12:37 Розроблення й застосування освітніх ресурсів як засіб підвищення якості освіти | |
Саме за цією темою 27 березня 2024 року був проведений міжрегіональний вебінар, ініціатором та організатором якого виступив Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Миколаївській області (далі – НМЦ ПТО у Миколаївській області). Співорганізаторами та спікерами заходу стали педагогічні працівники навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти та закладів професійної (професійно-технічної) освіти чотирьох регіонів України, а саме: Закарпатської, Одеської, Тернопільської і Чернівецької областей. Захід проведено дистанційно (синхронний режим) за допомогою сервісу відеотелефонного зв’язку Google Meet з паралельною трансляцією через YouTube канал. Мета заходу: популяризація та поширення кращого досвіду з питань розроблення й застосування освітніх ресурсів, сприяння модернізації освітнього процесу та змістового наповнення освітнього контенту, надання рівного доступу учасникам освітнього процесу незалежно від місця їх проживання та форми навчання до якісних навчальних і методичних матеріалів, створених на основі інформаційно-комунікаційних технологій. Програма вебінару передбачала презентацію досвіду впровадження педагогічних та виробничих новацій в ЗП(ПТ)О, які здійснюють підготовку кваліфікованих робітників з професій сфери послуг, а саме з професій «Перукар (перукар-модельєр)», «Візажист», «Манікюрник», «Педикюрник», «Фотограф (фотороботи)». Спікери виступили за такою тематикою: - «Створення електронних освітніх ресурсів: тенденції, інновації, перспективи» (Валентина Лагутіна, методист НМЦ ПТО у Миколаївській області); - «Формування професійних компетентностей здобувачів освіти шляхом упровадження сучасних освітніх технологій» (Тетяна Хільченко, методист НМЦ ПТО у Закарпатській області; - «Методика розробки сучасного комплексного методичного забезпечення професії «Перукар (перукар-модельєр)» (виробниче навчання, предмет «Матеріалознавство» загальнопрофесійний блок) (Наталія Балашова, голова методичної обласної секції, викладач державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»); - Створення авторського курсу «Плетіння тресу» для мотивації навчання і пізнавальної діяльності учнівської молоді" (Катерина Баркар, викладач, майстер виробничого навчання, Анна Шиптей, викладач, майстер виробничого навчання, державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»; - «Освітній вебресурс педагога як ефективний інструмент організації дистанційного навчання здобувачів освіти з професії «Перукар (перукар-модельєр). Візажист» (Юлія Ковальчук, викладач, майстер виробничого навчання, державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»); - «Використання електронних освітніх ресурсів при підготовці кваліфікованих робітників з професії «Перукар (перукар-модельєр)» (Лілія Кирилюк, майстер виробничого навчання Державний професійно-технічний навчальний заклад «Заліщицьке вище професійне училище»); - «Логістичний підхід до формування потоку знань кваліфікованих робітників за професією «Перукар (перукар-модельєр)». Презентація посібника «Окантування волосся» з відео демонстрацією трудових прийомів» (Ілона Мельник, голова обласної секції педагогічних працівників сфери послуг (індустрії краси) ЗП(ПТ)О Чернівецької області. викладач Вищого професійного училища № 3 міста Чернівці); - «Методи застосування цифрових ресурсів в освітньому процесі під час уроків виробничого навчання» (Інна Дяченко, викладач, майстер виробничого навчання закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Новоодеський професійний коледж»; - «Сучасні освітні тенденції: від задуму до впровадження» Тетяна Шпонтак, майстер виробничого навчання Ужгородського вищого комерційного училища Державного торговельно-економічного університету); - «Участь у програмі міжнародного проєкту Еразмус+ як шлях до створення освітнього продукту» (Наталія Дребіт, викладач Вищого професійного училища № 3 міста Чернівці); - «Європейський досвід застосування проєктних технологій для підготовки кваліфікованих робітників з професії «Фотограф (фотороботи)» (Зоя Алексійчук, майстер виробничого навчання, викладач ДНЗ «Одеський професійний ліцей технологій та дизайну»); - «Застосування платформи Moodle для навчання» Ольга Сироїжко, викладач, майстер (виробничого навчання Державного професійно-технічного навчального закладу «Тернопільське вище професійне училище сфери послуг та туризму»; - «Акварель в манікюрі» (Вікторія Мацюк, майстер виробничого навчання державного навчального закладу «Кременецький професійний ліцей»); - «Напрямки моди. Тренди весна-літо 2024 в перукарському мистецтві» (Наталія Балашова, голова методичної обласної секції, викладач державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну». З метою підкріплення теоретичного підґрунтя практичною складовою Яна Куратьова, викладач, майстер виробничого навчання державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну», продемонструвала майстер-клас візажного мистецтва на тему «Таврійка ‒ краса Півдня». НМЦ ПТО у Миколаївській області висловлює щиру подяку всім спікерам за професійний підхід до підготовки змісту матеріалів, презентованих під час засідання, та якісний візуалізований супровід виступів. Разом до Перемоги! Усе буде Україна! Валентина Лагутіна, методист НМЦ ПТО у Миколаївській області | |
|