Вівторок, 16.01.2018, 18:27
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Миколаївській області
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
E-mail методистів
Ірина Вікторівна Савчук
savchuk198210@gmail.com
Валентина Володимирівна Лагутіна
valentajun@ukr.net
Тетяна Олександрівна Куликова
tatyana.kulikova.54@gmail.ru
Тамара Олексіївна Михайлюк
t.a.mihajluk@gmail.com
Микола Іванович Миргородський
mirgorodskiy49@mail.ru
Людмила Кирилівна Дячковська
d.mila.k48@gmail.com
Ромашевська Ганна Анатоліївна
lungowa@gmail.com
Архів записів
Форма входу
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Список сайтів ПТНЗ
Державний навчальний заклад ''Южноукраїнський професійний ліцей''
Державний начальний заклад ''Вище професійне училище №7 м.Миколаїв''
Миколаївський професійний промисловий ліцей
Миколаївський професійний машинобудівний ліцей
Миколаївський професійний ліцей сфери послуг
Миколаївський професійний ліцей
Новоодеський професійний аграрний ліцей
Вознесенський професійний ліцей
Вище професійне училище №21 м.Миколаєва
Миколаївський професійний ліцей торгівлі та ресторанного сервісу
Миколаївський професійний ліцей будівництва і сфери послуг
Державний навчальний заклад «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»
Надбузький професійний аграрний ліцей
Вознесенський професійний аграрний ліцей
Професійно-технічне училище №33
Березнегуватський професійний ліцей
Кривоозерський професійний аграрний ліцей
Арбузинський професійний аграрний ліцей
Єланецький професійний аграрний ліцей
Казанківський професійний аграрний ліцей
Професійно-технічне училище №42
Вище професійне училище суднобудування м.Миколаєва
Державний навчальний заклад ''Баштанський професійний ліцей''
Миколаївський професійний суднобудівний ліцей
Снігурівський професійний ліцей
Державний навчальний заклад ''Первомайський професійний промисловий ліцей''
Професiйно-технiчне училище №17
Маринiвський професiйний аграрний лiцей
Головна » 2018 » Січень » 2 » Японія – це завжди легенда…
14:29
Японія – це завжди легенда…

Відповідно до Указу Президента України від 11 січня 2017 року № 1 «Про оголошення 2017 року Роком Японії в Україні», Плану Кабінету Міністрів України, річного плану роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області у закладах професійної (професійно-технічної) освіти проведено заходи для ознайомлення учнів з такою далекою і дуже загадковою країною, зокрема, у Надбузькому професійному аграрному ліцеї:

- загальноліцейну лінійку «Японія – країна вранішнього сонця» (організатори – викладачі історії Чередниченко Л. Д., зарубіжної літератури Пирожок М. М., української мови і літератури Антюшина О. М., англійської мови Драгомощенко О. В.), у ході якої учнів ознайомили з культурою Японії, її традиціями, мистецтвом;

- книжкову виставку «Японське мистецтво» (організатор – бібліотекар Чайка Т. Л.), на якій кожен відвідувач ознайомився з національними видами мистецтва орігамі та ікебана;

- майстер-клас з виготовлення національної японської страви «Роли» з різними видами начинки (організатори – Алієва Г. В., Костюченко М. А.), де майстром виробничого навчання Костюченко М. А. було продемонстровано технологію приготування цієї страви, кожний учасник за бажанням спробував себе в ролі сушиста, а також скуштував виготовлені страви;

- урок виробничого навчання «Прісне тісто та вироби з нього. Пельмені» (організатори – Алієва Г. В., Нікітіна А. О.), на якому були представлені технологія приготування національних японських пельменів які-гедза та сама страва. Усі присутні мали змогу спробувати цю незвичну смачну японську страву, яка кожному прийшлася до смаку.

В Державному навчальному закладі «Южноукраїнський професійний ліцей» за участі представників учнівського та педагогічного колективів відбулися такі заходи:

– майстер – клас «Оригамі – мистецтво моделювання із паперу» у групі, де викладач спецдисциплін Нечипуренко Н. Х.

– експозиція учнівських фото-стіннівок:

– викладачем англійської мови Рудя С. В. серед учнів II та III курсів було проведено «Smart+fest». Це інтерактивна гра, створена за допомогою онлайн-сервісу Kahoot. Мета заходу – виявити найкращого знавця Японії. Навчальна гра передбачала низку запитань з кількома варіантами відповідей. Дух напруженої боротьби спостерігався впродовж всієї гри. Переможцем став учень II курсу гр. №27-з Ткаченко Сергій (викладач Куришко Г. В.).

– викладач зарубіжної літератури Ніколаєнко Л. І. та бібліотекар Фоменко Н. В. провели бібліотечний урок з теми «Література Японії. Поезія хоку». На уроці учні ознайомилися з культурою Японії, її звичаями та традиціями, особливостями світогляду японського народу, намагалися зрозуміти, в чому полягає «краса Японії», дізналися про головні жанри японської лірики (зокрема, про новий для них жанр літератури «хоку»). Учні з зацікавленням сприймали інформацію про історію виникнення цього незвичного для них віршування та самі складали трирядкові неримовані вірші з 17 складів.

– психолог ліцею Фоміна В. С. проводила арт-терапевтичні заняття «Душа Японії» з використанням техніки правопівкульового малювання. Заняття проходили в невимушеній та позитивній атмосфері.

– майстер групи 29 Королькова О. Г. провела майстер-клас «КАНЗАШІ. Виготовлення жіночих прикрас». Канзаші – це не просто прикраси, створювані з тканини, це ціла філософія і мистецтво, яке зародилося в Країні Вранішнього Сонця на початку XVIII століття. Слід зазначити, що за минулі століття з’явилося декілька різновидів цієї техніки виготовлення прикрас, але все ж таки канзаші квіти – «хана-канзаші» так і залишаються найбільш популярними серед майстринь.

– класний керівник групи 29 Гетьманець Ж. В. провела майстер-клас із виготовлення суші. Суші або сусі - це одна з найбільш відомих по всьому світу японських національних страв, головним компонентом яких є рис, а також риба і морепродукти. Подають їх з васабі, шматочками риби, молюсками, овочами, перед тим, як вжити цей шматочок, його вмочують в соєвий соус. З'явилася ця вишукана страва досить дивним способом. У давні часи існував спосіб солити рибу в бочках із сухим рисом. З часом саме така страва стала називатися суші. Понад сто років тому рибу і морепродукти стали їсти в сирому вигляді.

Їсти суші – це також мистецтво. Для цього потрібно використовувати палички або ж можна їсти руками. До даної страви прийнято подавати саке або сливове вино. Готувати їх також може не кожен, цьому потрібно старанно вчитися.

– викладач біології та географії Мітченко О. А. провела захід-подорож «Японія – країна вранішнього сонця». Учасниками стали учні груп №33 та №31, які розподілилися на дві команди. Подорож в найзагадковішу країну світу проходила у два етапи. Спочатку учні мандрували віртуально, вивчаючи особливості економіко-географічного положення країни, природні ресурси та умови, рельєф, демографічні питання, традиції Японії. Допомагали сформувати питання та ознайомили з цікавими фактами Країни Вранішнього Сонця екскурсоводи – учениці групи №33 Мозгова Світлана та Стоянова Ксенія. Потім учні вдосконалювали свої географічні знання у грі «Супер-лото», де мали можливість розвивати своє мислення шляхом вирішення творчих завдань, порівнювати, узагальнювати, робити висновки та, тим самим, розвивати пізнавальний інтерес. Перемогла команда групи №33.

– для учнів групи №33 відбулася мультимедійна віртуальна екскурсія-мандрівка «Містами Японії. Київ – Кіото – міста побратими», яка відкрила вікно в цю дивовижну країну. Підготовлена екскурсія викладачем інформатики Грищенко С. Г. Учні дізналися про історичні факти співпраці між країнами, традиції та самобутню культуру Японії, зокрема, культурної столиці – міста Кіото. По завершенні заходу викладачем було проведено вікторину по найпопулярнішим місцям Кіото. Переможцями стали учні Стоянова Ксенія, Тюхтя Вікторія та Корська Маргарита.

З метою поширення знань про країну для учнів Вознесенського професійного ліцею було проведено урок-віртуальну подорож з теми: «Японія – країна майбутнього». Але разом з тим подорож до Японії є й подорожжю в минуле. І справа не лише в її багатій і стародавній історії та культурі: сама по собі ця країна – це величезний музей. Тут поруч із храмами стоять хмарочоси, не порушуючи загальної гармонії і складаючи єдине ціле. Учні здійснили цікаву віртуальну мандрівку країною, під час якої дізналися неймовірні факти про національний одяг країни, релігію, мистецтво, музику, свято цвітіння сакури, побутові традиції Японії.

Не менш цікавим для учнів виявився і перегляд відеофільму про сучасну Японію. Деякі учні готувалися до уроку заздалегідь: оформляли реферати та власноруч виготовляли малюнки про країну, писали японські ієрогліфи. Учням було запропоновано виконати проект про Японію. Робота проходила в групах. Завдання для кожної групи – підготувати якомога яскравішу і найоригінальнішу інформацію. Але перемогла дружба, обидві команди впоралися добре.

Учням сподобався урок, вони ділилися враженнями. Побутові традиції японців порівнювали з українськими та дивувалися їм.

Заходи проводилися з метою ознайомлення учнів з культурою Японії, її звичаями, особливостями світогляду японського народу; розширення кругозору, виховання прагнення до пізнання життя, поваги до самобутньої японської культури, почуття дружби й взаємоповаги.

Категорія: Обласні заходи з учнями | Переглядів: 29 | Додав: vaSKIN | Рейтинг: 0.0/0
Анонси
Пошук по сайту
МОНУ
Департамент ПТО
ДОНМ ОДА
Інститут ПТО
Методичний офіс
Єдність
ПедПРЕСА
World Edu
Інноватика-2016
Методкабінети
Розгорнути\Згорнути
Copyright MyCorp © 2018