18:22 Спілкувалися новопризначені заступники директорів з навчально-виробничої роботи області | |
Процеси інтеграції та децентралізації, що відбуваються сьогодні у професійній (професійно-технічній) освіті, впровадження менеджменту й інформаційних технологій в управлінську діяльність зумовлюють необхідність переорієнтації освітньої системи на компетентнісно орієнтовану модель діяльності суб’єктів навчально-виробничого процесу у закладі професійної (професійно-технічної) освіти. 27 листопада 2019 року на базі Миколаївського професійного промислового ліцею відбулося засідання Школи молодого фахівця (для новопризначених заступників директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти області (далі – ЗП(ПТ)О) з навчально-виробничої роботи, організоване Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області (далі – НМЦ ПТО). Привітала учасників заходу Гуревич Галина Петрівна, директор Миколаївського професійного промислового ліцею, яка презентувала заклад, поділилася його досягненнями та перспективами на майбутнє. Лагутіна Валентина Володимирівна, методист НМЦ ПТО, ознайомила учасників з етапами роботи щодо організації навчально-виробничого процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти, вимогами до ведення управлінської документації. Акцентувала увагу на необхідності впровадження освітянського менеджменту, орієнтованого на особистість педагогічного працівника, його потреби, внутрішню мотивацію до роботи. Кучер Сергій Олександрович, заступник директора Новоодеського професійного аграрного ліцею з навчально-виробничої роботи, поділився досвідом організації та проведення державної (поетапної) кваліфікаційної атестації з професії. Надав рекомендації щодо розроблення відповідної документації, продемонстрував зразки наказів, протоколів засідань державної кваліфікаційної комісії, щоденників обліку виконання навчально-виробничих робіт тощо. Присутніми обговорене питання щодо необхідності дотримання нормативно-правового забезпечення організації та проведення державної (поетапної) кваліфікаційної атестації. Коваль Наталя В'ячеславівна, заступник директора Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва з навчально-методичної роботи, поділилася досвідом роботи щодо розробки, схвалення та затвердження плану роботи ЗП(ПТ)О на навчальний рік. Рекомендувала ретельно аналізувати проведену протягом попередніх років роботу, працювати над планом командою; складати план на кожний робочий день, визначаючи у ньому обов’язкові для виконання завдання; застосовувати елементи тайм-менеджменту у своїй діяльності. Тренінг для педагогів «Профілактика та подолання професійного вигорання» провела Рожко Ганна Володимирівна, практичний психолог ДНЗ «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну». Вона акцентувала увагу учасників на основних ознаках та симптомах професійного вигорання, визначила реальні кроки до відновлення життєвого балансу. Пересунько Оксана Вікторівна, методист Миколаївського професійного ліцею сфери послуг, продемонструвала можливості електронних навчальних ресурсів для організації освітньої діяльності педагога, Google-документів для організації спільної роботи при розробці звітної документації. Презентувала платформи moodle, efront, blackboard для дистанційного навчання. Педагоги попрактикувалися в розробці Графіка освітнього процесу ЗП(ПТ)О. Учасники заходу відзначили цінність отриманих знань та вмінь і звернулися до організаторів заходу з проханням продовжити роботу Школи молодого фахівця наступного року. Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Миколаївській області висловлює слова щирої вдячності адміністрації, педагогічному колективу Миколаївського професійного промислового ліцею за сприяння у проведенні засідання. | |
|