17:24 Відбулося засідання методичної секції з професій енергетичного профілю | |
Сучасні підходи до організації підготовки кваліфікованих робітників обговорили 28 листопада 2019 року у ході засідання методичної секції викладачі та майстри виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти Миколаївської області (далі – ЗП(ПТ)О), що здійснюють підготовку кваліфікованих робітників з професій енергетичного профілю. Захід був організований і проведений Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області (далі – НМЦ ПТО у Миколаївській області) на базі Вищого професійного училища суднобудування м. Миколаєва (далі – ВПУС) Юрій Глазачев, директор ВПУС, привітав учасників засідання та поділився досвідом створення сприятливої атмосфери в закладі для забезпечення якісної підготовки кваліфікованих робітничих кадрів. Про шляхи модернізації професійної (професійно-технічної) освіти, визначені Урядом та Міністерством освіти і науки України, розповіла присутнім Наталія Шаповалова, директор НМЦ ПТО у Миколаївській області. Значну увагу вона приділила галузевим навчально-практичним центрам, відкритим на базі закладів професійної (професійно-технічної) освіти (далі – НПЦ), їх завданням та напрямам діяльності. Педагогічні працівники ЗП(ПТ)О – учасники заходу відвідали НПЦ з професій енергетичної галузі, що функціонує на базі ВПУС. Юрій Глазачев поділився досвідом вирішення проблем, що виникали у період створення НПЦ. З діяльністю центру ознайомили колег і запросили на навчання Кальянова Лілія Анатоліївна, методист ВПУС, та Гуменюк Володимир Миколайович, старший майстер ВПУС. У ході засідання майстер виробничого навчання, викладач ВПУС Сергій Зайцев розповів педпрацівникам про програми симуляторів, за допомогою яких створює електричні схеми, котрі застосовує на уроках теоретичного та виробничого навчання при перевірці знань і вмінь здобувачів освіти з професії Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування. Про можливості вдосконалення комплексного методичного забезпечення предмета «Спецтехнологія електромонтажних робіт» шляхом використання програмного забезпечення доповів Олександр Машкін, викладач Вознесенського професійного ліцею. Він запропонував колегам використовувати у своїй роботі можливості таких ресурсів як Viber, Google (Google Клас, Google Форми, Сайт Google), Plickers, охарактеризував їх можливості та недоліки. Навів приклади застосування: підготовка матеріалів уроку, збір інформації, опитування, перевірка виконаних домашніх завдань тощо. Яна Волянська, канд. техн. наук, доцент, викладач Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва, продемонструвала сучасні лабораторні multi-стенди, які використовує при викладанні спеціальних дисциплін. Вона зазначила, що розумне поєднання звичайних та інтерактивних візуальних форм організації освітнього процесу забезпечує нову якість передачі знань та засвоєння їх здобувачами освіти. Зацікавлення викликали в учасників проведені практикуми «Застосування веб-камери майстром виробничого навчання для особистого показу виконання трудових прийомів та операцій у ході вступного інструктажу» (Валерій Василін, методист НМЦ ПТО у Миколаївській області) та «Особливості монтажу навчальних відеофільмів за допомогою програм Magik Moovy Maker» (Ольга Снісаренко, майстер виробничого навчання Миколаївського професійного суднобудівного ліцею імені Героя Радянського Союзу В. О. Гречишникова). Про результати І (регіонального) етапу Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності «WORLDSKILLS UKRAINE-2019», який відбувся напередодні засідання обласної секції, участь у 2018 році в ІІ (фінальному) етапі конкурсу і застосування отриманого досвіду як інструменту підвищення професійної майстерності здобувача освіти та майстра виробничого навчання доповів Дмитро Петраков, старший майстер Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва. Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Миколаївській області висловлює слова щирої вдячності адміністрації та педагогічному колективу Вищого професійного училища суднобудування м. Миколаєва за сприяння в організації й проведенні засідання. | |
|