close

17:48
Формувальне оцінювання: означення, техніки і інструменти. Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти

Саме за цією темою 25 квітня 2024 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області (далі – НМЦ ПТО у Миколаївській області) проведено онлайн-засідання обласного методичного об'єднання викладачів та майстрів виробничого навчання з професій сільськогосподарського профілю закладів професійної (професійно-технічної) освіти (далі – ЗП(ПТ)О) області (з використанням можливостей платфoрми Google – за допомогою сервісу відеотелефонного зв’язку Google Meet).

З метою реалізації завдань засідання було розкрито питання щодо формувального оцінювання, його визначення, технік й інструментів. Акцентовано на сучасних підходах до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з професій сільськогосподарського профілю. Окреслено переваги формувального оцінювання як для педагога, так і для здобувачів освіти.

Матяш Ілля Валерійович, голова обласної методичної секції, викладач Єланецького професійного аграрного ліцею ознайомив присутніх із методами і прийомами формувального оцінювання під час викладання предмета «Правила дорожнього руху». Зупинився на таких питаннях: як організувати формувальне оцінювання, які завдання формувального оцінювання, проблеми в навчанні і власне як запобігти їх накопиченню, як стимулювати бажання вчитися та досягати високих результатів, як запобігти побоюванням помилитися.

Про сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти як засобу формування професійних навичок з професій сільськогосподарського профілю розповів Мазілкін Олександр Сергійович, майстер виробничого навчання Вознесенського професійного аграрного ліцею.

Форманчук Сергій Володимирович, викладач, майстер виробничого навчання закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Новоодеський професійний коледж», презентував розроблену систематизацію комплексно-методичного забезпечення засобами GOOGLE DRIVE з професій «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва», «Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування».

З досвідом застосування інструментів формувального оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва» ознайомив колег Катриченко Сергій Вікторович, викладач Арбузинського професійного аграрного ліцею, а щодо використання формувального оцінювання на уроках спеціальних дисциплін сільськогосподарського профілю – Ткаченко Віктор Васильович, викладач Кривоозерського професійного аграрного ліцею.

Педагоги Професійно-технічного училища № 42 Ткаченко Миланія Миколаївна та Богомаз Світлана Іванівна ознайомили учасників заходу з досвідом роботи щодо створення електронного контенту з професії «Плодоовочівник» за допомогою сучасних інструментів Google сайту.

У ході зустрічі учасники обговорили шляхи впровадження Державного освітнього стандарту з професії «Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування», окреслили дії щодо оновлення комплексно-методичного забезпечення професії, відпрацювання змісту навчальних програм предметів професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки.

НМЦ ПТО у Миколаївській області оголошує щиру подяку всім спікерам за професійний підхід до підготовки змісту матеріалів, презентованих під час засідання.

Разом до Перемоги! Усе буде Україна!

Валентина Лагутіна, методист НМЦ ПТО
у Миколаївській області
Категорія: Обласні заходи для пед.працівників | Переглядів: 37 | Додав: vaSKIN | Рейтинг: 0.0/0