Середа, 22.01.2020, 15:43
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Миколаївській області
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
E-mail методистів
Ірина Вікторівна Савчук
savchuk198210@gmail.com
Валентина Володимирівна Лагутіна
valentajun@ukr.net
Тетяна Олександрівна Куликова
tatyana.kulikova.54@gmail.com
Тамара Олексіївна Михайлюк
t.a.mihajluk@gmail.com
Микола Іванович Миргородський
mirgorodskiy49@mail.ru
Людмила Кирилівна Дячковська
d.mila.k48@gmail.com
Ганна Анатоліївна Ромашевська
lungowa@gmail.com
Архів записів
Форма входу
Список сайтів ПТНЗ
Державний навчальний заклад ''Южноукраїнський професійний ліцей''
Державний начальний заклад ''Вище професійне училище №7 м.Миколаїв''
Миколаївський професійний промисловий ліцей
Миколаївський професійний машинобудівний ліцей
Миколаївський професійний ліцей сфери послуг
Миколаївський професійний ліцей
Новоодеський професійний аграрний ліцей
Вознесенський професійний ліцей
Вище професійне училище №21 м.Миколаєва
Миколаївський професійний ліцей торгівлі та ресторанного сервісу
Миколаївський професійний ліцей будівництва і сфери послуг
Державний навчальний заклад «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»
Надбузький професійний аграрний ліцей
Вознесенський професійний аграрний ліцей
Березнегуватський професійний ліцей
Кривоозерський професійний аграрний ліцей
Арбузинський професійний аграрний ліцей
Єланецький професійний аграрний ліцей
Казанківський професійний аграрний ліцей
Професійно-технічне училище №42
Вище професійне училище суднобудування м.Миколаєва
Державний навчальний заклад ''Баштанський професійний ліцей''
Миколаївський професійний суднобудівний ліцей
Снігурівський професійний ліцей
Державний навчальний заклад ''Первомайський професійний промисловий ліцей''
Професiйно-технiчне училище №17
Маринiвський професiйний аграрний лiцей
Головна » Статті » "ПРОФЕСІОНАЛ"

Інформаційно-методичний журнал "Професіонал" № 2/2019

З ДОСВІДУ РОБОТИ

Свидро В. П. Домашній фізичний експеримент та його значення при вивченні фізики

Хомякова В. В. Краєзнавча робота на уроках історії та в позаурочний час як розвиток ключових компетентностей учнів

Свіденко Т. М. Фактори, що визначають формування і розвиток ключових компетентностей на уроках української мови та літератури

Жерченко Т. Л. Компетентісний підхід до навчання і виховання учнів як важливий компонент професійної мобільності викладача літератури (сутність компетентісного підходу)

Жерченко Т. Л. Методична розробка уроку української літератури з теми «Новела «Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції»

Жерченко Т. Л. Методична розробка уроку зарубіжної літератури з теми «Чи потребує людство дива?» (Г. Г. Маркес «Стариган з крилами»)

Годовиченко І. А. Реалізіція діяльнісного підходу до навчання в контексті впровадження сучасних технологій на уроках зарубіжної літератури

Бугайова Т. Л. Панорама нестандартних уроків з формування творчої компетентності учнів

Бугайова Т. Л. Методична розробка уроку української літератури з теми:

• «Григір Тютюнник. «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації в новелі «Три зозулі з поклоном»»;

• «Проблема батьків і дітей у повісті «Кайдашева сім’я» І. Нечуя Левицького. Характеристика героїв»;

• «Леся Українка. Драма-феєрія «Лісова пісня». Тематика, історія написання, образи»;

• «Життя і творчість Остапа Вишні «Моя автобіографія» – гумористична розповідь письменника про свій життєвий шлях»;

• «Василь Семенович Стус. Життєвий і творчий шлях поета»

Куришко Г. В. Використання Інтернет ресурсів на уроках англійської мови

Козичева В. М. Використання технології критичного мислення на уроках зарубіжної літератури

Козичева В. М. Методична розробка уроку зарубіжної літератури з теми «Проблема краси й моралі в романі О. Уайльда «Портрет Доріана Грея». Система образів»

Хортюк Т. В. Креативне мислення на уроках української літератури як засіб розвитку творчих здібностей учнів

Ровінська О. А. Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури в контексті освітнього простору

НАШІ ДОСЯГНЕННЯ

ВІТАННЯ

ДО ДРУКОВАНОЇ ВЕРСІЇ ЖУРНАЛУ ДОДАЄТЬСЯ ДИСК, НА ЯКОМУ РОЗМІЩЕНО ПІДБІРКУ ТАКИХ МАТЕРІАЛІВ:

Електронний аналог друкованого видання (зміст матеріалів, які входять до // Професіонал № 2/2019).

Хортюк Т. В. Методична розробка уроку української літератури з теми «Павло Тичина – «дивний мрійник з очима дитини і розумом філософа». Світла нота «Сонячних кларнетів» (додаток 1) та електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді презентації MS Power Point та відеоматеріалів, а саме:

• презентація MS Power Point з теми «Павло Тичина – «дивний мрійник з очима дитини і розумом філософа». Світла нота «Сонячних кларнетів» (призначення: методичний супровід проведення уроку, комплексно-методичне забезпечення уроку) (додаток 2);

• презентація MS Power Point з теми «Креативне мислення на уроках української літератури як засіб розвитку творчих здібностей учнів» (призначення: обмін досвідом роботи викладача щодо реалізації завдань проблемної теми) (додаток 3);

• відеоматеріал (призначення: методичний супровід проведення уроку на етапі рефлексії, комплексно-методичне забезпечення уроку) (додаток 4);

• буктрейер до святкування Дня української писемності і мови (9 листопада) (додаток 5);

• відеоматеріал до новели Миколи Хвильового «Я (Романтика)». Присвята: «Цвітові яблуні» М. Коцюбинського (призначення: методичний супровід проведення уроку, комплексно-методичне забезпечення уроку) (додаток 6).

(Вознесенський професійний аграрний ліцей).

Ровінська О. А. Методична розробка уроку української літератури з теми «Інтимна лірика Ліни Костенко як спонука до роздумів про суть кохання. Її сповідальність. Пейзажна й філософська лірика» (додаток 1) та електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді презентації MS Power Point та відеоматеріалів, а саме:

• презентація MS Power Point з теми «Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови і літератури в контексті освітнього процесу» (призначення: обмін досвідом роботи викладача щодо реалізації завдань проблемної теми) (додаток 2);

• приклад есе на тему «Я Патріот» (призначення: методичний супровід проведення уроку на етапі рефлексії, комплексно-методичне забезпечення уроку) (додаток 1.1);

• інформаційний матеріал щодо 10 маловідомих українських художників зі світовими іменами (призначення: методичний супровід проведення уроку на етапі рефлексії, комплексно-методичне забезпечення уроку) (додаток 1.2);

• інформаційний матеріал щодо офіційного відкриття у Києві персональної виставки українського художника Івана Марчука «Земля моя – краса моя» (додаток 1.3);

• відеоматеріал – творча робота учениці Фіцак Вікторії (додаток 3).

(Миколаївський професійний ліцей).

Козичева В. М. Електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді презентації MS Power Point з теми «Використання технології критичного мислення на уроках зарубіжної літератури» (призначення: обмін досвідом роботи викладача щодо реалізації завдань проблемної теми) (Миколаївський професійний промисловий ліцей).

Резніченко О. А. Передумови успішної діяльності учнів на уроці іноземної мови (призначення: висвітлення досвіду роботи викладача щодо реалізації завдань проблемної теми «Формування мотивації до навчальної діяльності учнів з іноземної мови за сучасних умов»)

(Новоодеський професійний аграрний ліцей).

Витяг з протоколу засідання навчально-методичної Ради Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області від 20.06.2019 № 2 (поширюється для використання в роботі).

Категорія: "ПРОФЕСІОНАЛ" | Додав: vaSKIN (22.11.2019)
Переглядів: 28 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Анонси
Пошук по сайту
МОНУ
Інтерактивна карт
ДОНМ ОДА
Інститут ПТО
Методичний офіс
Єдність
ПедПРЕСА
World Edu
Інноватика
Методкабінети
Розгорнути\Згорнути
Copyright MyCorp © 2020