close

12:48
Нові орієнтири у викладанні фізики і астрономії

Як діагностувати та компенсувати освітні втрати у результатах навчання здобувачів освіти? Як оцінити потреби: яким темам, умінням приділити додаткову увагу? Як допомогти учням надолужити пропущене і успішно продовжувати навчання? Як наздогнати програму без стресу для себе та здобувачів освіти? Які методи та прийоми роботи використовувати?

Такі проблеми обговорювали 11 жовтня 2023 року викладачі фізики і астрономії закладів професійної (професійно-технічної) освіти на засіданні обласної методичної секції.

Учасники пропонували дієві поради щодо створення умов для формування позитивної навчальної мотивації здобувачів освіти через раціональне поєднання різноманітних форм і методів навчання з акцентом на дослідницьку діяльність; зміну формату уроків з широким використанням онлайн-сервісів; проведення фізичного експерименту, практичне/професійне спрямування змісту предмета, можливість застосування знань у повсякденному житті; створення ситуації успіху; постановку близьких і далеких перспектив; психологічну підтримку тощо.

Особлива увага приділена створенню у закладах .безпечного освітнього STEM-середовища, де учень може відволіктися від страшного повсякдення війни та набути необхідних компетентностей для самореалізації. Учасники заходу високо оцінили презентовані матеріали та запропонували шляхи реалізації ідей STEM-освіти в системі формування науково-дослідницьких компетенцій здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

Категорія: Обласні заходи для пед.працівників | Переглядів: 65 | Додав: vaSKIN | Рейтинг: 0.0/0