close

15:24
Якість професійної освіти та виклики впровадження компетентнісного підходу

Саме з такої теми 23 лютого 2021 року відбулося онлайн-засідання методичної секції викладачів предметів професійно-теоретичної підготовки та майстрів виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти Миколаївської області (далі – ЗП(ПТ)О), що здійснюють підготовку кваліфікованих робітників з професій «Перукар (перукар-модельєр)», «Візажист», «Манікюрник», «Педикюрник», «Фотограф (фотороботи)», організоване Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області (далі – НМЦ ПТО) (з використанням платформи Google Meet).

Учасників заходу привітала Белоусова Тамара Павлівна, директор державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну», яка презентувала заклад, поділилася досягненнями працівників та своїм баченням перспектив училища.

З метою реалізації завдань засідання методист НМЦ ПТО у Миколаївській області Лагутіна Валентина Володимирівна розкрила питання щодо особливостей упровадження компетентнісного підходу як основи нової парадигми освіти, що забезпечує складову якості професійної освіти, акцентувала увагу учасників заходу на сучасних тенденціях оцінювання ефективності освіти та порівняльного аналізу –основних постулатів знаннєвого й компетентнісного підходів до освіти. Зупинилася на результатах моніторингу рівня навчальних досягнень здобувачів освіти та володіння ІКТ педагогічними працівниками зазначених професій (за результатами моніторингів навчальних досягнень здобувачів освіти ЗП(ПТ)О області з професій сфери послуг та володіння ІКТ педагогічними працівниками).

Балашова Наталя Володимирівна, голова обласної методичної секції, викладач ДНЗ «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну», презентувала напрямки моди в перукарському мистецтві на 2021 рік. Наголос зроблено на натуральність зачісок, аксесуари та прикраси на волоссі, а також на ретро-зачіски Giambattista Valli, Dior і Chanel. Доповідач запропонувала активно використовувати вуалі й обручі Balmain, Chloe, Hermès. Ознайомила колег із досвідом відомих дизайнерів щодо запровадження умовно «антикарантинних» зачісок. У тренді також максимально натуральний макіяж і манікюр.

З метою підкріплення теоретичного підґрунтя практичною складовою проведені майстер-класи з тем: «Практичні поради щодо використання віртуально-інтерактивної дошки «Padlet» під час змішаної та дистанційної форми навчання», (Рибка Ганна Юріївна, майстер виробничого навчання ДНЗ Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну), «Методика створення та використання власного електронного контенту за допомогою YouTube каналу при змішаній та дистанційній формі навчання», «Пастижерні вироби» (Александрова Ольга Володимирівна, викладач, майстер виробничого навчання, Баркар Катерина Сергіївна, викладач, майстер виробничого навчання ДНЗ «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»), «Сучасні технології використання гримувального мистецтва» (Ковальчук Юлія Василівна, викладач, майстер виробничого навчання ДНЗ «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»). Учасники заходу навчилися створювати віртуально-інтерактивну дошку «Padlet», розміщувати на ній документи, фото та відео; отримали покроковий алгоритм щодо створення пастижерних виробів; ознайомилися з новинками у гримувальному мистецтві та правилами використання палітри гримувальних фарб.

Опрацьовано нормативні документи та методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України та Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області.

З метою реалізації зворотного зв’язку учасники секції взяли участь у засіданні «круглого столу» з проблемних питань секції – висновки стали підставою для оцінювання результативності проведеного заходу та є інструментарієм для визначення пріоритетних напрямків діяльності та подальшого планування роботи секції.

Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Миколаївській області вдячний усім спікерам за представлений досвід.

Категорія: Обласні заходи для пед.працівників | Переглядів: 321 | Додав: vaSKIN | Рейтинг: 1.0/1