21:26 Спілкувалися викладачі іноземної мови ЗП(ПТ)О Миколаївщини | |
12 жовтня 2022 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області (далі – НМЦ ПТО у Миколаївській області) проведено онлайн-засідання методичної секції викладачів іноземної мови закладів професійної (професійно-технічної) освіти (далі – ЗП(ПТ)О) області з теми «Тримай хвилю!»: нові формати викладання іноземної мови». З метою реалізації завдань заходу Шаповалова Наталія Віталіївна, директор НМЦ ПТО у Миколаївській області, зупинилася на рекомендаціях нормативно-методичного спрямування щодо викладання навчальних предметів загальноосвітньої підготовки у 2022/2023 навчальному році у ЗП(ПТ)О області, зокрема акцентувавши увагу на чинній нормативній базі в частині планування, організації та, безпосередньо, процесу викладання іноземної мови. До обговорення основоположних складових теми засідання та оптимальних шляхів організації освітнього процесу в умовах дії воєнного стану, спрямованих на реалізацію норм Державного стандарту повної загальної середньої освіти, змісту Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня та, відповідно, змістовного наповнення навчальних програм і шляхів реалізації їх змісту, долучилися педагогічні працівники ЗП(ПТ)О області. Севостьянова Анжеліка Валеріївна, заступник директора з навчально-методичної роботи Миколаївського професійного суднобудівного ліцею імені Героя Радянського Союзу В. О. Гречишникова, викладач німецької мови, підготувала і запропонувала колегам підбірку покликань на електронні джерела, які варто використовувати на уроках та в позаурочний час з метою патріотичного виховання сучасної учнівської молоді. Ємельяненко Лариса Михайлівна, викладач англійської мови Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва, поділилася враженнями щодо результативності застосування у викладацькій діяльності інтегральної педагогічної технології та технології рівневої диференціації. Порекомендувала учасникам засідання використовувати для підготовки до уроків Classtime – гнучку онлайн-платформу, яка допомагає педагогу проводити онлайн-оцінювання знань учнів, що значно економить час викладача, миттєво оцінити прогрес класу і кожного здобувача освіти індивідуально. Про використання технології BYOD, при якій учнів мотивують приносити в освітній заклад власні мобільні пристрої, за допомогою яких відбувається певна запланована викладачем робота на уроці, розповіла Рудя С. В., викладач ДНЗ «Южноукраїнський професійний ліцей». Світлана Василівна запропонувала також колегам застосовувати на уроках можливості сервісу для вивчення іноземних мов Duolingo, додатку MemoWord, універсального конструктора Online Test Pad. Рулик Віолетта Геннадіївна, викладач Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг, поділилася з присутніми «лайфхаками» з вивчення англійської мови, які дозволяють здобувачам освіти швидше запам’ятовувати нові слова. Психологічний практикум, орієнтований на практичні поради щодо надання першої психологічної допомоги учасникам освітнього процесу, провела практичний психолог Надбузького професійного аграрного ліцею Дідик Ольга Савеліївна, яка акцентувала увагу викладачів на рекомендаціях Міністерства освіти і науки України щодо проведення «психологічних хвилинок» під час уроку. З особливостями платформи YouTube Студії, її можливостями для використання у викладацькій діяльності ознайомив учасників засідання Василін Валерій Вікторович, методист НМЦ ПТО у Миколаївській області. Щиро дякуємо спікерам за цікавий досвід, запропоновані рекомендації та поради! | |
|