Вівторок, 24.01.2017, 12:16
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Миколаївській області
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
E-mail методистів
Валентина Олександрівна Бензар
benzar58@mail.ru
Ірина Вікторівна Савчук
i.savchuk82@mail.ru
Валентина Володимирівна Лагутіна
valentajun@mail.ru
Тетяна Олександрівна Куликова
tatyana-kulikova-54@mail.ru
Тамара Олексіївна Михайлюк
tamara.mihaylyuk@mail.ru
Микола Іванович Миргородський
mirgorodskiy49@mail.ru
Пустяков Олег Михайлович
milalych0803@mail.ru
Людмила Кирилівна Дячковська
lyudmila.dyachkovskaya@mail.ru
Іванова Любов Святославівна
ivanova-pto@i.ua
Архів записів
Форма входу
Календар
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Список сайтів ПТНЗ
Державний навчальний заклад ''Южноукраїнський професійний ліцей''
Державний начальний заклад ''Вище професійне училище №7 м.Миколаїв''
Миколаївський професійний промисловий ліцей
Миколаївський професійний машинобудівний ліцей
Миколаївський професійний ліцей сфери послуг
Миколаївський професійний ліцей
Новоодеський професійний аграрний ліцей
Вознесенський професійний ліцей
Вище професійне училище №21 м.Миколаєва
Миколаївський професійний ліцей торгівлі та ресторанного сервісу
Миколаївський професійний ліцей будівництва і сфери послуг
Державний навчальний заклад «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»
Надбузький професійний аграрний ліцей
Вознесенський професійний аграрний ліцей
Професійно-технічне училище №33
Березнегуватський професійний ліцей
Кривоозерський професійний аграрний ліцей
Арбузинський професійний аграрний ліцей
Єланецький професійний аграрний ліцей
Казанківський професійний аграрний ліцей
Професійно-технічне училище №42
Вище професійне училище суднобудування м.Миколаєва
Державний навчальний заклад ''Баштанський професійний ліцей''
Миколаївський професійний суднобудівний ліцей
Снігурівський професійний ліцей
Державний навчальний заклад ''Первомайський професійний промисловий ліцей''
Професiйно-технiчне училище №17
Маринiвський професiйний аграрний лiцей
Головна » 2014 » Березень » 4 » Нові підходи до викладання й оцінювання навчальних досягнень учнів
11:40
Нові підходи до викладання й оцінювання навчальних досягнень учнів

27 лютого 2014 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області на базі Миколаївського професійного ліцею торгівлі та ресторанного сервісу проведено засідання методичної секції викладачів та майстрів виробничого навчання ПТНЗ області, які здійснюють підготовку кваліфікованих робітників з професій сфери торгівлі «Нові підходи до викладання й оцінювання навчальних досягнень учнів – необхідна складова в системі підготовки конкурентоспроможного кваліфікованого робітника та удосконалення педагогічної й професійної компетентності педагогічних працівників».

Основна мета засідання методичної секції – підвищення інформаційної та професійної компетентності викладачів і майстрів виробничого навчання з проблемних питань.

На початку засідання всі присутні хвилиною мовчання вшанували пам’ять загиблих під час сутичок у м. Києві.

Захід відкрили Сухопяткіна Ірина Юріївна, директор Миколаївського професійного ліцею торгівлі та ресторанного сервісу, та Савчук Ірина Вікторівна, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області.

Для всіх учасників секції в рамках знайомства Кравченко Світлана Вікторівна, голова методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання даного профілю, спільно з методистом навчального закладу Сторчак Наталією Миколаївною провели відеоогляд навчально-матеріальної бази з професій сфери торгівлі, а саме: «Продавець продовольчих товарів», «Продавець непродовольчих товарів» та «Контролер-касир».

З метою забезпечення психолого-педагогічного супроводу роботи секції до проведення заходу долучилася практичний психолог ліцею Телешова Ірина Вікторівна, яка, використовуючи елементи тренінгу, налаштувала учасників секції на роботу, провівши вправу «Знайомство», основним завданням якої є – створення емоційного настрою, залучення учасників до співпраці. Також проведено вправу «Корабель сподівань», основною метою якої є сприяння формуванню побажань учасників щодо їх участі в засіданні секції, професійних прагнень та очікуваних результатів.

З метою реалізації основної мети засідання секції проведено роботу, змістовне наповнення якої складалося з відпрацювання теоретичної та практичної складової проблемних питань.

Методистом Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області Савчук І.В. розкрито теоретичне підґрунтя таких проблем:

1. Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом інтеграції теоретичного та виробничого навчання. Бінарний урок як одна з форм реалізації завдань інтеграції теоретичного та виробничого навчання .

2. Майстер-клас як одна із форм обміну досвідом.

3. Системний та комплексний підхід педагогічних працівників до оцінювання навчальних досягнень учнів та результатів діяльності ПТНЗ шляхом підготовки якісного інструментарію (пакетів комплексних кваліфікаційних завдань з професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки для проведення проміжного та вихідного контролю з професійної підготовки та здійснення самоаналізу своєї діяльності в процесі процедури атестації).

За результатами висвітлення кожного питання з метою підкріплення теоретичного підґрунтя практичною складовою учасниками переглянутий та обговорений відкритий бінарний урок (в режимі «відео») педагогів Миколаївського професійного ліцею торгівлі та ресторанного сервісу: майстра виробничого навчання Савіної Н.Г. та викладача Кравченко С.В. Тема програми: «Контрольно-касові машини»; предмети: контрольно-касове обладнання, виробниче навчання. Тема уроку: «Підготовка до роботи ЕККА різних типів («Міні – 500», «Міні – 600», «Ера – 201»)». Методична мета: «Особливості організації та методики проведення бінарного уроку».

У ході обговорення уроку за безпосередньої участі адміністрації навчального закладу, дійшли висновку, що урок проведено на високому методичному рівні, з дотриманням усіх складових даного типу уроку, а влучний підбір інноваційних методів (особливості вибраних методів у повній мірі стали для учнів допомогою в процесі засвоєння матеріалу) в поєднанні з комплексно-методичним забезпеченням предметів дали очікуваний результат, що свідчить про комплексний та системний підхід в роботі викладача та майстра виробничого навчання до організації навчально-виробничого процесу.

Присутні стали учасниками практикуму з реалізації проблеми «Впровадження варіативної складової змісту професійно-технічної освіти (регіонального компоненту) при підготовці кваліфікованих робітників з професій сфери торгівлі як елемент оновлення змісту професійно-технічної освіти відповідно до змін у науці, техніці, технологіях виробництва (сфері послуг, організації праці тощо)». До презентації досвіду роботи з даного питання долучилися такі педагогічні працівники: Кравченко С.В., Кротова А.А., відповідно викладач та майстер виробничого навчання Миколаївського професійного ліцею торгівлі та ресторанного сервісу, і Юрій І.В., викладач/майстер виробничого навчання Южноукраїнського професійного машинобудівного ліцею, акцентувавши увагу на необхідності здійснення такої роботи, яка спрямована на виконання статті 35 «Оновлення змісту професійно-технічної освіти» Закону України «Про професійно-технічну освіту», оскільки зміст професійно-технічної освіти систематично оновлюється відповідно до змін у науці, техніці, технологіях виробництва чи сфері послуг, організації праці та в частині нормативно-правового забезпечення діяльності продавця, а педагогічні працівники повинні вчасно відповідним чином реагувати на ці зміни для того, щоб учень-випускник володів широким спектром компетентностей, які б дозволяли йому бути затребуваним на ринку праці.

Відвідавши майстер-клас на основі педагогічного та виробничого досвіду роботи Пашкевич Г.М., майстра виробничого навчання Миколаївського професійного ліцею торгівлі та ресторанного сервісу, з проблеми «Упаковка товарів як важливий напрямок в торгово-технологічному процесі», з метою реалізації зворотного зв’язку кожен з учасників спробував повторити продемонстроване й розробити власний дизайн упаковки.

За результатами проведеного майстер-класу учасники секції, використовуючи таблицю оцінювання за відповідними критеріями, проаналізували роботу та висловили свої враження, що дало змогу, враховуючи думку кожного учасника секції, зробити висновок щодо рівня педагогічної та професійної компетентності майстра виробничого навчання та відповідності 12 тарифному розряду, педагогічному званню «майстер виробничого навчання I категорії».

Також у ході засідання секції проведений практикум з реалізації проблеми «Підготовка якісного інструментарію (пакетів комплексних кваліфікаційних завдань) для проведення проміжного та вихідного контролю з професійної підготовки та здійснення самоаналізу своєї діяльності в процесі виконання процедури атестації» (Юрій І.В., викладач/майстер виробничого навчання ЮПМЛ); обговорено результативність проведення заходів з визначення якості професійної підготовки учнів з професій сфери торгівлі як інструменту визначення динаміки змін в рівні професійної компетентності педагогічних працівників та стимулювання їх вдосконалення; сформовано склад творчої групи з числа викладачів ПТНЗ області, безпосередніх організаторів навчально-виробничого процесу, для складання завдань олімпіади серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з предмета «Товарознавство продовольчих товарів» професії «Продавець продовольчих товарів»; ознайомлено з нововведеннями в нормативно-правовому забезпеченні діяльності ПТНЗ; обговорено нормативні документи Міністерства освіти і науки України та методичні рекомендації НМЦ ПТО у Миколаївській області

З метою реалізації зворотного зв’язку проведено «круглий стіл» з проблемних питань секції та рефлексію методом «ДРІД». Висновки стали підставою для оцінювання результативності проведеного заходу та є інструментарієм для визначення пріоритетних напрямків діяльності та подальшого планування роботи секції.

Категорія: Обласні заходи для пед.працівників | Переглядів: 248 | Додав: vaSKIN | Рейтинг: 3.0/1
Анонси
Пошук по сайту
МОНУ
Департамент ПТО
ДОНМ ОДА
Інститут ПТО
Методичний офіс
Єдність
ПедПРЕСА
World Edu
Інноватика-2016
Методкабінети
Розгорнути\Згорнути
Copyright MyCorp © 2017