Субота, 29.02.2020, 02:35
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Миколаївській області
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
E-mail методистів
Ірина Вікторівна Савчук
savchuk198210@gmail.com
Валентина Володимирівна Лагутіна
valentajun@ukr.net
Тетяна Олександрівна Куликова
tatyana.kulikova.54@gmail.com
Тамара Олексіївна Михайлюк
t.a.mihajluk@gmail.com
Микола Іванович Миргородський
mirgorodskiy49@mail.ru
Людмила Кирилівна Дячковська
d.mila.k48@gmail.com
Ганна Анатоліївна Ромашевська
lungowa@gmail.com
Архів записів
Форма входу
Список сайтів ПТНЗ
Державний навчальний заклад ''Южноукраїнський професійний ліцей''
Державний начальний заклад ''Вище професійне училище №7 м.Миколаїв''
Миколаївський професійний промисловий ліцей
Миколаївський професійний машинобудівний ліцей
Миколаївський професійний ліцей сфери послуг
Миколаївський професійний ліцей
Новоодеський професійний аграрний ліцей
Вознесенський професійний ліцей
Вище професійне училище №21 м.Миколаєва
Миколаївський професійний ліцей торгівлі та ресторанного сервісу
Миколаївський професійний ліцей будівництва і сфери послуг
Державний навчальний заклад «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»
Надбузький професійний аграрний ліцей
Вознесенський професійний аграрний ліцей
Березнегуватський професійний ліцей
Кривоозерський професійний аграрний ліцей
Арбузинський професійний аграрний ліцей
Єланецький професійний аграрний ліцей
Казанківський професійний аграрний ліцей
Професійно-технічне училище №42
Вище професійне училище суднобудування м.Миколаєва
Державний навчальний заклад ''Баштанський професійний ліцей''
Миколаївський професійний суднобудівний ліцей
Снігурівський професійний ліцей
Державний навчальний заклад ''Первомайський професійний промисловий ліцей''
Професiйно-технiчне училище №17
Маринiвський професiйний аграрний лiцей
Головна » Статті » "ПРОФЕСІОНАЛ"

Інформаційно-методичний журнал "Професіонал" № 2/2014

ОФІЦІОЗ

Оновлення нормативно-правової бази (наказ Міністерства освіти і науки України від 29.05.2014 № 657 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 27.08.2010 № 834»).

Савчук І.В. Оновлення та розроблення державних стандартів професійно-технічної освіти – вимога сьогодення.

З ДОСВІДУ РОБОТИ

Бугайова Т.Л. Формування творчої компетентності учнів на уроках української мови і літератури на основі сучасних навчальних технологій.

Годовиченко І.А. Використання інноваційних технологій на уроках світової літератури як засіб розвитку творчих здібностей учнів.

Жерченко Т.Л. Особистісно-зорієнтована спрямованість навчання – шлях до педагогічного успіху.

Куришко Г.В. Формування освітнього середовища прогресивними технологіями як передумова забезпечення якості підготовки кваліфікованого робітника.

Свіденко Т.М. Необхідність збереження професійної спрямованості на уроках української мови у професійно-технічних навчальних закладах.

Секкер Г.О. Використання ІКТ на уроках світової літератури як складової особистісно орієнтованого навчання.

Хомякова В.В. Організація пошуково-дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення історії.

Черниш А.І. Дослідницька діяльність – вища форма самоосвітньої роботи учнів.

Щербина Л.А. Сутність і види компетентно зорієнтованих завдань на уроках української літератури.

Коваль Н.В. Організація пошуково-дослідницької діяльності учнів на уроках світової літератури як засіб розвитку компетентної особистості читача.

НАВЧАЄМО ІННОВАЦІЙНО

Суворова Г.В. Особливості організації та проведення підсумкової лабораторно-практичної проектно-творчої роботи.

ДО ДРУКОВАНОЇ ВЕРСІЇ ЖУРНАЛУ ДОДАЄТЬСЯ ДИСК, НА ЯКОМУ РОЗМІЩЕНО ПІДБІРКУ ТАКИХ МАТЕРІАЛІВ:

Електронний аналог друкованого видання (зміст матеріалів, які входять до // Професіонал №2/2014).

Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.05.2014 № 657 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 27.08.2010 № 834» (надано зміни, що вносяться у додатки 1-18, 20-22 до наказу Міністерства освіти і науки України від 27.08.2010 № 834 «Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів III ступеню», які мають застосовуватися як нормативні документи і можуть служити вихідними даними (основою-інструментарієм) при складання робочих навчальних планів для підготовки кваліфікованих робітників на другому ступені навчання (з отриманням повної загальної середньої освіти) з числа осіб, які мають базову загальну середню освіту), а саме при розподілі годин з предмета «Захист Вітчизни», загальну кількість яких збільшено (джерело інформації: офіційний веб-сайт Міністерства освіти і науки України, розділ «Нормативно-правова база» mon.gov.ua/.../nmon_657_29052014.pdf ).

Слєпєндяєва О.В. Екологія (електронний посібник для учнів професійно-технічних навчальних закладів (міститься навчальний матеріал з предмета «Екологія», який розкривається в таких темах: 1. Екологія як наука про довкілля; 2. Природа і людина: системний підхід; 3. Проблема забруднення природного середовища та стійкості геосистем до антропогенних навантажень; 4. Проблема деградації природних компонентів; 5. Проблема зміни ланок колообігу речовин та енергії; 6. Проблема збалансованого природокористування; 7. Проблема збереження біотичного і ландшафтного різноманіть; 8. Проблема оптимальної ландшафтно-екологічної організації території.

Навчальний курс орієнтований на висвітлення екологічних проблем пов’язаних із змінами і перетвореннями природних процесів і компонентів природи (Вознесенський професійний ліцей).

Секкер Г.О. Використання ІКТ на уроках світової літератури як складової особистісно орієнтованого навчання (узагальнений досвід роботи викладача світової літератури у вигляді мультимедійного супроводу) (ВПУ № 21 м. Миколаєва).

Щербина Л.А. Сутність і види компетентно зорієнтованих завдань на уроках української літератури (узагальнений досвід роботи викладача української літератури у вигляді мультимедійного супроводу) (Новоодеський ПАЛ).

Суворова Г.В. Методична розробка уроку з теми: «Комплексна підсумкова лабораторно-практична проектно-творча робота» (професія: код 7433 «Швачка; кравець») (забезпечення практичної складової з проблеми «Особливості організації та проведення підсумкової лабораторно-практичної проектно-творчої роботи») (Державний навчальний заклад «Первомайський професійний промисловий ліцей»).

Свіденко Т.М. Збірник завдань з професійним спрямуванням до уроків української мови (у збірнику викладені матеріали до уроків української мови з різних тем щодо професійної спрямованості предмета для підготовки кваліфікованих робітників з професії «Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних»; «Оператор комп’ютерного набору». Пропоновані матеріали можуть бути використані на уроках української мови з метою оволодіння учнями термінологією майбутньої професії та підсилення інтересу до обраної професії) (Єланецький професійний аграрний ліцей).

Підбірка навчально-плануючої та програмної документації за результатами проведення обласного огляду-конкурсу на кращий кабінет з предметів професійно-теоретичної підготовки професій сільськогосподарського профілю, легкої промисловості та сфери послуг серед професійно-технічних навчальних закладів Миколаївської області та за підсумками проведення вебінару (засідання методичного об’єднання) викладачів та майстрів виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів області сільськогосподарського профілю з теми «Інноваційні підходи у формуванні професійної компетентності педагога професійно-технічного навчального закладу» (27.05.2014, МПМЛ):

Призиглей В. А. Паспорт комплексно-методичного забезпечення з предмета «Трактори» (професія: код 8331 «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва», кваліфікація: категорії А, В, С) (Новоодеський професійний аграрний ліцей).

Усик П.А. Паспорт комплексного методичного забезпечення навчального процесу з предмета «Сільськогосподарські машини» (професія: «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва», категорії А1, А2, В1; «Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування» 1-2, 3-го розрядів; кваліфікація: тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, категорії А1, А2, В1; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування 1-2, 3-го розрядів) (Єланецький професійний аграрний ліцей).

Усик П.А. План роботи кабінету «Сільськогосподарські машини» на 2013/2014 навчальний рік (професія: «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва», категорії А1, А2, В1; «Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування» 1-2, 3-го розрядів; кваліфікація: тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, категорії А1, А2, В1; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування 1-2, 3-го розрядів) (Єланецький професійний аграрний ліцей).

Категорія: "ПРОФЕСІОНАЛ" | Додав: vaSKIN (17.06.2014)
Переглядів: 1022 | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Анонси
Пошук по сайту
МОНУ
Інтерактивна карт
ДОНМ ОДА
Інститут ПТО
Методичний офіс
Єдність
ПедПРЕСА
World Edu
Інноватика
Методкабінети
Розгорнути\Згорнути
Copyright MyCorp © 2020