08:32 Обговорювали розвиток професійної компетентності педагогів у інноваційному освітньому середовищі учасники обласної методичної секції | |
17 листопада 2022 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області (далі – НМЦ ПТО у Миколаївській області) проведено засідання методичної секції викладачів та майстрів виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти (далі – ЗП(ПТ)О) області, що здійснюють підготовку кваліфікованих робітників з професій медичного та соціального обслуговування (професії «Соціальний робітник», «Нянька», «Молодша медична сестра з догляду за хворими», «Гувернер») у режимі онлайн. Матвійчук Катерина Олександрівна, методист НМЦ ПТО у Миколаївській області, розповіла про наповнення інноваційного середовища закладу освіти, його ключові риси та 5 складових, наявність яких є індикатором високого рівня розвитку інноваційного середовища. Наочні засоби навчання – дієвий інструмент розвитку професійної компетентності майстра виробничого навчання з підготовки кваліфікованих робітників за професією «Молодша медична сестра (молодший медичний брат) з догляду за хворими» досліджувала у своєму виступі Авраменко Ганна Вікторівна, майстер виробничого навчання Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг. Також нею представлено розробку навчального посібника для учнів з професії: 5132 «Молодша медична сестра(молодший медичний брат) з догляду за хворими» «Виконання найпростіших фізіотерапевтичних процедур. Проведення термомерії», який високо оцінено учасниками обласного заходу. Катрушенко Валентина Степанівна, викладач Надбузького професійного аграрного ліцею з власного досвіду охарактеризувала коучинг в освітньому процесі, що є потужним інструментом професійного розвитку, та представила фрагмент відкритого уроку в групі соціальних робітників з використанням методу коучинга. Адаптуючи навчальні стратегії відповідно до індивідуальних особливостей здобувачів освіти, вчитель виконує ролі модератора, коуча, фасилітатора та тьютора. Саме особливості тьюторинга, як одну з соціально-професійних ролей сучасного педагога розкрила у своєму виступі Пирожок Марія Мирославівна, викладач Надбузького професійного аграрного ліцею. Викладач поділилась з присутніми основними тьюторськими технологіями, які використовуються ними на уроках та розповіла про проекти, реалізовані закладом освіти із застосуванням технології тьюторства. Про інші сучасні ролі педагога в індивідуальній освітній траєкторії (фасилітаторство та модерацію) повідомила Матвійчук Катерина Олександрівна, методист НМЦ ПТО у Миколаївській області. Вона розповіла педагогічним працівникам про найпопулярніші методи фасилітації – сфокусовану бесіду ОРІП та метод «один-два-чотири». НМЦ ПТО у Миколаївській області висловлює подяку всім учасникам семінару і методичним службам закладів за підготовку змістовних, актуальних доповідей. | |
|