13:52 Шляхи реалізації ключових ініціатив та пріоритетів, визначених на загальнодержавному рівні | |
14 травня 2024 року НМЦ ПТО у Миколаївській області проведено чергове онлайн-заняття короткострокового навчального курсу з тематичного напряму «Планування перспективних напрямів діяльності методичної комісії ЗП(ПТ)О на основі принципів цілепокладання, запитів та визначених потреб». Онлайн-заняття навчального курсу відбулося за модулем II з теми «Планування перспективних напрямів діяльності методичної комісії ЗП(ПТ)О з врахуванням основних норм та положень керівних документів державної політики та інших основних соціально значущих актів нормативно-правового та регулюючого спрямування, зокрема в контексті інтеграції в європейський освітній простір». Категорія учасників: голови методичних комісій ЗП(ПТ)О області. Навчальний курс спрямований на розвиток й формування професійних та фахових компетентностей голів методичних комісій щодо планування перспективних напрямів роботи методичної комісії в частині оновлення підходів до реалізації змісту освіти. Обласний захід реалізовано в дистанційному форматі (синхронний режим) з використанням можливостей платформи Google – за допомогою сервісу відеотелефонного зв'язку Google Meet. Освітня діяльність учасників заходу на постійній основі здійснюється з використанням можливостей платформи Google у вебсервісі Google Class, заздалегідь організованого для всіх учасників навчального курсу. За результатами онлайн-заняття навчального курсу учасники: • удосконалили наявні та набули нові компетентності щодо практичних аспектів застосування окремих елементів технології проєктного планування роботи методичної комісії; • опанували підходи до планування перспективних напрямів діяльності методичної комісії ЗП(ПТ)О з врахуванням основних керівних документів державної політики, які базувалися на окремих цілях, завданнях та пріоритетах, окреслених в Стратегічному плані діяльності Міністерства освіти і науки України до 2027 року («зелені навички»/екологізація, орієнтир на потреби роботодавців, гендерний та інклюзивний компонент); • презентували результати здійсненого аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища методичної комісії на предмет наявності проблем, які потребують вирішення в наступному році, та потреб зацікавлених осіб, які варто задовольнити; • продемонстрували вміння визначати для кожної визначеної потреби / проблеми змістові напрями, формулювати мету до кожного змістового напряму, завдання, очікувані результати, проєктувати заходи, шляхи їх реалізації та продукт (и) діяльності. • здійснили аналіз та самоаналіз виконаних практичних завдань щодо застосування окремих елементів технології проєктного планування роботи методичної комісії з врахуванням основних керівних документів державної політики в частині реалізації напрямів «Екологізація», «Гендерна рівність» та «Безбар’єрність» (екологічний, гендерний та інклюзивний компонент в змісті освіти), виконаних за допомогою наданих інформаційних ресурсів, які були опановані в асинхронному режимі. Результатом освітньої діяльності учасників навчального курсу є: • визначені проблеми, які потребують вирішення в наступному навчальному році, та потреби зацікавлених осіб (роботодавців), які варто задовольнити, сформульовані змістові напрями, мета до кожного змістового напряму, завдання, очікувані результати, спроєктовані заходи, шляхи їх реалізації та продукти діяльності; • спроєктовані моделі навчальних програм з професій громадського харчування, сфери торгівлі, адміністративної роботи, сільськогосподарського профілю та зварювального напряму, спрямовані на впровадження елементів екологічного, гендерного та інклюзивного компоненту в зміст освіти. Набуті учасниками навчального курсу компетентності є передумовою для проєктування траєкторії руху методичної комісії, спрямованої на оновлення підходів до реалізації змісту освіти через встановлення відповідності проблемам внутрішнього середовища методичної комісії, запитам та потребам сучасного ринку праці, з урахуванням реалій та умов сьогодення, зокрема в контексті інтеграції в європейський освітній простір. Оцінно-рефлексивний показник якості проведеного заходу забезпечено шляхом реалізації сесії запитань і відповідей. НМЦ ПТО у Миколаївській області бажає всім учасникам навчального курсу успіхів та ресурсного наповнення від результатів власної діяльності! Сподіваємося, що отриманий досвід стане цінним ресурсом в подальшій професійній діяльності. РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ! ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!!! Методист НМЦ ПТО у Миколаївській області Ірина САВЧУК | |
|