close

18:32
Відбувся онлайн семінар заступників директорів ЗП(ПТ)О області з навчально-виробничої роботи

28 березня 2023 року департаментом освіти і науки Миколаївської обласної військової адміністрації спільно з Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області (далі – НМЦ ПТО у Миколаївській області) проведено онлайн семінар заступників директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти (далі – ЗП(ПТ)О) області з навчально-виробничої роботи «Освітнє середовище закладу професійної (професійно-технічної) освіти як чинник підвищення якості освіти».

Обласний захід реалізовано в дистанційному форматі (синхронний режим) з використанням можливостей платформи Google – за допомогою сервісу відеотелефонного зв'язку Google Meet.

Мета заходу: обговорення питань діяльності заступників директорів ЗП(ПТ)О) області з навчально-виробничої роботи в частині забезпечення передумов для якісного та організованого процесу розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти з врахуванням Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах професійної (професійно-технічної) освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.05.2021 № 509, та орієнтовних критеріїв оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу професійної (професійно-технічної) освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти, окреслених в додатку до Методичних рекомендацій.

До участі в заході долучилася Комісарова Людмила Олексіївна, заступник директора – начальник управління професійної (професійно-технічної) освіти, вищої освіти, науки та кадрового забезпечення департаменту освіти і науки Миколаївської обласної військової адміністрації, кандидат педагогічних наук, доцент.

Людмила Олексіївна оглядово окреслила роль компонентів внутрішньої системи забезпечення якості освіти, згрупованих за чотирма напрямами освітньої діяльності закладу освіти, серед яких виокремлено:

а) освітнє середовище;

б) система оцінювання здобувачів освіти;

в) педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти;

г) управлінські процеси закладу освіти.

Детально зупинилася на особливостях проєктування сучасного освітнього середовища як складової розвитку професійних компетентностей педагогічних працівників та здобувачів освіти. Зокрема, акцентувала увагу на викликах, пов’язаних з трансформаційними процесами щодо оновлення підходів до внутрішньої системи забезпечення якості освіти, та можливих шляхах їх усунення.

Мачула Ніна Василівна, заступник директора ЗП(ПТ)О «Миколаївський центр професійної освіти» з навчально-виробничої роботи, поділилася досвідом роботи щодо ефективного управління діяльністю закладу професійної (професійно-технічної) освіти, спрямованого, перш за все на формування професійних та ключових компетентностей у здобувачів освіти завдяки реалізації змістової компоненти освітніх стандартів.

Шаповалова Наталія Віталіївна, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області, окреслила роль та складові безпечного освітнього середовища закладу освіти.

Яростюк Людмила Миколаївна, заступник директора Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва з навчально-виробничої роботи, зупинилася на створенні безпечного інтернет середовища в закладі професійної (професійно-технічної) освіти.

Кваша Тетяна Вікторівна, заступник директора Казанківського професійного аграрного ліцею з навчально-виробничої роботи, поділилася досвідом роботи щодо осучаснення матеріально-технічної бази ліцею як одного із мотиваційних засобів здобуття професійної освіти.

Присутніми обговорені певні положення Законів України, постанов Кабінету Міністрів України, інші чинні нормативні акти та рекомендації Міністерства освіти і науки України.

Детально проаналізовано нововведення в чинному законодавстві, зокрема основні нормотворчі положення Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту» в частині ухвалених змін щодо окремих аспектів підготовки кваліфікованих робітників в умовах воєнного стану та відновлення економіки.

Оцінно-рефлексивний показник якості проведеного заходу забезпечено шляхом реалізації сесії запитань і відповідей.

Категорія: Обласні заходи для пед.працівників | Переглядів: 148 | Додав: vaSKIN | Рейтинг: 0.0/0