21:16 Викладачі української мови і літератури закладів професійної освіти обмінялися досвідом та обговорили плани на 2025-2026 навчальний рік | |
11 вересня відбулося засідання обласної методичної секції викладачів української мови та літератури, присвячене темі: «Сучасні педагогічні технології як інструмент ефективного формування мовної компетентності здобувачів професійної освіти». ![]() На початку заходу учасники обговорили інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання української мови і літератури у закладах професійної (професійно-технічної) освіти Миколаївської області у 2025/2026 навчальному році. ![]() ![]() ![]() ![]() Ніколаєнко Любов Іванівна, викладач української мови та літератури ЗП(ПТ)О «Південноукраїнський професійний коледж», розповіла про інтерактивні методи діагностики рівня сформованості мовної компетентності здобувачів освіти та шляхи подолання освітніх втрат. ![]() ![]() Матвієнко Наталія Миколаївна, викладач української мови та літератури ЗП(ПТ)О «Миколаївський центр професійної освіти», презентувала авторську оригінальну методику формування правописної компетентності здобувачів освіти ЗП(ПТ)О. Наталія Миколаївна поділилася з колегами різноманітним дидактичним інструментарієм, цікавими завданнями та способами їх подання на навчальних платформах. ![]() ![]() ![]() ![]() Досвідом формування правописної компетентності також поділилася викладач української мови та літератури ЗП(ПТ)О «Первомайський професійний коледж» Власенко Світлана Олександрівна, яка розповіла про добір вправ, спрямованих на активізацію пізнавальної активності та пам’яті студентів. ![]() ![]() Широкий спектр можливостей застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування мовної компетентності здобувачів освіти висвітлила Фараонова Анна Миколаївна, викладач української мови та літератури Казанківського професійного аграрного ліцею. Анна Миколаївна продемонструвала варіанти застосування освітніх платформ, конструювання вправ, засоби перевірки знань студентів. ![]() ![]() ![]() ![]() Значним напрацюваннями щодо технології моделювання професійної діяльності на уроках української мови у ЗП(ПТ)О поділилася з колегами Кравченко Олена Володимирівна, викладач української мови та літератури ДНЗ «Баштанський професійний ліцей». Олена Володимирівна презентувала оригінальні вправи, що спрямовані не лише на формування мовної компетентності, але й сприяють формуванню мовної особистості майбутнього фахівця. ![]() ![]() Під час рефлексії, проведеної із застосуванням педагогічного прийому «кошик ідей», учасники засідання вирішили організувати студентський челендж «Українська – це круто!!!». Про деталі цієї акції буде додатково повідомлено у соціальних мережах на сторінках закладів освіти. | |
|