14:11 Відбулося засідання викладачів фізики і астрономії ЗП(ПТ)О області | |
21 жовтня 2021 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області (далі – НМЦ ПТО у Миколаївській області) проведено онлайн-засідання методичної секції викладачів фізики і астрономії закладів професійної (професійно-технічної) освіти області з теми «Створення умов для формування життєвих та фахових компетентностей XXІ століття. Методика використання технологій вітагенного навчання при викладанні фізики і астрономії». Захід проведено з використанням можливостей платформи Google – за допомогою сервісу відеотелефонного зв'язку Google Meet. З метою реалізації завдань заходу Дячковська Людмила, методист НМЦ ПТО у Миколаївській області, зосередила увагу на особливостях викладання фізики і астрономії у 2021-2022 навчальному році, надала моніторинг результатів ЗНО-2021, розкрила теорію вітагенного навчання, яке ґрунтується на актуалізації життєвого досвіду здобувачів освіти. Досвідом роботи та власним методичним підходом до використання технологій вітагенного навчання при викладанні фізики і астрономії поділилися Костіна Юлія (викладач Миколаївського професійного промислового ліцею) та Сосненко Олена (викладач Казанківського професійного аграрного ліцею). Викладачі активно обговорювали методи та прийоми роботи з вирішення проблеми «Формування життєвих та фахових компетентностей XXІ століття на уроках фізики і астрономії» (Драгуновський Олександр, викладач ДНЗ «Баштанський професійний ліцей», Воротинцев Юрій, викладач ДНЗ «Южноукраїнський професійний ліцей», Сільчук Володимир, викладач ПТУ №17 смт Братське). Учасники заходу знайомилися з методикою застосування інформаційних технологій при організації змішаного та дистанційного навчання в асинхронному та синхронному режимах. Обговорено нормативні документи Міністерства освіти і науки України та методичні рекомендації НМЦ ПТО у Миколаївській області щодо організації освітнього процесу. Для реалізації зворотного зв’язку проведено рефлексію. Висновки стали підґрунтям для оцінювання результативності проведеного заходу та інструментарієм для визначення пріоритетних напрямків діяльності й подальшого планування роботи обласної секції. Викладачі відзначили високий рівень творчої роботи педагогів при підготовці до проведення обласної секції, цінність та актуальність отриманої інформації та додаткових матеріалів. | |
|