17:48 Формувальне оцінювання: означення, техніки і інструменти. Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти | |
Саме за цією темою 25 квітня 2024 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області (далі – НМЦ ПТО у Миколаївській області) проведено онлайн-засідання обласного методичного об'єднання викладачів та майстрів виробничого навчання з професій сільськогосподарського профілю закладів професійної (професійно-технічної) освіти (далі – ЗП(ПТ)О) області (з використанням можливостей платфoрми Google – за допомогою сервісу відеотелефонного зв’язку Google Meet). ![]() З метою реалізації завдань засідання було розкрито питання щодо формувального оцінювання, його визначення, технік й інструментів. Акцентовано на сучасних підходах до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з професій сільськогосподарського профілю. Окреслено переваги формувального оцінювання як для педагога, так і для здобувачів освіти. ![]() ![]() Матяш Ілля Валерійович, голова обласної методичної секції, викладач Єланецького професійного аграрного ліцею ознайомив присутніх із методами і прийомами формувального оцінювання під час викладання предмета «Правила дорожнього руху». Зупинився на таких питаннях: як організувати формувальне оцінювання, які завдання формувального оцінювання, проблеми в навчанні і власне як запобігти їх накопиченню, як стимулювати бажання вчитися та досягати високих результатів, як запобігти побоюванням помилитися. ![]() ![]() Про сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти як засобу формування професійних навичок з професій сільськогосподарського профілю розповів Мазілкін Олександр Сергійович, майстер виробничого навчання Вознесенського професійного аграрного ліцею. ![]() ![]() Форманчук Сергій Володимирович, викладач, майстер виробничого навчання закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Новоодеський професійний коледж», презентував розроблену систематизацію комплексно-методичного забезпечення засобами GOOGLE DRIVE з професій «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва», «Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування». ![]() ![]() З досвідом застосування інструментів формувального оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва» ознайомив колег Катриченко Сергій Вікторович, викладач Арбузинського професійного аграрного ліцею, а щодо використання формувального оцінювання на уроках спеціальних дисциплін сільськогосподарського профілю – Ткаченко Віктор Васильович, викладач Кривоозерського професійного аграрного ліцею. ![]() ![]() Педагоги Професійно-технічного училища № 42 Ткаченко Миланія Миколаївна та Богомаз Світлана Іванівна ознайомили учасників заходу з досвідом роботи щодо створення електронного контенту з професії «Плодоовочівник» за допомогою сучасних інструментів Google сайту. ![]() ![]() У ході зустрічі учасники обговорили шляхи впровадження Державного освітнього стандарту з професії «Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування», окреслили дії щодо оновлення комплексно-методичного забезпечення професії, відпрацювання змісту навчальних програм предметів професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки. НМЦ ПТО у Миколаївській області оголошує щиру подяку всім спікерам за професійний підхід до підготовки змісту матеріалів, презентованих під час засідання. Разом до Перемоги! Усе буде Україна! Валентина Лагутіна, методист НМЦ ПТО у Миколаївській області | |
|