close

Інформаційно-методичний журнал "Професіонал" № 1-2/2016

З ДОСВІДУ РОБОТИ

Баранюк Л. Г. Продуктивне навчання – особливий вид інноваційної педагогічної діяльності

Бойко Т. Є. Продуктивний урок як поєднання класичної та сучасної педагогіки

Богданова О. І. Продуктивний урок – орієнтир сучасного педагога

Горячева І. В. Проблема формування учня-читача в сучасній теорії і практиці

Красовська В. Л. GeoGebra – середовище для створення та проведення комп’ютерного експерименту на уроках математики в ПТНЗ

Сандольська С. С. Розвиток інтелектуальних та творчих здібностей учнів засобами фізики

Порчак Т. В. Використання методів активного й інтерактивного навчання на уроках біології

Ніколюк Т. С. Розвиток особистості через впровадження інноваційних форм навчання на уроках математики

Гринько Л. А. Формування інформаційно-комунікаційних компетенцій як фактор адаптації учнів до майбутньої професійної діяльності та умова їх самореалізації

Павленко Т. В. Сучасні підходи до організації продуктивного уроку зарубіжної літератури

Д’яконенко Г. Д. Сучасний урок професійного спрямування на основі інтерактивної та інноваційної тенденції у викладанні іноземної мови

Ніколаєнко Л. І. Використання інтерактивних методів як шлях формування креативної особистості на уроках української мови та літератури

Михайлова Н. І. Формування креативної особистості через впровадження технології критичного мислення на уроках української мови та літератури

Кравченко О. В. Формування комунікативної компетентності учнів на уроках української мови та літератури

НАВЧАЄМО ІННОВАЦІЙНО

Скрипкар Л. В. Методична розробка уроку виробничого навчання з теми «Особливості підготовки свіжих та перероблених плодоовочевих товарів до продажу, розміщення в торговельному залі. Відпрацювання прийомів продажу» професії «Продавець продовольчих товарів»

НАШІ ДОСЯГНЕННЯ

Викладач Вознесенського професійного аграрного ліцею ‒ лауреат XII Всеукраїнського конкурсу Microsoft «Вчитель – новатор»

ВІТАННЯ

ДО ДРУКОВАНОЇ ВЕРСІЇ ЖУРНАЛУ ДОДАЄТЬСЯ ДИСК, НА ЯКОМУ РОЗМІЩЕНО ПІДБІРКУ ТАКИХ МАТЕРІАЛІВ:

Електронний аналог друкованого видання (зміст матеріалів, які входять до // Професіонал № 1-2/2016).

Скрипкар Л. В. Електронний дидактичний демонстраційний матеріал (у формі презентацій MS Power Point) та електронний дидактичний роздавальний матеріал до методичної розробки уроку виробничого навчання, призначений для методичного супроводу уроку та в якості комплексно-методичного забезпечення уроку виробничого навчання з теми «Особливості підготовки свіжих та перероблених плодоовочевих товарів до продажу, розміщення в торговельному залі. Відпрацювання прийомів продажу» професії «Продавець продовольчих товарів», а саме: інструкційні картки з теми «Основні операції попередньої підготовки продовольчих товарів до продажу» (додаток 1), «Правила розміщення продовольчих товарів у торговому залі» (додаток 2), картки-завдання для виконання самостійної роботи у відділі плодоовочевих товарів (додаток 3), методичні рекомендації з виконання самостійної роботи у відділі плодоовочевих товарів (додаток 4), типові помилки й недоліки в роботі, причини і шляхи попередження (усунення) (додаток 5), бланк самооцінювання (взаємооцінювання) (додаток 6), матеріали пошукового характеру (додаток 7), критерії оцінювання практичної діяльності учнів (додаток 8), додаток 9-слайд «Тропічні плоди», додаток 10-слайд «Субтропічні плоди» (Миколаївський професійний ліцей торгівлі та ресторанного сервісу).

Жеванова В. М. Сучасні форми організації занять із зарубіжної літератури та їх педагогічна цінність для особистісного розвитку учнів (Новоодеський професійний аграрний ліцей).

Бойко Т. Є. Електронний дидактичний демонстраційний матеріал (у вигляді презентацій MS Power Point), призначений для методичного супроводу проведення уроку та в якості комплексно-методичного забезпечення уроку з теми «Словники і довідкова література» (додаток 1), конспекти уроків з української літератури (додаток 2) та конспекти уроків з української мови (додаток 3) з теми:

• «Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією в драмі-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня»»;

• «Муза болю, сумління і гніву» (Життєвий і творчий шлях Євгена Маланюка 1897-1968 рр.);

• «Скорботна поема Івана Драча «Чорнобильська мадонна»»;

• «Храм кохання І. Я. Франка»;

• «Українська ментальність або хто ми є насправді?»;

• «Синонімічне багатство мови. Словники і довідкова література»;

• «Словники і довідкова література (путівник)».

(Арбузинський професійний аграрний ліцей).

Корольова І. М. Формування моральних компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури з використанням сучасних інформаційних технологій (доповідь за результатами обласних педагогічних читань – 2015). Конспекти уроків зарубіжної літератури з теми: «Крила Альбатроса серед земної суєти. Життя і творчість Оноре де Бальзака», «Орфей ХХ століття. Життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке», уроку-знайомства з теми «Життя і творчість Ернеста Хемінгуея», уроку-літературної вітальні з теми: «Король поетів (загальна характеристика життя та творчості Поля Верлена)». Електронний дидактичний демонстраційний матеріал (у формі презентацій MS Power Point) до конспектів уроків зарубіжної літератури, призначений для методичного супроводу уроку та в якості комплексно-методичного забезпечення уроку зарубіжної літератури, а саме: презентації MS Power Point з теми: «Крила Альбатроса серед земної суєти. Життя і творчість Оноре де Бальзака» (додаток 1), «Король поетів (загальна характеристика життя та творчості Поля Верлена)» (додаток 2), «Життя і творчість Ернеста Хемінгуея» (додаток 3). Електронний аудіоматеріал до конспектів уроків зарубіжної літератури, призначений для музичного супроводу уроку та в якості комплексно-методичного забезпечення уроку зарубіжної літератури, а саме: Л. Бетховен «Місячна соната» (нім. Mondscheinsonate) (соната для фортепіано № 14 op. 27 № 2, написана в 1800-1801 роках, присвячена графині Джульєтті Гвічарді, дружині австрійського композитора В. Р. Галенберга, 17-річній учениці Л. Бетховена, (додаток 4), Іво Бобул «Евеліна» (слова О. Вратарьов, музика О. Злотник, альбом «Тополина любов», 2002 рік) (додаток 5) (ДНЗ «Баштанський професійний ліцей»).

Хижняк І. М. Використання ігрових форм на уроках фізики (доповідь за результатами обласних педагогічних читань – 2016) (ДНЗ «Баштанський професійний ліцей»).

Таранцова О. П. Робочий зошит з технічного креслення (професія «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва»; «Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування») являє собою навчальний посібник, що має дидактично обґрунтовану мету і завдання, містить сукупність завдань для організації самостійної практичної роботи учнів, складених відповідно до діючої робочої навчальної програми інтегрованої професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва» (ДСПТО 8331.DМ.01.00-2013) та «Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування» (ДСПТО 7233. ОА.01.00-2014).

До робочого зошита включено основні принципи особистісно-орієнтованого навчання та впровадження їх при виконанні практичних завдань, контрольні питання та вправи, необхідні для закріплення, систематизації, повторення, самоконтролю та перевірки якості знань, умінь та навичок учнів. Завдання в робочому зошиті відповідають послідовності викладу навчального матеріалу в робочій навчальній програмі. У кожному з них вказується, до якої навчальної теми вони відносяться, а умовами обумовлено форму виконання та передбачено місце для виконання завдання).

Витяг з протоколу засідання навчально-методичної Ради Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області від 17.03.2016 № 1 (поширюється для використання в роботі).

Категорія: "ПРОФЕСІОНАЛ" | Додав: vaSKIN (17.06.2016)
Переглядів: 1166 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]