З ДОСВІДУ РОБОТИ З ДОСВІДУ РОБОТИ Лука О. Б. Використання особистісно-орієнтованих та групових методів навчання на уроках професійно-теоретичної підготовки кваліфікованих робітників Кузьменко О. П. Упровадження компетентнісно-спрямованого підходу на уроках історії Сопінська Т. М. Сучасний урок історії – спільна творчість викладача та учнів Тулейбич Т. В. Самостійна робота учнів як засіб розвитку пізнавальної активності на уроці історії Оставненко С. Д. Підвищення зацікавленості та мотивації навчання учнів на уроках української мови та літератури через використання ігрових та інтерактивних технологій Пінтій А. В. Ефективність використання технології проблемного навчання на уроках української мови і літератури Пінтій А. В. Методична розробка уроку з української літератури з використанням технології проблемного навчання Пінтій А. В. Методична розробка уроку з української мови з використанням технології проблемного навчання Рудя С. В. Впровадження інноваційних технологій на уроках англійської мови Ємельяненко Л. М. Знання іноземної мови у формуванні компетентності особистості (з досвіду впровадження підприємництва в учнів на уроках іноземної мови) Містюк І. П. Нестандартні уроки в професійно-теоретичному навчанні Герич Л. А. Продуктивне навчання на уроках біології як шлях до формування життєвої компетентності учнів Сільчук В. В. Актуальність та практична значимість формування національної свідомості, патріотизму та громадянськості на уроках фізики НАВЧАЄМО ІННОВАЦІЙНО Петренко І. М. Методична розробка уроку зарубіжної літератури НАШІ ДОСЯГНЕННЯ ВІТАННЯ ДО ДРУКОВАНОЇ ВЕРСІЇ ЖУРНАЛУ ДОДАЄТЬСЯ ДИСК, НА ЯКОМУ РОЗМІЩЕНО ПІДБІРКУ ТАКИХ МАТЕРІАЛІВ: Електронний аналог друкованого видання (зміст матеріалів, які входять до // Професіонал № 1/2018). Лука О. Б. Методична розробка уроку з предмета «Основи комп’ютерної графіки та web-дизайну» професії Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення з теми «Основні поняття та принципи створення тривимірних зображень. Інтерфейс програми» та електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді презентації MS Power Point та фото, а саме: теоретичний супровід уроку (додаток 1), завдання для складання алгоритму послідовних кроків русифікації інтерфейсу програми (додаток 2), картка-завдання для виконання домашнього завдання (додаток 3), призначений для методичного супроводу проведення уроку та в якості комплексно-методичного забезпечення уроку (Вище професійне училище № 21 м. Миколаєва). Кузьменко О. П. Електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді відео, призначений для методичного супроводу проведення уроку історії та в якості комплексно-методичного забезпечення уроку, а саме уривки документальних та художніх фільмів при вивченні подій Першої та Другої світових воєн, що висвітлюють ключові моменти теми й водночас мають виховне спрямування (додаток 8) (Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг). Сопінська Т. М. Електронні дидактичні демонстраційні матеріали з реалізації практичної складової проблеми «Сучасний урок історії – спільна творчість викладача та учнів», а саме: • схематичний виклад матеріалу з теми «Початок української революції» (додаток 1); • схематичний виклад матеріалу з теми «Проголошення автономії України» (додаток 2); • схематичний виклад матеріалу з теми «Проголошення Української Народної Республіки» (додаток 3); • схематичний виклад матеріалу з теми «Початок встановлення радянської влади в УНР» (додаток 4); • схематичний виклад матеріалу з теми «Українська Держава П. Скоропадського» (додаток 5); • порівняльна таблиця з теми «Україна наприкінці 1920-1923 рр. Неп: історія і сучасність» (додаток 6); • термінологічний словник з теми «Україна наприкінці 1920-1923рр. Неп: історія і сучасність» (додаток 7); • фотоспівставлення «модель економіки та модель транспортних засобів» при вивченні теми «Україна наприкінці 1920-1923рр. Неп: історія і сучасність» (додаток 8); • фотоспівставлення «відповідність ознак політики до зображення транспортного засобу вибраного періоду» при вивченні теми «Україна наприкінці 1920-1923рр. Неп: історія і сучасність» (додаток 9); • історичний диктант з теми «Україна під час Першої світової війни» (додаток 11); • аналіз доби Центральної Ради та сучасної Верховної Ради України в частині схожості при вивченні причин краху Центральної Ради (додаток 12). (Кривоозерський професійний аграрний ліцей). Пінтій А. В. Методична розробка уроку з української літератури з теми «Василь Симоненко. Творча біографія митця («витязь молодої української поезії»). Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета. Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність («Я...», «Задивляюсь у твої зіниці»))» та електронний дидактичний демонстраційний матеріал, а саме: бук-трейлер «У чому магічна сила Симоненкового слова» (узагальнений відеодосвід проведення уроків з даної теми), навчальний фільм «Симоненкове життя», музичний супровід до проведення уроків з даної теми – пісня «Лебеді материнства» у виконанні Квітки Цісик, призначений для методичного супроводу проведення уроку та в якості комплексно-методичного забезпечення уроку. Пінтій А. В. Методична розробка уроку з української мови з теми «Складне речення. Типи складних речень за способом зв’язку їхніх частин: сполучникові й безсполучникові» та електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді презентації MS Power Point з теми «Складне речення», призначеної для методичного супроводу проведення уроку та в якості комплексно-методичного забезпечення уроку. (ДНЗ «Южноукраїнський професійний ліцей»). Ємельяненко Л. М. Конспект уроку англійської мови для учнів денної форми навчання за спеціальністю «Комерційна діяльність» (напрям підготовки «Економіка і підприємництво») з теми «Starting up own business. The researching of investment opportunities of Ukraine (on the basis of our native town) for starting up own business», електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді відео, призначений для методичного супроводу проведення уроку та в якості комплексно-методичного забезпечення уроку, та підбірка конспектів уроків англійської мови для учнів I курсу з теми «Сім’я. Сімейні відносини. Проблеми та конфлікти», а саме: • Lesson 1-2 «Family Relations»; • Lesson 3-4 «My friends and my family»; • Lesson 5-6 «The qualities of people’s character»; • Lesson 7-8 «Family Problems». (Вище професійне училище № 21 м. Миколаєва). Петренко І. М. Електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді презентації MS Power Point з реалізації проблемної теми «Сугестія викладача та учня – запорука розвитку успішної особистості» (з досвіду роботи) (Арбузинський професійний аграрний ліцей). Петренко І. М. Електронний дидактичний демонстраційний матеріал до методичної розробки уроку зарубіжної літератури з теми «Глибинні зрушення в поезії початку ХХ ст. Модернізм і основні течії європейської поезії ХХ ст. Райнер Марія Рільке. «Орфей. Еврідіка. Гермес», «Ось дерево звелось». Гійом Аполлінер. «Міст Мірабо», «Зарізана голубка й водограй»», а саме: • презентація MS Power Point з теми «Райнер Марія Рільке» (підготувала учениця групи № 36 Летунова Альона); • презентація MS Power Point з теми «Гійом Аполлінер» (призначення: методичний супровід проведення уроку, комплексно-методичне забезпечення уроку); • презентація MS Power Point з теми «Глибинні зрушення в поезії початку ХХ ст. Модернізм і основні течії європейської поезії ХХ ст.» (призначення: методичний супровід проведення уроку, комплексно-методичне забезпечення уроку); • літературний путівник до уроку з теми «Глибинні зрушення в поезії початку ХХ ст. Творчість Райнер Марії Рільке, Гійома Аполінера»; • музичний супровід до проведення уроку – «Міст Мірабо» (авт.: Гійом Аполлінер) у виконанні українською та французькою мовами; • музичний супровід до проведення уроку – «Красивая и нежная мелодия» (композитор: Клод-Ашіль Дебюссі́); • відео та аудіо супровід до проведення уроку – грецький міф «Орфей і Еврідіка». (Арбузинський професійний аграрний ліцей). Тарахненко В. А. Електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді презентації MS Power Point та інструкційної картки, призначених для методичного супроводу уроку виробничого навчання та майстер-класу з теми «Обробка гульфіка і верхнього зрізу поясом в чоловічих брюках» (з досвіду роботи); матеріал поширюється в рамках атестації майстра виробничого навчання ДНЗ «Миколаївське ВПУ технологій та дизайну» на присвоєння педагогічного звання «майстер виробничого навчання II категорії» (попередній етап поширення досвіду роботи майстра виробничого навчання: проведення майстер-класу для педагогічних працівників навчального закладу з реалізації завдань навчально-практичного центру з професії Швачка, Кравець, Закрійник з опанування новітніх виробничих технологій з теми «Підготовка чоловічого піджака до 1-ї примірки» – 15.02.2018) та виступ на обласних педагогічних читаннях з теми «Підготовка чоловічого піджака до 1-ї примірки» – 21.02.2018, МПМЛ) (Державний навчальний заклад «Миколаївське ВПУ технологій та дизайну»). Витяг з протоколу засідання навчально-методичної Ради Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області від 28.12.2017 (поширюється для використання в роботі). | |
| |
Переглядів: 559 | |
Всього коментарів: 0 | |