12:55 Педагогічні працівники ЗП(ПТ)О Миколаївщини – учасники всеукраїнського круглого столу з проблеми навчання дорослого населення | |
Освіта дорослих є частиною освіти впродовж життя, спрямована на реалізацію права кожної повнолітньої особи на безперервне навчання з урахуванням її особистісних потреб, пріоритетів суспільного розвитку та потреб економіки. ![]() 26 березня 2025 року педагоги ЗП(ПТ)О Миколаївщини долучилися до участі у всеукраїнському онлайн круглому столі на тему: «Освіта дорослих: виклики та перспективи» та поділилися досвідом щодо сучасних підходів до організації освітнього процесу через подолання викликів, які в результаті стали можливостями для саморозвитку, розширенням можливостей закладу освіти в частині якісного надання освітніх послуг різним категоріям населення з числа дорослого населення як способу рестарту їх кар’єри та забезпечення регіонального ринку праці робітничими кадрами. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Досвід роботи щодо навчання дорослого населення з професії «Лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу» комплексно презентували Балобанова Ірина Сергіївна, викладач, та Кулєш Надія Володимирівна, майстер виробничого навчання Арбузинського професійного аграрного ліцею. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Педагоги ознайомили учасників заходу з досвідом організації професійно-технічного навчання з професії «Лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу» (2-й розряд) та професійного навчання дорослого населення за програмою короткострокових навчальних курсів з опанування часткових професійних кваліфікацій з професії «Лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу», зокрема таких як дослідження кормів, молока і молочних продуктів. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() НМЦ ПТО у Миколаївській області висловлює щиру подяку спікерам за професійний підхід до підготовки змісту узагальнених матеріалів, презентованих під час заходу, та якісний візуалізований супровід виступів. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Бажаємо успіхів та ресурсного наповнення від результатів власної діяльності! | |
|