close

Інформаційно-методичний журнал "Професіонал" № 2/2014

ОФІЦІОЗ

Оновлення нормативно-правової бази (наказ Міністерства освіти і науки України від 29.05.2014 № 657 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 27.08.2010 № 834»).

Савчук І.В. Оновлення та розроблення державних стандартів професійно-технічної освіти – вимога сьогодення.

З ДОСВІДУ РОБОТИ

Бугайова Т.Л. Формування творчої компетентності учнів на уроках української мови і літератури на основі сучасних навчальних технологій.

Годовиченко І.А. Використання інноваційних технологій на уроках світової літератури як засіб розвитку творчих здібностей учнів.

Жерченко Т.Л. Особистісно-зорієнтована спрямованість навчання – шлях до педагогічного успіху.

Куришко Г.В. Формування освітнього середовища прогресивними технологіями як передумова забезпечення якості підготовки кваліфікованого робітника.

Свіденко Т.М. Необхідність збереження професійної спрямованості на уроках української мови у професійно-технічних навчальних закладах.

Секкер Г.О. Використання ІКТ на уроках світової літератури як складової особистісно орієнтованого навчання.

Хомякова В.В. Організація пошуково-дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення історії.

Черниш А.І. Дослідницька діяльність – вища форма самоосвітньої роботи учнів.

Щербина Л.А. Сутність і види компетентно зорієнтованих завдань на уроках української літератури.

Коваль Н.В. Організація пошуково-дослідницької діяльності учнів на уроках світової літератури як засіб розвитку компетентної особистості читача.

НАВЧАЄМО ІННОВАЦІЙНО

Суворова Г.В. Особливості організації та проведення підсумкової лабораторно-практичної проектно-творчої роботи.

ДО ДРУКОВАНОЇ ВЕРСІЇ ЖУРНАЛУ ДОДАЄТЬСЯ ДИСК, НА ЯКОМУ РОЗМІЩЕНО ПІДБІРКУ ТАКИХ МАТЕРІАЛІВ:

Електронний аналог друкованого видання (зміст матеріалів, які входять до // Професіонал №2/2014).

Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.05.2014 № 657 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 27.08.2010 № 834» (надано зміни, що вносяться у додатки 1-18, 20-22 до наказу Міністерства освіти і науки України від 27.08.2010 № 834 «Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів III ступеню», які мають застосовуватися як нормативні документи і можуть служити вихідними даними (основою-інструментарієм) при складання робочих навчальних планів для підготовки кваліфікованих робітників на другому ступені навчання (з отриманням повної загальної середньої освіти) з числа осіб, які мають базову загальну середню освіту), а саме при розподілі годин з предмета «Захист Вітчизни», загальну кількість яких збільшено (джерело інформації: офіційний веб-сайт Міністерства освіти і науки України, розділ «Нормативно-правова база» mon.gov.ua/.../nmon_657_29052014.pdf ).

Слєпєндяєва О.В. Екологія (електронний посібник для учнів професійно-технічних навчальних закладів (міститься навчальний матеріал з предмета «Екологія», який розкривається в таких темах: 1. Екологія як наука про довкілля; 2. Природа і людина: системний підхід; 3. Проблема забруднення природного середовища та стійкості геосистем до антропогенних навантажень; 4. Проблема деградації природних компонентів; 5. Проблема зміни ланок колообігу речовин та енергії; 6. Проблема збалансованого природокористування; 7. Проблема збереження біотичного і ландшафтного різноманіть; 8. Проблема оптимальної ландшафтно-екологічної організації території.

Навчальний курс орієнтований на висвітлення екологічних проблем пов’язаних із змінами і перетвореннями природних процесів і компонентів природи (Вознесенський професійний ліцей).

Секкер Г.О. Використання ІКТ на уроках світової літератури як складової особистісно орієнтованого навчання (узагальнений досвід роботи викладача світової літератури у вигляді мультимедійного супроводу) (ВПУ № 21 м. Миколаєва).

Щербина Л.А. Сутність і види компетентно зорієнтованих завдань на уроках української літератури (узагальнений досвід роботи викладача української літератури у вигляді мультимедійного супроводу) (Новоодеський ПАЛ).

Суворова Г.В. Методична розробка уроку з теми: «Комплексна підсумкова лабораторно-практична проектно-творча робота» (професія: код 7433 «Швачка; кравець») (забезпечення практичної складової з проблеми «Особливості організації та проведення підсумкової лабораторно-практичної проектно-творчої роботи») (Державний навчальний заклад «Первомайський професійний промисловий ліцей»).

Свіденко Т.М. Збірник завдань з професійним спрямуванням до уроків української мови (у збірнику викладені матеріали до уроків української мови з різних тем щодо професійної спрямованості предмета для підготовки кваліфікованих робітників з професії «Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних»; «Оператор комп’ютерного набору». Пропоновані матеріали можуть бути використані на уроках української мови з метою оволодіння учнями термінологією майбутньої професії та підсилення інтересу до обраної професії) (Єланецький професійний аграрний ліцей).

Підбірка навчально-плануючої та програмної документації за результатами проведення обласного огляду-конкурсу на кращий кабінет з предметів професійно-теоретичної підготовки професій сільськогосподарського профілю, легкої промисловості та сфери послуг серед професійно-технічних навчальних закладів Миколаївської області та за підсумками проведення вебінару (засідання методичного об’єднання) викладачів та майстрів виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів області сільськогосподарського профілю з теми «Інноваційні підходи у формуванні професійної компетентності педагога професійно-технічного навчального закладу» (27.05.2014, МПМЛ):

Призиглей В. А. Паспорт комплексно-методичного забезпечення з предмета «Трактори» (професія: код 8331 «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва», кваліфікація: категорії А, В, С) (Новоодеський професійний аграрний ліцей).

Усик П.А. Паспорт комплексного методичного забезпечення навчального процесу з предмета «Сільськогосподарські машини» (професія: «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва», категорії А1, А2, В1; «Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування» 1-2, 3-го розрядів; кваліфікація: тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, категорії А1, А2, В1; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування 1-2, 3-го розрядів) (Єланецький професійний аграрний ліцей).

Усик П.А. План роботи кабінету «Сільськогосподарські машини» на 2013/2014 навчальний рік (професія: «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва», категорії А1, А2, В1; «Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування» 1-2, 3-го розрядів; кваліфікація: тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, категорії А1, А2, В1; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування 1-2, 3-го розрядів) (Єланецький професійний аграрний ліцей).

Категорія: "ПРОФЕСІОНАЛ" | Додав: vaSKIN (17.06.2014)
Переглядів: 1324 | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]