close

Інформаційно - методичний журнал "Професіонал" № 3/2010
СТОРІНКА ГОЛОВНОГО РЕДАКТОРА

Криницька Л.Г. Дорадчий комітет ПТНЗ – інноваційна форма
управління якістю освіти

МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД

Куликова Т.О. Стан організації професійної підготовки
кваліфікованих робітників будівельних професій
та методичного об’єднання деревообробки у ПТНЗ області
та пріоритетні завдання з його удосконалення
Лагутіна В.В. Стан організації професійної підготовки
кваліфікованих робітників агропромислового профілю,
легкої промисловості та сфери послуг
у ПТНЗ області
Савчук І.В. Стан організації професійної підготовки
кваліфікованих робітників професій торгівлі у ПТНЗ області
та пріоритетні завдання з його удосконалення
Бензар В.О. Інформатизація освітнього процесу – важливий резерв
підвищення якості освіти
(з досвіду впровадження інформаційно – комунікаційних
технологій у навчально – виробничий
та виховний процес ПТНЗ області)
Павловська Н.І. Стан професійно - технічної підготовки
кваліфікованих робітників з професій
машино - та суднобудівного профілю
Дячковська Л.К. Про викладання предметів
природничо-математичного циклу
за новими програмами у 2010-2011 навчальному році
Михайлюк Т.О. Викладання гуманітарних дисциплін

МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ

Куликова Т.О. Методичні рекомендації
зі складання методичних розробок
уроків теоретичного та виробничого навчання

З ДОСВІДУ РОБОТИ

Ларіонова О.М. Організація дослідницької діяльності
у процесі вивчення математики

СТОРІНКА ПСИХОЛОГА

Бажанова Л.С., Жеванова В.М. Програма роботи
з обдарованою та здібною молоддю
Герелевський В.В. Психологічні механізми професійної діяльності
у системі психолого-педагогічного супроводу
професійно-технічного навчального закладу
Лазько В.Г. Гендерная идентичность - аспекты тождественности
и целостности личности
Бажанова Л.С. Прийоми підвищення
ефективності спілкування

ВІТАННЯ ЮВІЛЯРАМ

Категорія: "ПРОФЕСІОНАЛ" | Додав: Anjelika (25.10.2010)
Переглядів: 795 | Рейтинг: 4.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]