close

12:22
Проведене онлайн-засідання методичної секції педпрацівників, що здійснюють підготовку к/р з професій енергетичного профілю

25 листопада 2020 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області (далі – НМЦ ПТО у Миколаївській області) проведено онлайн-засідання методичної секції викладачів та майстрів виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти (далі – ЗП(ПТ)О) області, що здійснюють підготовку кваліфікованих робітників з професій енергетичного профілю, «Формування професійної компетентності здобувачів освіти засобом інтеграції теоретичної та практичної підготовок».

У ході засідання Шаповалова Наталія Віталіївна, директор НМЦ ПТО у Миколаївській області, ознайомила педагогічних працівників із поняттям «змішане навчання», його сутністю, моделями, перевагами та недоліками.

Досвідом колаборації STEM-освіти з професійно-теоретичною та професійно-практичною підготовкою здобувачів освіти при формуванні професійних компетентностей поділилися педагогічні працівники Державного навчального закладу «Южноукраїнський професійний ліцей»: викладач Воротинцев Юрій Олександрович та майстер виробничого навчання Балашова Ірина Станіславівна.

Зайцев Сергій Юрійович, майстер виробничого навчання Вищого професійного училища суднобудування м. Миколаєва, розповів колегам, як він мотивує своїх учнів – майбутніх електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування, до застосування електронних освітніх ресурсів. Презентував колегам можливості інтернет-ресурсів, які застосовують здобувачі освіти для складання електричних схем.

Про результати поєднання інтересів закладу професійної (професійно-технічної) освіти та роботодавців у забезпеченні якісної підготовки кваліфікованих робітничих кадрів доповіла Павлова Оксана Олександрівна, майстер виробничого навчання Вознесенського професійного аграрного ліцею. Заклад залучає своїх партнерів до розроблення освітніх програм та робочих навчальних планів для підготовки кваліфікованих робітників з професій, формування змісту освіти кожного навчального предмета, коригування створених і розроблення нових навчальних та дидактичних матеріалів, що відповідають вимогам сучасності, здійснення профорієнтаційної роботи, запрошує досвідчених працівників до викладання певних тем навчальних предметів, до оцінювання виконаних здобувачами освіти кваліфікаційних пробних робіт. Представники підприємств є членами атестаційних комісій, журі конкурсів фахової майстерності.

Крамаренко Анна Вікторівна, майстер виробничого навчання Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва, представила колегам розроблені нею критерії оцінювання знань здобувачів освіти з предметів «Технічне креслення», «Читання креслень і схем». Поділилася враженнями щодо оцінювання навчальних досягнень учнів через виконання завдань на платформі «На урок» (тестові завдання в реальному часі, флеш – карти), додатках Google тест, Classroom. Досить цікавою програмою для технічних предметів, на думку Анни Вікторівни, є Draw Chat – безкоштовний сервіс, який дозволяє будь-якому користувачеві створювати відеочат з інструментами інтерактивної дошки, вставкою документа PDF, зображення або карти.

Прийняте рішення щодо апробації в ЗП(ПТ)О області, що здійснюють підготовку кваліфікованих робітників з професій енергетичного профілю, розроблених Крамаренко А. В. критеріїв оцінювання знань здобувачів освіти з предметів «Технічне креслення», «Читання креслень і схем».

Петраков Дмитро Юрійович, старший майстер Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва, поділився думкою щодо ролі заходів змагальницького характеру в комплексному підході до організації освітнього процесу та передумови для успішного працевлаштування здобувачів освіти ЗП(ПТ)О. Дмитро Юрійович супроводжував переможця регіонального етапу Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності «WorldSkills Ukraine – 2019» за компетенцією «Електромонтажні роботи» для участі у фінальному етапі. Тож розповів колегам про організацію та перебіг змагань, прокоментував завдання, способи оцінювання робіт конкурсантів. Поділився планами Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва щодо удосконалення навчально-матеріальної бази за результатами отриманого від участі у конкурсі досвіду.

Під час підбиття підсумків учасники засідання прийняли рішення щодо впровадження STEM-освіти у професійну підготовку робітничих кадрів (за можливості), використання цифрових ресурсів в освітньому процесі, розширення сфер співпраці освітніх закладів із роботодавцями.

Категорія: Обласні заходи для пед.працівників | Переглядів: 312 | Додав: vaSKIN | Рейтинг: 0.0/0