close


Планування – заздалегідь визначений порядок дій, які потрібні для досягнення поставленої мети
А. Файоль

Планування та організація роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області здійснюється з метою організації і забезпечення змісту та форм навчально-методичної роботи в закладах професійної (професійно-технічної) освіти області, створення сучасного безпечного освітнього середовища, умов для здійснення неперервної освіти керівних та педагогічних кадрів, інформаційного забезпечення педагогічних працівників з проблем освіти, педагогіки, психології, інформування про досягнення науки і техніки, вивчення, узагальнення та набуття педагогічного й виробничого досвіду роботи.

РОЗДІЛИ ПЛАНУ

ВСТУП

І. ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
1.1. Засідання навчально-методичної Ради при Навчально-методичному центрі професійно-технічної освіти у Миколаївській області
1.2. Закріплення методистів Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області
1.3. Співпраця з освітніми закладами, науковими установами, волонтерськими, громадськими організаціями та об’єднаннями роботодавців, засобами масової інформації
1.4. Реалізація міжнародних проєктів у сфері професійної (професійно-технічної) освіти:
1.4.1. Реалізація проєктів «Skills4Recovery: навички для відновлення», GIZ «Просування енергоефективності та Директиви ЄС з енергоефективності в Україні», «Проєкту FCA для підтримки реформи професійної (професійно-технічної) освіти в Україні»
1.4.2. Реалізація проєкту USAID «Економічна підтримка України»
1.4.3. Реалізація швейцарсько-українського проєкту DECIDE «Децентралізація для розвитку демократичної освіти»
1.4.4. Реалізація практичних аспектів євроінтеграції (освітній компонент) за результатами участі в програмі «EU4Skills: кращі навички для сучасної України»
1.4.5. Реалізація програми ЄС «Еразмус+» (використання можливостей для українських провайдерів професійної освіти ознайомитися з практичним досвідом партнерів з інших країн, передусім країн ЄС, у контексті євроінтеграції)
1.4.6. Реалізація інших програм та проєктів ЄС
1.4.7. Забезпечення умов для цифрової трансформації освітнього процесу
1.5. Імплементація засад Національної рамки кваліфікацій в систему професійної (професійно-технічної) освіти
1.6. Участь в оновленні законодавчої бази державної політики у сфері освіти
1.7. Удосконалення підходів до функціонування системи забезпечення якості освіти в закладах професійної (професійно-технічної) освіти області
1.8. Забезпечення умов для реалізації принципів інклюзивного навчання (інклюзивний компонент в освітній діяльності)
1.9. Забезпечення умов для реалізації державної політики щодо гендерної рівності (гендерний компонент в освітній діяльності)
1.10. Забезпечення умов для реалізації державної політики щодо екологізації (екологічний компонент в освітній діяльності)
1.11. Забезпечення умов для реалізації державної політики щодо розвитку культури демократії (використання компетентностей щодо демократичної культури в освітній діяльності)
1.12. Забезпечення умов для реалізації національно-патріотичного виховання в освітній діяльності
1.13. Комплексне та тематичне вивчення
1.14. Колегія департаменту освіти і науки Миколаївської обласної військової адміністрації
1.15. Нарада департаменту освіти і науки Миколаївської обласної військової адміністрації

ІІ. ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ
1. Розроблення, апробація та впровадження державних освітніх стандартів / стандартів професійної (професійно-технічної) освіти з робітничих професій / професійних стандартів
2. Практико-орієнтований зміст освіти (забезпечення відповідності потребам ринку праці):
2.1. Упровадження дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників
2.2. Відкриття та функціонування навчально-практичних центрів закладів професійної (професійно-технічної) освіти
2.3. Відкриття та функціонування кваліфікаційних центрів на базі закладів професійної (професійно-технічної) освіти
2.4. Створення та функціонування центрів кар’єри на базі закладів професійної (професійно-технічної) освіти області
2.5. Створення та функціонування центрів професійної досконалості на базі закладів професійної (професійно-технічної) освіти області
2.6. Модернізація змісту професійної (професійно-технічної) освіти: короткострокове навчання для дорослого населення – навчання заради змін

ІІІ. РОБОТА З КЕРІВНИМИ КАДРАМИ ТА ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ (формування й розвиток педагогічної та професійної компетентності керівних кадрів і педагогічних працівників)
3.1. Всеукраїнські та міжрегіональні заходи
3.2. Навчальні курси, Школа формування компетентностей
3.3. Обласні семінари
3.4. Обласні методичні секції, методичні об’єднання
3.5. «Круглі столи»
3.6. Майстер-класи
3.7. Робочі / творчі групи
3.8. Тренінги
3.9. Курсове підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів ЗП(ПТ)О області, методистів НМЦ ПТО у Миколаївській області
3.10. Стажування майстрів виробничого навчання
3.11. Атестація керівних кадрів та педагогічних працівників ЗП(ПТ)О області, методистів НМЦ ПТО у Миколаївській області
3.12. Атестаційна експертиза робітничих професій закладів професійної (професійно-технічної) освіти Миколаївської області
3.13. Реалізація комплексних профорієнтаційних заходів

ІV. РОБОТА ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ
4.1. Обласні конференції та всеукраїнські конкурси фахової / професійної майстерності з робітничих професій
4.2. Обласний етап конкурсів гуманітарного спрямування серед здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти Миколаївської області
4.3. Методичний супровід організації профорієнтаційної та виховної роботи
4.4. Організаційно-методичний супровід роботи зі здібними здобувачами освіти

V. ФОРМУВАННЯ РЕСУРСНО-ПІДТРИМУЮЧОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОГО ПРОСТОРУ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ОБЛАСТІ, ВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ

VІ. МОНІТОРИНГИ ТА МОНІТОРИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

VІІ. МЕТОДИЧНЕ ТА ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ
7.1. Розробити
7.2. Організувати
7.3. Надати
7.4. Вивчити, дослідити
7.5. Узагальнити, систематизувати
7.6. Апробувати (на рівні області)