ОФІЦІОЗ Савчук І.В. Дотримання законодавства в сфері захисту прав інтелектуальної власності – необхідна складова в процесі формування євроінтеграційної свідомості МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД Грищенко С.Г. Методичні рекомендації щодо створення тестових завдань та оцінювання знань учнів з використанням контрольно-діагностичної системи MytestX З ДОСВІДУ РОБОТИ Куликова Т.О. Інноваційна здатність майстра виробничого навчання як один з головних чинників забезпечення якості професійно-практичної підготовки кваліфікованих конкурентоспроможних робітників (за результатами обласного семінару старших майстрів ПТНЗ) Скляр Л.О. Система роботи старшого майстра з впровадження інноваційних технологій в навчально-виробничий процес як засіб забезпечення якості професійно-практичної підготовки кваліфікованих робітників (з досвіду роботи) Савчук І.В. Обмін досвідом – необхідна складова на шляху до продуктивного освітнього процесу (узагальнені матеріали з досвіду роботи педагогічних працівників ПТНЗ за підсумками обласних педагогічних читань) Слєпєндяєва О.В. Впровадження інтерактивних технологій навчання як ефективний засіб формування життєвих компетентностей учнів Гордієнко Н.П. Формування основних груп компетентностей учнів на уроках хімії засобами інтерактивних технологій Ващук С.В. Використання інтерактивних форм і методів формування основних груп компетентностей на уроках математики Свидро В.П. Формування компетентностей у процесі проектної діяльності Анісімова Л.А. Інноваційний підхід до процесу становлення особистості засобами технології розвитку критичного мислення Савіна Н.Г. Активізація пізнавальної діяльності учнів на бінарних уроках з професії «Контролер-касир» Федоренко Л.А. Розвиток творчих здібностей учнів через впровадження інноваційних технологій у професійній підготовці учнів з професії «Виноградар» СТОРІНКА ПСИХОЛОГА Герелевський В.В. Запобігання проявам агресивності та жорстокості в учнівському середовищі ПТНЗ ВІД АТЕСТАЦІЇ ДО АТЕСТАЦІЇ Мітченко О.А. Звіт про здійснення науково-методичної діяльності в міжатестаційний період (2009-2014 роки) (в рамках атестації на підтвердження педагогічного звання «викладач-методист») ВІТАННЯ ЮВІЛЯРАМ ДО ДРУКОВАНОЇ ВЕРСІЇ ЖУРНАЛУ ДОДАЄТЬСЯ ДИСК, НА ЯКОМУ РОЗМІЩЕНО ПІДБІРКУ ТАКИХ МАТЕРІАЛІВ: Електронний аналог друкованого видання (зміст матеріалів, які входять до // Професіонал № 1/2014). Електронне видання книги-абетки «Популярно про інтелектуальну власність» (автор: Цибульов П.М., Чеботаренко В.П. за заг. ред. к.е.н. М.В. Паладія) (надається для опрацювання за результатами проблемного питання семінару заступників директорів з навчально-методичної роботи, методистів професійно-технічних навчальних закладів області «Впровадження ІКТ у навчально-методичну роботу з педагогічними кадрами» (18.03.2014, ДНЗ «Миколаївське ВПУ технологій та дизайну»). Книга розрахована, насамперед, на керівників і менеджерів підприємств, які займаються інноваційною діяльністю, що ґрунтується на створенні і комерційному використанні об’єктів права інтелектуальної власності, таких як: винаходи, корисні моделі, промислові зразки, торговельні марки, об’єкти авторського права та суміжних прав тощо. Ця книга презентує різні аспекти права інтелектуальної власності у стислому та легкому для сприйняття вигляді. Видання містить огляд основних елементів права інтелектуальної власності та питань щодо їх використання відповідно до існуючого законодавства України. Автори уникають простого переліку статей законодавства, а представлена інформація надається в доступному вигляді, що є корисним для всіх видів діяльності. Мітченко О.А. Загальна біологія в структурованих та опорних конспектах: Навчально-методичний посібник (додаток до звіту про здійснення науково-методичної діяльності в міжатестаційний період (2009-2014 роки) (в рамках атестації на підтвердження педагогічного звання «викладач-методист»). У навчально-методичному посібнику пропонується вивчення навчального матеріалу з біології за курс старшої школи (рівень стандарту) по міні-модулях. Матеріал кожного модуля містить план вивчення теми, вимоги до знань та вмінь учнів, проблемні та ситуативні завдання практичного спрямування, які потребують логічного мислення, структуровані (СК) та опорні (ОК) конспекти, що виділяють найголовніші моменти навчального матеріалу, завдання для узагальнення знань, умінь та навичок учнів, алгоритми розв’язування задач з біології, завдання для самоперевірки. Посібник спрямований на створення умов для виявлення і розвитку пізнавальної активності учнів, формування життєвих та професійних компетентностей. Пропоновані структуровані та опорні конспекти, таблиці та схеми, тестові завдання дозволяють здійснювати диференційований підхід до вивчення теми, організовувати самостійну роботу учнів. Посібник розрахований на викладачів біології та учнів професійно-технічних навчальних закладів області (Южноукраїнський професійний машинобудівний ліцей). Грищенко С.Г. Додатки до методичних рекомендацій щодо створення тестових завдань та оцінювання знань учнів з використанням контрольно-діагностичної системи MytestX (у вигляді програми MyTestX, Test та тестових завдань з інформатики). Федоренко Л.А. Електронний дидактичний демонстраційний матеріал до методичної розробки уроку (у формі презентації), призначений для методичного супроводу уроку з предмета «Виноградарство» з теми: «Застосування добрив на винограднику» професії «Виноградар» (філія Надбузького професійного аграрного ліцею). Сімейко Г.В. Методична розробка уроку з теми «Технологічний процес затяжки носково-пучкової частини верху взуття» з додатками у вигляді електронного дидактичного демонстраційного матеріалу-відеозапис (за результатами участі в обласному огляді-конкурсі на кращий кабінет з предметів професійно-теоретичної підготовки професій сільськогосподарського профілю, легкої промисловості та сфери послуг серед професійно-технічних навчальних закладів Миколаївської області в номінації «Кращий кабінет з предметів професійно-теоретичної підготовки професій легкої промисловості») (Миколаївський професійний промисловий ліцей). Сімейко Г.В. Методична розробка уроку з теми «Технологічний процес складання заготовки жіночих туфель з надп’ятковим ременем» з додатками у вигляді електронного демонстраційного матеріалу як приклад практичної реалізації проблемної теми «Методи формування та розвитку критичного мислення учнів на уроках предметів професійно-теоретичної підготовки з професій взуттєвого виробництва» (за підсумками участі в обласних педагогічних читаннях – 2014) (Миколаївський професійний промисловий ліцей). Суворова Г.В. Інноваційний проект «Я рушник простелю наче долю» в рамках реалізації проблемної теми «Формування пізнавальної і творчої активності учнів у виховній роботі шляхом застосування інформаційно-комунікаційних технологій з професії «Швачка-кравець»» (за підсумками участі в обласних педагогічних читаннях – 2014) (ПТУ № 22). Мета впровадження: Очікуваний результат: Пашкевич Г.М. Формування професійних компетентностей учнів на уроках виробничого навчання з професії «Продавець продовольчих товарів», «Продавець непродовольчих товарів» (за підсумками участі в обласних педагогічних читаннях – 2014) (Миколаївський професійний ліцей торгівлі та ресторанного сервісу). | |
| |
Переглядів: 830 | |
Всього коментарів: 0 | |