[ Викачати з сервера (67.5 Kb) ] | 22.06.2017, 19:52 |
Про підсумки проведення обласного огляду-конкурсу на кращу навчальну лабораторію з предметів професійно-теоретичної підготовки, навчальну майстерню з виробничого навчання професій сільськогосподарського профілю, легкої промисловості та сфери послуг серед професійно-технічних навчальних закладів Миколаївської області Відповідно до підпункту 13 пункту 6 Положення про департамент освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови Миколаївської обласної державної адміністрації від 28 квітня 2016 року № 154-р, на виконання наказу департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 02.02.2017 № 60 «Про проведення обласного огляду-конкурсу на кращу навчальну лабораторію з предметів професійно-теоретичної підготовки, навчальну майстерню з виробничого навчання професій сільськогосподарського профілю, легкої промисловості та сфери послуг серед професійно-технічних навчальних закладів Миколаївської області», зареєстрованого у Головному територіальному управлінні юстиції у Миколаївській області 10 лютого 2017 року за номером 45/2626, з метою розвитку творчості педагогічних працівників, виявлення позитивного досвіду, комплексної оцінки стану та удосконалення навчально-методичного й інформаційного забезпечення та матеріально-технічної бази професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки за державними стандартами професійно-технічної освіти протягом березня-травня 2017 року проведено обласний огляд-конкурс на кращу навчальну лабораторію з предметів професійно-теоретичної підготовки, навчальну майстерню з виробничого навчання професій сільськогосподарського профілю, легкої промисловості та сфери послуг серед професійно-технічних навчальних закладів Миколаївської області (далі – Конкурс). У Конкурсі взяли участь 29 педагогічних працівників з двадцяти професійно-технічних навчальних закладів області, у яких здійснюється відповідна професійна підготовка. Конкурс проводився у два етапи. За результатами проведення І (заочного) етапу до участі в ІІ (очному) етапі допущені всього 14 (чотирнадцять) учасників, з них за номінаціями: «Краща навчальна лабораторія з предметів професійно-теоретичної підготовки професій сільськогосподарського профілю» – 5 (п’ять); «Краща навчальна майстерня з виробничого навчання професійно- професій сільськогосподарського профілю» – 3 (три); «Краща навчальна лабораторія з предметів професійно-теоретичної підготовки професій легкої промисловості» – 1 (один); «Краща навчальна майстерня з виробничого навчання професій легкої промисловості» – 3 (три); «Краща навчальна майстерня з виробничого навчання професій сфери послуг» – 2 (два). Членами журі відмічено активну участь професійно-технічних навчальних закладів області у Конкурсі. В цілому всі надані матеріали виконані з урахуванням вимог, зазначених у Положенні про Конкурс, та надані в зазначені терміни. Результати Конкурсу показали, що у професійно-технічних навчальних закладах значна увага приділяється осучасненню змісту навчальних предметів професійно-теоретичної підготовки, зокрема, лабораторно-практичних робіт, та виробничого навчання; зміцненню, вдосконаленню та оновленню навчально-методичного й інформаційного забезпечення, матеріально-технічної бази відповідно до державних стандартів професійно-технічної освіти з професій. Відзначено оригінальність колекцій методичних розробок кращих уроків та систематизацію комплексно-методичного забезпечення навчального предмета, виробничого навчання таких педагогів: Гордієнко К. С., майстра виробничого навчання Державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»; Матяша І. В., викладача Єланецького професійного аграрного ліцею; Ємченко Н. О., викладача Державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»; Гринник Т. І., майстра виробничого навчання Вознесенського професійного аграрного ліцею; Шаповало М. О., викладача, Мазілкіну О. С., майстра виробничого навчання Вознесенського професійного аграрного ліцею; Удовенко Л. В., майстра виробничого навчання Державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну», – що свідчить про методичний підхід при плануванні роботи лабораторії, майстерні. Заслуговують на увагу конкурсні матеріали Богомаз С. І., Донченко Л. Т., майстрів виробничого навчання Професійно-технічного училища №42, Врубеля С. О., майстра виробничого навчання Врадіївської філії Маринівського професійного аграрного ліцею, Місаренко Л. В., майстра виробничого навчання Миколаївського професійного промислового ліцею, у яких прослідковується систематизація дидактичних засобів навчання. Серед недоліків слід зазначити такі: паспорт комплексно-методичного забезпечення лабораторії, майстерні не відповідає вимогам до його ведення; дидактичні засоби навчання не систематизовані; до паспорту не внесені презентації, відео матеріали, відсутня перспектива у поповненні дидактичного забезпечення та матеріально-технічної бази лабораторії, майстерні; дидактичні засоби навчання, зазначені у формах 3, 4 Паспорта КМЗ, не співпадають; плани роботи навчальних лабораторій, майстерень складені без врахування їх розвитку. Журі зазначило, що педагогічним працівникам слід більше уваги приділяти впровадженню сучасних педагогічних та виробничих технологій в освітній процес. Потребує оновлення матеріально-технічна база лабораторій, майстерень. Отримані дані є підставою для глибокого аналізу та визначення перспективних напрямків роботи адміністрації та педагогічного колективу професійно-технічних навчальних закладів щодо забезпечення якісної підготовки кваліфікованих робітників; рівня готовності педагогічних працівників до впровадження сучасних педагогічних та виробничих технологій у навчально-виробничий процес, використання інформаційно-комунікаційних технологій; осучаснення комплексно-методичного та дидактичного забезпечення професійно-теоретичної та практичної підготовок з професій. На підставі рішення журі обласного конкурсу НАКАЗУЮ: 1. Визнати переможцями й призерами обласного огляду-конкурсу на кращу навчальну лабораторію з предметів професійно-теоретичної підготовки, навчальну майстерню з виробничого навчання професій сільськогосподарського профілю, легкої промисловості та сфери послуг серед професійно-технічних навчальних закладів Миколаївської області й нагородити дипломами департаменту освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації І, ІІ, ІІІ ступеня таких відповідальних осіб за навчальну лабораторію, майстерню професійно-технічних навчальних закладів області в номінаціях: 1) «Краща навчальна лабораторія з предметів професійно-теоретичної підготовки професій сільськогосподарського профілю»: дипломом І ступеня – Матяша І. В., викладача Єланецького професійного аграрного ліцею (навчальна лабораторія «Трактори» з професії Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва); дипломом ІІ ступеня – Шаповало М. О., викладача, Мазілкіна О. С., майстра виробничого навчання Вознесенського професійного аграрного ліцею (навчальна лабораторія «Сільськогосподарські машини» з професії Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва); дипломом ІІІ ступеня – Богомаз С. І., Донченко Л. Т., майстрів виробничого навчання Професійно-технічного училища №42 (навчальна лабораторія «Плодоовочівництво» з професії Плодоовочівник). 2) «Краща навчальна майстерня з виробничого навчання професій сільськогосподарського профілю»: дипломом І ступеня – Форманчука С. В., майстра виробничого навчання Новодеського професійного аграрного ліцею (навчальна майстерня «Слюсарна»); дипломом ІІ ступеня – Врубеля С. О., майстра виробничого навчання філії Маринівського професійного аграрного ліцею (навчальна майстерня «Слюсарна»); дипломом ІІІ ступеня – Мусата А. А., майстра виробничого навчання Новодеського професійного аграрного ліцею (навчальна майстерня «Пункт технічного обслуговування»). 3) «Краща навчальна лабораторія з предметів професійно-теоретичної підготовки професій легкої промисловості»: дипломом І ступеня – Ємченко Н. О., викладача Державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну» (навчальна лабораторія «Обладнання» з професії Кравець). 4) «Краща навчальна майстерня з виробничого навчання професій легкої промисловості»: дипломом І ступеня – Удовенко Л. В., майстра виробничого навчання Державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну» (навчальна майстерня «Швейна» з професії Кравець); дипломом ІІ ступеня – Гринник Т. І., майстра виробничого навчання Вознесенського професійного аграрного ліцею (навчальна майстерня «Швейна» з професії Швачка); дипломом ІІІ ступеня – Місаренко Л. В., майстра виробничого навчання Миколаївського професійного промислового ліцею (навчальна майстерня «Шевська» з професії Взуттьовик з індивідуального пошиття взуття). 5) «Краща навчальна майстерня з виробничого навчання професій сфери послуг»: дипломом І ступеня – Гордієнко К. С., майстра виробничого навчання Державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну» (навчальна майстерня «Перукарів» з професії Перукар); дипломом ІІ ступеня – Кумпан Г. В., майстра виробничого навчання Миколаївського професійного ліцею сфери послуг (навчальна майстерня «Перукарів» з професії Перукар). 2. Нагородити дипломами департаменту освіти і науки облдержадміністрації всіх учасників обласного огляду-конкурсу. 3. Нагородити грамотою департаменту освіти і науки облдержадміністрації за якісне та ефективне забезпечення організаційно-методичного супроводу участі педагогічних працівників в обласному огляді-конкурсі таких працівників: Миронову Ірину Олександрівну, заступника директора з методичної роботи Державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»; Жеванову Валентину Миколаївну, методиста Новодеського професійного аграрного ліцею; Андреєву Валентину Іванівну, методиста Врадіїської філії Маринівського професійного аграрного ліцею; Бабаєву Ірину Вікторівну, заступника директора з навчально-виробничої роботи Вознесенського професійного аграрного ліцею. 4. Керівникам професійно-технічних навчальних закладів області: 4.1 Проаналізувати результати участі педагогічних працівників в Конкурсі, розглянути на педагогічній раді, засіданнях методичних комісій відповідного профілю. 4.2 Вжити заходів щодо приведення навчально-методичних документів з планування навчально-виробничого процесу у відповідність до вимог їх ведення. 4.3 Сприяти підвищенню професійної компетентності педагогічних працівників, їх творчій праці; застосуванню в навчально-виробничому процесі сучасних виробничих технологій, техніки, обладнання тощо; використанню інформаційно-комунікаційних технологій. 5. Рекомендувати керівникам професійно-технічних навчальних закладів області відзначити педагогічних працівників, які стали переможцями Конкурсу. 6. Директору Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області Шаповаловій Н.В. (за узгодженням): 6.1 Проаналізувати результати проведеного Конкурсу, розглянути й обговорити зміст конкурсних матеріалів на чергових засіданнях обласних методичних секцій (об’єднань). 6.2 Забезпечити узагальнення конкурсних матеріалів, їх публікацію в журналі «Професіонал» та розміщення на веб-сайті Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області з метою поширення кращого педагогічного досвіду. 7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. | |
Категорія: Накази | | |
Переглядів: 542 | Завантажень: 11 |