Четвер, 13.12.2018, 04:34
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Миколаївській області
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
E-mail методистів
Ірина Вікторівна Савчук
savchuk198210@gmail.com
Валентина Володимирівна Лагутіна
valentajun@ukr.net
Тетяна Олександрівна Куликова
tatyana.kulikova.54@gmail.com
Тамара Олексіївна Михайлюк
t.a.mihajluk@gmail.com
Микола Іванович Миргородський
mirgorodskiy49@mail.ru
Людмила Кирилівна Дячковська
d.mila.k48@gmail.com
Ганна Анатоліївна Ромашевська
lungowa@gmail.com
Алевтина Вікторівна Клочкова
klo4kova.alevt1na@gmail.com
Архів записів
Форма входу
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Список сайтів ПТНЗ
Державний навчальний заклад ''Южноукраїнський професійний ліцей''
Державний начальний заклад ''Вище професійне училище №7 м.Миколаїв''
Миколаївський професійний промисловий ліцей
Миколаївський професійний машинобудівний ліцей
Миколаївський професійний ліцей сфери послуг
Миколаївський професійний ліцей
Новоодеський професійний аграрний ліцей
Вознесенський професійний ліцей
Вище професійне училище №21 м.Миколаєва
Миколаївський професійний ліцей торгівлі та ресторанного сервісу
Миколаївський професійний ліцей будівництва і сфери послуг
Державний навчальний заклад «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»
Надбузький професійний аграрний ліцей
Вознесенський професійний аграрний ліцей
Професійно-технічне училище №33
Березнегуватський професійний ліцей
Кривоозерський професійний аграрний ліцей
Арбузинський професійний аграрний ліцей
Єланецький професійний аграрний ліцей
Казанківський професійний аграрний ліцей
Професійно-технічне училище №42
Вище професійне училище суднобудування м.Миколаєва
Державний навчальний заклад ''Баштанський професійний ліцей''
Миколаївський професійний суднобудівний ліцей
Снігурівський професійний ліцей
Державний навчальний заклад ''Первомайський професійний промисловий ліцей''
Професiйно-технiчне училище №17
Маринiвський професiйний аграрний лiцей
Головна » 2018 » Листопад » 10 » Про самоосвіту як безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення професійної компетентності педагога
17:22
Про самоосвіту як безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення професійної компетентності педагога

Педагог – основна дійова особа у реформуванні освіти.

Сучасні вимоги до педагога на перше місце ставлять систематичну самостійну роботу з розвитку професійної компетентності, поглиблення його теоретичних знань та практичних умінь. Отже, проблема самоосвіти стає все більш актуальною.

08 листопада 2018 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області (далі – НМЦ ПТО у Миколаївській області) на базі Вищого професійного училища суднобудування м. Миколаєва проведено семінар заступників директорів з навчально-методичної роботи, методистів закладів професійної (професійно-технічної) освіти області з теми «Самоосвіта педагога як умова підвищення його професійної майстерності».

Про роль керівника закладу освіти у створенні ефективної системи удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників розповів Глазачев Юрій Борисович, директор Вищого професійного училища суднобудування м. Миколаєва.

Методисти НМЦ ПТО у Миколаївській області Дячковська Людмила Кирилівна та Михайлюк Тамара Олексіївна ознайомили учасників семінару з результатами моніторингу оцінювання якості освіти з української мови за результатами зовнішнього незалежного оцінювання, новими нормативними документами щодо організації освітнього процесу, акцентували увагу на особливостях проведення державної підсумкової атестації у 2019 році та нових підходах до організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників відповідно до вимог Закону України «Про освіту», презентували таблицю «Моніторинг ЗНО-2019» із застосуванням хмарних технологій.

Методист Вознесенського професійного ліцею Петрова Людмила Михайлівна поділилася досвідом роботи педагогічного колективу щодо участі в інноваційному проекті з онлайн-підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання «Будь розумним/ Be Smart», познайомила з методикою використання відеолекцій, тренувальних та підсумкових тестів на уроках та в позаурочній діяльності.

Сутність поняття «самоосвіта», основні завдання самоосвітньої діяльності педагога, шляхи, мотиваційні чинники самоосвіти, складові системи самоосвіти педагога, напрями і форми самоосвітньої роботи, структуру управління самоосвітою педагога розкрила Мосієнко Тетяна Сергіївна, методист Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг, під час проведення майстер-класу «Інноваційні форми управління підвищенням професійної майстерності педагогів. Упровадження методичного сервісу в практику методичної роботи».

Анісімова Лілія Анатоліївна, викладач фізики, продемонструвала результат самоосвітньої діяльності щодо створення освітнього простору з використанням комп’ютерних і телекомунікаціних технологій, що забезпечують інтерактивну взаємодію викладача та учнів на різних етапах навчання i самостійну роботу з матеріалами, розміщеними в інформаційній мережі, розкрила методику застосування технологічних карт уроку як способу графічного проектування навчального заняття за заданими параметрами.

Про застосування методико-педагогічних засобів щодо стимулювання самоосвіти педагога як умови розвитку його професійної майстерності розповіли Шпильова Наталія Олексіївна, методист Миколаївського професійного промислового ліцею, Ничипоренко Вікторія Анатоліївна, методист ДНЗ «Вище професійне училище № 7 м. Миколаїв».

З метою підвищення інформаційної та професійної компетентності учасників семінару Д’яконенко Галина Дмитрівна, методист Миколаївського професійного ліцею, Кальянова Лілія Анатоліївна, методист Вищого професійного училища суднобудування м. Миколаєва, поділилися досвідом роботи з реалізації проблеми «Основні компоненти самоосвітньої діяльності сучасного педагога. Індивідуальний освітній маршрут педагога – один із шляхів самовдосконалення», а викладач української мови та літератури Вищого професійного училища суднобудування м. Миколаєва Логвіна Ірина Євгенівна показала на конкретних прикладах результат самоосвітньої діяльності щодо застосування психологічних методик в процесі інтерактивних тренінгів з учнями на уроках та в позаурочній роботі, а саме: арт-терапія, монотопія, колажування, сторітеллінг.

Доброзичлива, гостинна обстановка сприяли діловій атмосфері, результативності роботи та обміну власним досвідом між всіма учасниками заходу.

Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Миколаївській області висловлює щиру подяку адміністрації освітнього закладу за високий рівень організації та проведення заходу.

Категорія: Обласні заходи для пед.працівників | Переглядів: 64 | Додав: vaSKIN | Рейтинг: 1.0/1
Анонси
Пошук по сайту
МОНУ
Департамент ПТО
ДОНМ ОДА
Інститут ПТО
Методичний офіс
Єдність
ПедПРЕСА
World Edu
Інноватика-2016
Методкабінети
Розгорнути\Згорнути
Copyright MyCorp © 2018