close

18:09
В online режимі проведено чергове засідання навчально-методичної Ради

Координація науково та навчально-методичної роботи в Навчально-методичному центрі професійно-технічної освіти у Миколаївській області, прогнозування розвитку та оновлення змісту і форм організації навчально-виробничого процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти регіону – пріоритетні завдання Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області (далі – НМЦ ПТО у Миколаївській області).

Саме з метою реалізації завдань НМЦ ПТО у Миколаївській області та пошуку оптимальних шляхів щодо удосконалення методичної роботи в закладах професійної (професійно-технічної) освіти області 10 березня 2021 року відбулося чергове засідання навчально-методичної Ради при Навчально-методичному центрі професійно-технічної освіти у Миколаївській області (далі – Рада).

Порядком денним засідання Ради було передбачено розгляд таких питань:

1. Про здійснення науково-методичної діяльності в міжатестаційний період Белоусової Тамари Павлівни, викладача державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну», та Фоменка Миколи Степановича, викладача Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг, які атестуються на відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «викладач-методист».

2. Про проблеми методичного менеджменту та шляхи їх розв’язання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти (Вознесенський професійний аграрний ліцей).

3. Про тематику друкованих науково-, навчально-методичних матеріалів.

4. Інше

До участі в засіданні долучилися члени Ради з числа працівників НМЦ ПТО у Миколаївській області та представників закладів професійної (професійно-технічної) освіти області, а саме:

• Шаповалова Н. В., директор НМЦ ПТО у Миколаївській області, голова Ради (online режим);

• Савчук І. В., методист НМЦ ПТО у Миколаївській області, секретар Ради (online режим); члени Ради:

• Баранюк Т. О., методист Казанківського професійного аграрного ліцею (online режим);

• Василін В. В., методист НМЦ ПТО у Миколаївській області (online режим);

• Дячковська Л. К., методист НМЦ ПТО у Миколаївській області (online режим);

• Коваль Н. В., заступник директора Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва з навчально-методичної роботи (online режим);

• Куликова Т. О., методист НМЦ ПТО у Миколаївській області (online режим);

• Лагутіна В. В., методист НМЦ ПТО у Миколаївській області (online режим);

• Матвійчук К. О., методист НМЦ ПТО у Миколаївській області (online режим);

• Мосієнко Т. С., методист Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг (online режим);

• Панченя Н. Ю., методист НМЦ ПТО у Миколаївській області (online режим).

Відсутні члени Ради:

• Ромашевська Г. А., методист НМЦ ПТО у Миколаївській області.

З першого питання порядку денного у якості співдоповідачів заслухано Рожко Ганну Володимирівну, практичного психолога, яка представила досвід роботи викладача державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну» Белоусової Тамари Павлівни, що атестується на відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «викладач-методист» на прикладі створеного електронного навчально-методичного посібника з дисципліни «Психологія та етика ділових відносин» (без присутності викладача державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну» Белоусової Тамари Павлівни у зв’язку з хворобою та, відповідно, перебуванням на лікарняному).

Ганна Володимирівна проаналізувала змістовне наповнення електронного навчально-методичного посібника з точки зору викладача, оскільки особисто використовує під час викладання предмета «Професійна етика та культура спілкування» (кваліфікація «молодший бакалавр»).

Шаповалова Наталія Віталіївна, директор НМЦ ПТО у Миколаївській області, голова Ради, та Мосієнко Тетяна Сергіївна, методист Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг, проаналізували досвід роботи Фоменка Миколи Степановича, викладача Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг, який атестується на відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «викладач-методист» (без присутності викладача Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг Фоменка Миколи Степановича з поважних причин).

Коваль Наталя В’ячеславівна, заступник директора Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва з навчально-методичної роботи, член Ради, запропонувала схвалити досвід викладача Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг Фоменка Миколи Степановича.

З першого питання порядку денного УХВАЛИЛИ:

• Белоусова Тамара Павлівна, викладач державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну»:

1. Визнати досвід роботи таким, що відповідає вимогам пункту 5.2. Типового положення про атестацію педагогічних працівників та схвалити матеріали досвіду роботи Белоусової Тамари Павлівни, викладача державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну», яка претендує на атестацію на відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «викладач-методист» за результатами аналізу здійснення науково-методичної діяльності в міжатестаційний період.

2. Рекомендувати атестаційній комісії III рівня атестувати Белоусову Тамару Павлівну, викладача державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну», на відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «викладач-методист».

3. НМЦ ПТО у Миколаївській області детально проаналізувати змістовне наповнення електронного навчально-методичного посібника з дисципліни «Психологія та етика ділових відносин» з метою визначення закладів професійної (професійно-технічної) освіти області, залучених до апробації.

4. НМЦ ПТО у Миколаївській області забезпечити організаційно-методичний супровід здійснення апробації електронного навчально-методичного посібника з дисципліни «Психологія та етика ділових відносин» Белоусової Тамари Павлівни, викладача державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну», у закладах професійної (професійно-технічної) освіти області: Вище професійне училище № 21 м. Миколаєва, Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг, Надбузький професійний аграрний ліцей.

Термін:

квітень-червень 2021 року

вересень-червень 2021-2022 навчального року

Відповідальні виконавці:

Лагутіна В. В., методист НМЦ ПТО;

5. ЗП(ПТ)О області надати висновки апробації електронного навчально-методичного посібника з дисципліни «Психологія та етика ділових відносин» Белоусової Тамари Павлівни, викладача державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну», до Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області (Лагутіна В. В.).

Термін: до 30 травня 2022 року

Відповідальні виконавці:

Вище професійне училище № 21 м. Миколаєва, Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг,

Надбузький професійний аграрний ліцей

6. НМЦ ПТО у Миколаївській області узагальнити надані результати апробації електронного навчально-методичного посібника з дисципліни «Психологія та етика ділових відносин» Белоусової Тамари Павлівни, викладача державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну», та розглянути їх на засіданні навчально-методичної Ради Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області.

Термін:

червень 2022 року (чергове засідання НМР)

Відповідальні виконавці:

Шаповалова Н.В., директор НМЦ ПТО;

Лагутіна В. В., методист НМЦ ПТО

• Фоменко Микола Степанович, викладач Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послу:

1. Визнати досвід роботи таким, що відповідає вимогам пункту 5.2. Типового положення про атестацію педагогічних працівників та схвалити матеріали досвіду роботи Фоменка Миколи Степановича, викладача Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг, який атестується на відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «викладач-методист», який претендує на атестацію на відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «викладач-методист» за результатами аналізу здійснення науково-методичної діяльності в міжатестаційний період.

2. Рекомендувати атестаційній комісії III рівня атестувати Фоменка Миколу Степановича, викладача Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг, на відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «викладач-методист».

3. Рекомендувати викладачу Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг Фоменку Миколі Степановичу застосовувати інтернет-ресурси, хмарні технології та ресурсні можливості програмного забезпечення в організації освітнього процесу з метою забезпечення якісної взаємодії між учасниками освітнього процесу ЗП(ПТ)О.

4. Рекомендувати викладачу Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг Фоменку Миколі Степановичу переглянути підхід до оформлення власних навчальних та методичних матеріалів (застосовувати електронну форму). Для цього необхідно опанувати ресурсні можливості програмного забезпечення, а при вживанні термінів дотримуватися Положення про електронні освітні ресурси, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.10.2012 № 1060 «Про затвердження Положення про електронні освітні ресурси».

З другого питання порядку денного виступила Осадченко Ірина Пилипівна, методист Вознесенського професійного аграрного ліцею, яка проаналізувала стан організації методичної роботи в освітньому закладі (проблем методичного менеджменту та шляхів їх розв’язання у Вознесенському професійному аграрному ліцеї) з огляду її бачення щодо здійснення цієї діяльності та висвітлення основних напрямків роботи (в online режимі).

За результатами самоаналізу та аналізу, здійсненого методистами НМЦ ПТО у Миколаївській області, прийнято колегіальне рішення членами Ради щодо визнання стану планування, організації та здійснення методичної роботи (методичного менеджменту) у Вознесенському професійному аграрному ліцеї в частині забезпечення результативності якості освіти на належному рівні.

З другого питання порядку денного УХВАЛИЛИ:

1. Вважати методичну роботу у Вознесенському професійному аграрному ліцеї в частині забезпечення результативності якості освіти на належному рівні.

2. НМЦ ПТО у Миколаївській області забезпечити організаційно-методичний супровід здійснення моніторингу функціонування й наповнення віртуальних методичних кабінетів та розглянути їх на засіданні навчально-методичної Ради Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області.

Термін:

грудень 2021 року (чергове засідання НМР)

Відповідальні виконавці:

Шаповалова Н.В., директор НМЦ ПТО;

Дячковська Л. К., методист НМЦ ПТО

3. Рекомендувати ЗП(ПТ)О області забезпечити налагодження системної роботи, спрямованої на належний організаційно-методичний, консультаційний супровід та інформаційно-роз’яснювальну роботу в частині дотримання умов та вимог до атестації педагогічних працівників, забезпечення передумов для підвищення якості професійної підготовки в закладах професійної (професійно-технічної) освіти області.

4. Рекомендувати ЗП(ПТ)О області при плануванні та організації роботи методичної комісії в частині удосконалення професійного ресурсу педагогічних працівників передбачити питання щодо проєктування траєкторії власного професійного розвитку через реалізацію права на самостійне обрання додаткових форм, видів, напрямів та суб’єктів надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації (практичні аспекти застосування норм Постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників»).

З третього питання порядку денного УХВАЛИЛИ:

1. Посилити роботу методичних служб закладів професійної (професійно-технічної) освіти області з напрямку підготовки матеріалів викладачів та майстрів виробничого навчання, які надаються для публікації в обласному інформаційно-методичному журналі «Професіонал» (відповідно до вимог НМЦ ПТО у Миколаївській області).

За результатами засідання Ради ухвалено рішення, вироблено пропозиції та рекомендації щодо удосконалення роботи з даних напрямків діяльності.

Категорія: Обласні заходи для пед.працівників | Переглядів: 256 | Додав: vaSKIN | Рейтинг: 0.0/0