20:51 Відбудовуватимемо Миколаївщину разом | |
21 червня 2022 року проведено онлайн-засідання обласної методичної секції викладачів та майстрів виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти (далі – ЗП(ПТ)О), які здійснюють підготовку кваліфікованих робітників з професій будівельного профілю, за темою «Оцінювання навчальних досягнень учнів як інструмент формування професійних компетентностей майбутнього кваліфікованого робітника. Дидактичне забезпечення формувального оцінювання будівельників» ![]() Учасників засідання було ознайомлено з нововведеннями в нормативно-правовому забезпеченні діяльності ЗП(ПТ)О, з метою та особливостями формувального оцінювання будівельників, досвідом та перспективами впровадження короткострокових навчальних курсів із здобуття часткових кваліфікацій у сфері енергоефективності у закладах П(ПТ)О, розроблених за участі » компанії «Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) (GmbH)» (Німеччина) (за результатами участі в інформаційному вебінарі). ![]() ![]() Попередньо членами обласної методичної секції було опрацьовано теоретичне підґрунтя запровадження формувального оцінювання навчальних досягнень учнів, запропоновано тестування для самооцінювання засвоєння його положень. ![]() ![]() Скляр Людмилою Олексіївною, старшим майстром Вознесенського професійного ліцею, було представлено досвід організації освітнього процесу у закладі за допомогою електронних засобів навчання та можливостей платформи «Просвіта» у в період воєнного стану з професії «Опоряджувальник будівельний» (не тільки КМЗ, а й функціонуючі журнали теоретичного та виробничого навчання). ![]() ![]() З практикою використання онлайн-інструментів оцінювання знань учнів будівельних професій присутніх ознайомила Красовська Віра Леонідівна, методист Новоодеського професійного аграрного ліцею; критичним підходом до використання Інтернет-ресурсів для проведення уроків виробничого навчання – Косінов Віктор Анатолійович, майстер виробничого навчання Миколаївського професійного машинобудівного ліцею; змістовним наповненням оціночного інструментарію – Палига Марія Романівна, викладач ДНЗ «Баштанський професійний ліцей»; інструментами формувального оцінювання при навчанні наживо і дистанційно – Ірина Костянтинівна Ярощук,, викладач ДНЗ «Первомайський професійний промисловий ліцей»; формування ключових і додаткових професійних компетентностей при підготовці будівельників у Снігурівському професійному ліцеї за матеріалами Скрябіної Наталії Миколаївни, викладача Снігурівського професійного ліцею – Куликова Тетяна Олександрівна, методист НМЦ ПТО у Миколаївській області. ![]() У підведенні підсумків засідання було запропоновано продовжити роботу у спільному проєкті членів секції зі створення каталогу КМЗ професії «Штукатур». Висловлюємо щиру вдячність методичним службам і керівництву закладів, які сприяли проведенню засідання. | |
|