12:18 Комунікація як шлях до успіху: розкриваємо професійний потенціал | |
Розвиток комунікативних здібностей здобувачів освіти – основа ефективної взаємодії та вдосконалення професійної компетентності майбутнього кваліфікованого робітника. Саме це питання розглядали педагогічні працівники 10 грудня 2024 року на засіданні методичної секції викладачів та майстрів виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти області, що здійснюють підготовку кваліфікованих робітників з професій медичного та соціального обслуговування (професії «Соціальний робітник», «Нянька», «Молодша медична сестра з догляду за хворими», «Гувернер», «Покоївка»), організованому Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області (далі – НМЦ ПТО у Миколаївській області). У сучасному світі, де все більше значення набуває командна робота та міжособистісні взаємини, вміння спілкуватися є однією з найцінніших навичок. Складові комунікативної компетентності, її види, труднощі у побудові ефективної компетенції у здобувачів освіти озвучила Матвійчук Катерина Олександрівна, методист НМЦ ПТО у Миколаївській області. Емпатія та соціальна відповідальність є ключовими навичками для побудови успішних та стійких відносин, вдалого розвитку комунікативних компетенцій здобувачів освіти. Разом вони створюють міцну основу для ефективного лідерства, командної роботи та позитивного впливу на суспільство. Про це, а також свій практичний досвід – вправи щодо розвитку комунікативного потенціалу (емпатії, соціальної відповідальності) та навичок спілкування з однолітками представила учасникам засідання Зарицька Галина Олександрівна, майстер виробничого навчання Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва. Практична частина засідання методичної секції була представлена майстер класом «ШІ для навчання та розвитку: нові можливості для професійного зростання», який провела Матвійчук Катерина Олександрівна. Учасники засідання познайомились із правилами складання ефективного запиту, алгоритмом використання інструментів штучного інтелекту у діяльності педагога, мали змогу порівняти три інструменти за їх функціоналом: ChatGPT, Copilot та Gemini. Учасники засідання відзначили корисність і практичність отриманої інформації, яка стане в нагоді для вдосконалення професійних компетентностей. Нехай отримані знання та інструменти допоможуть педагогам розкрити потенціал здобувачів освіти, виховати соціально відповідальних громадян і сприяти розвитку нашої держави! | |
|