19:39 Як організовувати змішане та дистанційне навчання під час карантину обговорювали педагоги Миколаївщини | |
01 жовтня 2020 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області (далі – НМЦ ПТО у Миколаївській області) проведено онлайн-засідання методичної секції викладачів хімії, біології і екології закладів професійної (професійно-технічної) освіти (далі – ЗП(ПТ)О) області з теми «Дистанційне навчання. Нові виклики, проблеми та перспективи» (з використанням платформи Google Meet). ![]() Мета заходу: підвищення інформаційної та професійної компетентності педагогічних працівників ЗП(ПТ)О області з питань ефективної організації освітнього процесу за змішаною та дистанційною формою здобуття освіти з метою належного опанування здобувачами освіти навчального матеріалу. ![]() У своїй доповіді методист НМЦ ПТО у Миколаївській області Дячковська Л. зупинилася на вимогах чинних нормативних документів Міністерства освіти і науки України щодо організації освітнього процесу у 2020-2021 навчальному році, ознайомила присутніх з методичними рекомендаціями щодо подальшого розвитку освіти в Україні в коротко та довгостроковій перспективах, підготовленими НАПН України на основі Національного звіту за результатами міжнародного дослідження якості освіти РІSA-2018, акцентувала увагу на проблемах розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) та шляхах і способах їх розв’язання. ![]() Під час круглого столу «Дистанційне навчання. Нові виклики, проблеми та перспективи» досвідом роботи з організації та проведення онлайн-навчання в період карантину поділилися викладачі Піскун С. (Миколаївський професійний промисловий ліцей), Мітченко О. (ДНЗ «Южноукраїнський професійний ліцей), Баранюк Л. (Казанківський професійний аграрний ліцей), Царук Г. (ДНЗ «Баштанський професійний ліцей). ![]() ![]() Шпильова О., викладач предмета «Інформатика» Миколаївського професійного промислового ліцею, ознайомила присутніх з методикою використання найбільш популярних сервісів з організації змішаного та дистанційного навчання у ЗП(ПТ)О, надала практичні поради щодо методів взаємодії з учнями під час навчання на відстані в синхронному та асинхронному форматах. ![]() Викладач біології Снігурівського професійного ліцею Кичигіна А. презентувала навчальний посібник «Практичні завдання для інтеграції принципів сталого розвитку на уроках біології і екології» (частина ІІ – 11 клас). ![]() Учасники обласного заходу відзначили цінність та актуальність отриманої інформації, висловили бажання частіше зустрічатися й спілкуватися з приводу питань, що виникають, разом знаходити шляхи їх вирішення, ділитися досвідом. | |
|