|
Планування та організація роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області здійснюється з метою організації і забезпечення змісту та форм навчально-методичної роботи у закладах професійної (професійно-технічної) освіти області, створення сучасного освітнього середовища, умов для здійснення неперервної освіти керівних та педагогічних кадрів, інформаційного забезпечення педагогічних працівників з проблем освіти, педагогіки, психології, інформування про досягнення науки і техніки, вивчення, узагальнення та набуття педагогічного і виробничого досвіду роботи.
РОЗДІЛИ ПЛАНУ
ВСТУП
І. ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
1.1. Засідання навчально-методичної Ради
1.2. Закріплення методистів НМЦ ПТО
1.3. Співпраця з освітніми закладами, науковими установами, волонтерськими, громадськими організаціями та об’єднаннями роботодавців, засобами масової інформації
1.4. Реалізація міжнародних проєктів у сфері професійної (професійно-технічної) освіти
1.4.1. Реалізація проєкту «EU4Skills: Кращі навички для сучасної України»
1.4.2. Реалізація програми ЄС «Еразмус+»
1.4.3. Реалізація інших програм та проєктів ЄС
1.4.4. Запровадження онлайн-інструменту Європейського Союзу SELFIE (реалізація напрямів та завдань, визначених Міністерством освіти і науки України спільно з Європейським фондом освіти за підтримки Міністерства цифрової трансформації України)
1.5. Імплементація засад Національної рамки кваліфікацій в систему професійної (професійно-технічної) освіти (реалізація напрямів та завдань, визначених Міністерством освіти і науки України спільно з Національним агентством кваліфікацій, в частині вдосконалення якості підготовки фахівців, заснування системи незалежного оцінювання та сертифікації на основі Національної системи кваліфікацій)
1.6. Участь в оновленні законодавчої бази державної політики у сфері освіти
1.7. Удосконалення компонентів внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах професійної (професійно-технічної) освіти області (реалізація напрямів та завдань, визначених Міністерством освіти і науки України спільно з Державною службою якості освіти України)
1.8. Забезпечення умов для реалізації принципів інклюзивного навчання (реалізація напрямів та завдань, визначених ПЛАНОМ ЗАХОДІВ на 2020-2027 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері професійної (професійно-технічної) освіти «Сучасна професійна (професійно-технічна) освіта» на період до 2027 року, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 29.04.2020 № 508-р)
1.9. Комплексне та тематичне вивчення
1.10. Колегія департаменту освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації
1.11. Рада професійної (професійно-технічної) освіти Миколаївської області
1.12. Нарада департаменту освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації
ІІ. ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ
1. Розроблення, апробація та впровадження державних освітніх стандартів/стандартів професійної (професійно-технічної) освіти з робітничих професій
2. Практико-орієнтований зміст освіти (забезпечення відповідності потребам ринку праці)
2.1. Впровадження дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників (системні завдання з виконання плану заходів на 2021-2023 роки з реалізації Державної стратегії регіонального розвитку на 2021-2027 роки, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 № 497-р; пункт 71)
2.2. Створення та функціонування навчально-практичних центрів закладів професійної (професіно-технічної) освіти (системні завдання з виконання ПЛАНУ ЗАХОДІВ на 2020-2027 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері професійної (професійно-технічної) освіти «Сучасна професійна (професійно-технічна) освіта» на період до 2027 року, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 29.04.2020 № 508-р; пункт 24)
ІІІ. РОБОТА З КЕРІВНИМИ КАДРАМИ ТА ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ (формування й розвиток педагогічної та професійної компетентності керівних кадрів і педагогічних працівників)
3.1. Всеукраїнські та міжрегіональні заходи
3.2. Обласні педагогічні читання
3.3. Школа формування компетентностей (пріоритетне завдання: ресурсна підтримка педагогічних працівників щодо удосконалення наявних компетентностей та набуття нових компетентностей)
3.4. Обласні семінари
3.5. Обласні методичні секції, методичні об’єднання
3.6. «Круглі столи»
3.7. Майстер-класи
3.8. Творчі/робочі групи
3.9. Тренінги
3.10. Курсове підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів ЗП(ПТ)О області, методистів НМЦ ПТО у Миколаївській області
3.11. Стажування майстрів виробничого навчання
3.12. Атестація керівних та педагогічних кадрів ЗП(ПТ)О області, методистів НМЦ ПТО у Миколаївській області
3.13. Атестаційна експертиза робітничих професій закладів професійної (професійно-технічної) освіти Миколаївської області
ІV. РОБОТА ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ
4.1. Всеукраїнські конкурси фахової/професійної майстерності з робітничих професій
4.2. Обласна онлайн-олімпіада з навчальних предметів професійної підготовки серед здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти Миколаївської області
4.3. Методичний супровід організації профорієнтаційної та виховної роботи (удосконалення роботи з професійної орієнтації учнівської молоді та професійного консультування потенційних здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти)
4.4. Організаційно-методичний супровід роботи зі здібними здобувачами освіти
V. ФОРМУВАННЯ РЕСУРСНО-ПІДТРИМУЮЧОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОГО ПРОСТОРУ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ОБЛАСТІ, ВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ
VІ. МОНІТОРИНГИ ТА МОНІТОРИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
VІІ. МЕТОДИЧНЕ ТА ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ
7.1. Розробити
7.2. Організувати
7.3. Надати
7.4. Вивчити, дослідити
7.5. Узагальнити, систематизувати
7.6. Апробувати (на рівні області)
7.7. Апробувати (на Всеукраїнському рівні)
7.8. Пілотування навчальної програми (на рівні області)
|
|