close

Інформаційно-методичний журнал "Професіонал" № 2/2018

ДИДАКТИЧНИЙ СУПРОВІД СУЧАСНОГО УРОКУ

Мосієнко Т. С. Із скарбнички інформашки: дидактичний супровід сучасного уроку

З ДОСВІДУ РОБОТИ

Пересунько О. В. Використання елементів дистанційного навчання на основі платформи Moodle в професійній (професійно-технічній) освіті

Пересунько О. В. Методична розробка уроку з предмета «Інформаційні технології»

Пересунько О. В. Методична розробка уроку (практична робота) з предмета «Інформаційні технології»

Діхтяренко Н. С. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання

Сізоненко Н. О. Формування творчих здібностей учнів – пошук освітніх методів і прийомів, який не припиняється ніколи

Матяш І. В. Сучасний урок-спільна творчість викладача та учня Борисюк О. П. Роль диференційного підходу у формуванні професійної компетентності учнів за допомогою продуктивного навчання

Климентьєва Л. М. Формування математичної компетентності учнів засобами інформаційно-комунікативних технологій

Вірдо О. Ю. Використання різноманітних форм контролю навчальних досягнень учнів на уроках математики

НАВЧАЄМО ІННОВАЦІЙНО

Алієв Р. К. Методична розробка уроку з предмета «Будова й експлуатація вантажного автомобіля»

Чумак Г. М. Методична розробка уроку з предмета «Агротехнологія»

Піскун С. А. Методична розробка уроку з органічної хімії

НАШІ ДОСЯГНЕННЯ

ВІТАННЯ

ДО ДРУКОВАНОЇ ВЕРСІЇ ЖУРНАЛУ ДОДАЄТЬСЯ ДИСК, НА ЯКОМУ РОЗМІЩЕНО ПІДБІРКУ ТАКИХ МАТЕРІАЛІВ:

Електронний аналог друкованого видання (зміст матеріалів, які входять до // Професіонал № 2/2018).

Мозговий Віктор Леонідович, доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри культурології Миколаївської філії Київського національного університету культури і мистецтв, лауреат премії ім. Миколи Аркаса «Діалектика свобідного навчання і учіння» (узагальнений виступ у вигляді у вигляді презентації MS Power Point за результатами обласних педагогічних читань).

Матящ Ілля Валерійович Електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді презентації MS Power Point з теми «Правила дорожнього руху (колобок на новий лад)» (додаток 1) та «Знаки» (додаток 2), призначений для методичного супроводу проведення уроку з предметів «Правила дорожнього руху», «Основи керування», «Будова автомобіля» та в якості комплексно-методичного забезпечення уроку (Єланецький професійний аграрний ліцей).

Алієв Рашидхан Камалутдінович Матеріал, призначений для методичного супроводу проведення уроку з предмета «Будова й експлуатація вантажного автомобіля» професії Водій автотранспортних засобів з теми «Призначення, будова і принцип дії стартера. Правила користування стартером» та в якості комплексно-методичного забезпечення уроку, а саме:

• опорний конспект з теми «Акумуляторні батареї» (додаток 1);

• опорний конспект з теми «Генератор» (додаток 2);

• опорний конспект з теми «Стартер» (додаток 3);

• оціночний лист (додаток 7);

• відеоролик-анімація з теми «Принцип роботи бендікса» (додаток 4);

• відеоролик-анімація з теми: «Редукторні стартери» (додаток 5, 6);

• електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді презентації MS Power Point (додаток 8). (Надбузький професійний аграрний ліцей).

Сізоненко Наталія Олексіївна Методичні розробки уроків із зарубіжної літератури з теми:

• «Райнер Марія Рільке. Життєвий та творчий шлях Орфея ХХ століття. Рільке і Україна. Синтетичний вияв новітніх течій і тенденцій у поезії австрійського поета. «Орфей, Еврідіка, Гермес», «Ось дерево звелось. О виростання!»;

• «Образ скупого у світовій літературі ІХ століття». (Казанківський професійний аграрний ліцей).

Жулай Любов Іванівна Портфоліо майстра виробничого навчання (додаток 6) та матеріал, призначений для методичного супроводу проведення уроку виробничого навчання з професії Перукар та в якості комплексно-методичного забезпечення уроку, а саме:

• електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді презентації MS Power Point з теми «Догляд за волоссям після хімічної завивки, лікування волосся» (додаток 1);

• інструкційно-технологічна карта № 9.4 з теми «Виконання лікування та догляд за волоссям» (виробниче навчання) (тема програми «Хімічна завивка») (додаток 2);

• інструкційно-технологічна карта № 3.3.1 з теми «Користування апаратом для сушіння волосся» (виробниче навчання) (тема програми «Користування електроапаратурою» (додаток 3);

• інструкційно-технологічна карта № 3.3.2 з теми «Користування апаратом для обробки волосся паром (вапаризатор)» (виробниче навчання) (тема програми «Користування електроапаратурою» (додаток 4);

• аудіо та відео супровід уроку «Мир в капле росы» (додаток 5). (Державний навчальний заклад «Миколаївське ВПУ технологій та дизайну»).

Чумак Ганна Миколаївна Матеріал, призначений для методичного супроводу проведення уроку з предмета «Агротехнологія» професії Тракторист машиніст сільськогосподарського виробництва з теми «Технологія вирощування озимого ріпаку» та в якості комплексно-методичного забезпечення уроку, а саме:

• опорний конспект з теми «Технологія вирощування озимого ріпаку» (додаток 1);

• завдання на закріплення: схема для заповнення опорного конспекту з теми «Технологія вирощування озимого ріпаку» (додаток 2);

• електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді презентації MS Power Point з теми «Технологія вирощування озимого ріпаку» (додаток 3);

• плакати з теми «Добрива», «Види сільськогосподарських рослин», «Методи захисту рослин», «Види сільськогосподарських культур», «Склад ґрунту», «Види ерозії ґрунту», «Меліорація земель», «Типи ґрунтів» (додаток 4);

• плакат з теми «Показники якості насіння» (додаток 5);

• плакат з теми «Комплектування машинно-тракторних агрегатів» (додаток 6). (Надбузький професійний аграрний ліцей).

Суховей Тетяна Миколаївна Електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді презентації MS Power Point та теоретичне підґрунтя з реалізації проблемної теми «Шляхи формування самоосвітньої компетентності учнів на уроках бухгалтерського обліку» (з досвіду роботи) (Вище професійне училище № 21 м. Миколаєва).

Мосієнко Тетяна Сергіївна Практична складова з реалізації проблемної теми «Із скарбнички інформашки: дидактичний супровід сучасного уроку» та ментальна карта (структуризація інформації у візуальній формі) системи роботи комп’ютерної мережі в освітньому закладі (Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг).

Витяг з протоколу засідання навчально-методичної Ради Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області від 29.03.2018 № 1 (поширюється для використання в роботі).

Категорія: "ПРОФЕСІОНАЛ" | Додав: vaSKIN (21.06.2018)
Переглядів: 716 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]