08:04 Професія педагога – професія творча | |
23 жовтня 2019 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області на базі Миколаївського професійного ліцею проведено засідання методичної секції викладачів математики закладів професійної (професійно-технічної) освіти області «Креативна діяльність педагога в системі викладання математики». В. о. директора Миколаївського професійного ліцею Бакаляр Людмила Володимирівна познайомила учасників секції з історією та проблемами сучасного розвитку закладу, розкрила питання ролі керівника закладу освіти у створенні ефективної системи удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників. Голова обласної секції Браточкіна Тамара Дмитрівна прокоментувала методичні рекомендації щодо викладання математики у 2019/2020 навчальному році, підготовлені Міністерством освіти і науки України спільно з Національною академією педагогічних наук України та Інститутом модернізації змісту освіти, акцентувала увагу присутніх на особливостях оцінювання навчальних досягнень учнів з математики та ведення журналу. Методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області Дячковська Людмила Кирилівна познайомила з результатами моніторингу якості освіти з математики у 2019 році за показниками зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання та завданнями викладачів щодо підготовки здобувачів освіти до ЗНО-2020, розповіла про шляхи імплементації основних положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників». Викладач Миколаївського професійного ліцею Кабашна Лідія Володимирівна провела відкритий урок «Об’єм циліндра» з використанням гаджетів. Учні виконували тест-розминку, різноманітні інтерактивні вправи, застосовуючи сайт «На урок» (join.naurok.ua) та сервіс Quizzes (joinmyquiz.com). На уроці продемонстрований фотоколаж як результат випереджального домашнього завдання «Циліндри в нашому житті». Викладачів зацікавила форма подачі індивідуальних домашніх завдань через QR-коди. Учасники секції відзначили творчий потенціал педагога, ініціативність учнів до саморозвитку та самонавчання, сформованість в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях під час розв’язування задач прикладного зміст. Із метою обміну досвідом роботи за темою засідання члени обласної секції взяли участь в засіданні «круглого столу». У рамках обміну досвідом презентований навчальний посібник «Навчальні ресурси для реалізації наскрізних ліній ключових і загальнопредметних компетентностей у викладанні математики» (Вавілова Людмила Андріївна, викладач Миколаївського професійного суднобудівного ліцею). Ларіонова Ольга Миколаївна, викладач Вознесенського професійного аграрного ліцею, продемонструвала результат самоосвітньої діяльності щодо створення інтелект-карт з різних тем програми, розкрила методику та надала поради зі створення та застосування ментальних карт як зручної і ефективної техніки візуалізації мислення і альтернативного запису, прокоментувала алгоритм дій при роботі зі стратегією «Fishbone». Присутні взяли участь у роботі майстер-класу, із захопленням навчалися самостійно створювати ментальні карти за допомогою сервісу XMind. | |
|