20:21 Партнерство заради успіху | |
Ефективний менеджмент інноваційної діяльності дозволяє закладам освіти готувати фахівців, які відповідають вимогам сучасного ринку праці та здатні до постійного професійного розвитку. Менеджмент є критично важливим для підвищення якості освіти, модернізації програм та адаптації навчальних процесів до потреб сьогодення. Він забезпечує заклади можливостями для гнучкого реагування на нові виклики, впровадження передових технологій і підготовки конкурентоспроможних фахівців. ![]() ![]() Відповідно до плану роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області 26 червня 2025 року проведено обласний семінар заступників директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти з навчально-методичної роботи, методистів «Менеджмент інноваційної діяльності закладу освіти щодо професійної підготовки конкурентоспроможних фахівців. Формування позитивної мотивації до навчання як рушійної сили удосконалення особистості». ![]() ![]() ![]() ![]() Присутні обговорили основні аспекти менеджменту інноваційної діяльності у закладах освіти, а саме: аналіз потреб ринку праці через визначення актуальних вимог роботодавців до фахівців; розробка та впровадження інноваційних освітніх програм, нових навчальних планів, методів навчання, технологій та ресурсів, які спрямовані на оновлення, модернізацію освітніх процесів і сприяють формуванню професійних компетентностей та ключових навичок 21 століття; створення інноваційного освітнього середовища шляхом забезпечення закладів сучасним обладнанням, доступу до інформаційних ресурсів в умовах цифрової трансформації; формування навичок критичного мислення, креативності, комунікації та співпраці, здатності до підприємницької ініціативи та ін. ![]() ![]() ![]() ![]() Основна увага була приділена організації співпраці зі стейкхолдерами: роботодавцями, громадськими та благодійними регіональними й міжнародними організаціями з метою встановлення партнерських відносин для забезпечення практичної спрямованості освіти, доступу учасників освітнього процесу до інноваційних виробничих технологій, стажувань, розширення можливостей організації якісної виробничої практики та працевлаштування випускників. ![]() ![]() ![]() ![]() Методисти ознайомилися з досвідом роботи закладів освіти з формування позитивної мотивації педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності та здобувачів освіти до навчання, інноваційними підходами до профілактики професійного вигорання педагогічних працівників в умовах воєнного часу; отримали методичну консультацію щодо вимог до виконання нормативних документів з організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників. ![]() ![]() ![]() ![]() Учасники семінару поділилися власними практичними напрацюваннями, обговорили перспективи реформування освіти та створення умов для інноваційного навчального середовища, висловили слушні пропозиції щодо подальшої співпраці закладів професійної (професійно-технічної) освіти зі стейкхолдерами з метою впровадження новітніх методів та стратегій у підготовці фахівців, здатних успішно конкурувати на сучасному ринку праці. Під час спілкування панувала атмосфера довіри, поваги та цінування досвіду кожного. ![]() ![]() НМЦ ПТО у Миколаївській області висловлює щиру подяку всім спікерам за високий рівень підготовки методичних матеріалів та якісний візуалізований супровід виступів. Оцінно-рефлексивний показник якості проведеного заходу забезпечено шляхом реалізації сесії запитань і відповідей. | |
|