З ДОСВІДУ РОБОТИ Грищенко С. Г. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення якості професійної освіти Мітченко О. А. Реалізація наскрізних змістових ліній при вивченні предмета «Біологія і екологія» Мітченко О. А. Методична розробка уроку біології з теми «Закономірності неспадкової мінливості людини» Мітченко О. А. Методична розробка уроку з предмета «Біологія і екологія» з теми «Природокористування в контексті сталого розвитку» Балобанова І. С. Систематизація комплексно-методичного забезпечення з предмета «Основи мікробіології» професії Лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу шляхом використання ресурсних можливостей програмного забезпечення Анісімова Л. А. Формування наскрізних змістових ліній на уроках фізики і астрономії засобами сучасних педагогічних технологій Анісімова Л. А. Методична розробка уроку фізики з теми «Тиск. Закон Архімеда» Риженков Г. В. Формування ключових компетентностей учнів через позакласну навчальну роботу з математики Риженков Г. В. Методична розробка позакласного заходу з теми «Математичний турнір» Риженков Г. В. Методична розробка позакласного заходу з теми «Математичне поле чудес» Гордієнко Н. П. Шляхи реалізації наскрізної змістової лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток на уроках хімії» Гетьманець Ж. В. Використання мобільних додатків на уроках математики як інноваційний спосіб організації освітньої діяльності сучасного педагога Гетьманець Ж. В. Методична розробка уроку математики з теми «Тіла обертання. Розв’язування задач і вправ» Слєпендяєва О. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках хімії та біології Слєпендяєва О. В. Методична розробка уроку біології з теми «Віруси. Особливості їхньої організації та функціонування» НАШІ ДОСЯГНЕННЯ ВІТАННЯ ДО ДРУКОВАНОЇ ВЕРСІЇ ЖУРНАЛУ ДОДАЄТЬСЯ ДИСК, НА ЯКОМУ РОЗМІЩЕНО ПІДБІРКУ ТАКИХ МАТЕРІАЛІВ: Електронний аналог друкованого видання (зміст матеріалів, які входять до // Професіонал № 1/2019). Балобанова І. С. Методичні розробки уроків (№ 42-46) з предмета «Основи мікробіології» професії Лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу (3-й розряд, тема програми: «Інфекція і імунітет»), а саме з тем уроків: • «Визначення поняття «інфекція». Патогенність, вірулентність, токсичність патогенних мікроорганізмів. Шляхи проникнення в організм, поширення в ньому і виділення з нього мікробів» (план-конспект уроку № 42); • «Збудники інфекційних хвороб тварин, їх морфологія, біологічні особливості, розповсюдження у природі, мікробіологічна діагностика. Специфічні засоби боротьби з інфекційними хворобами» (план-конспект уроку № 43); • «Імунітет. Визначення поняття. Види імунітету. Природний і штучний імунітет. Фізіологічні фактори імунітету. Фагоцитоз (план-конспект уроку № 44); • «Антигени і антитіла. Роль нервової системи в імунітеті. Практичне значення імунітету» (план-конспект уроку № 45); • «Інфекція і імунітет» (тип уроку: урок узагальнення та систематизація знань учнів по темі програми (план-конспект уроку № 46). та електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді презентації MS Power Point до методичних розробок уроків № 42, 43, 44 з предмета «Основи мікробіології» професії Лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу (3-й розряд), а саме: • презентація MS Power Point з теми «Визначення поняття «інфекція». Патогенність, вірулентність, токсичність патогенних мікроорганізмів. Шляхи проникнення в організм, поширення в ньому і виділення з нього мікробів» (призначення: методичний супровід проведення уроку, комплексно-методичне забезпечення уроку); • презентація MS Power Point з теми «Збудники інфекційних хвороб тварин, їх морфологія, біологічні особливості, розповсюдження у природі, мікробіологічна діагностика. Специфічні засоби боротьби з інфекційними хворобами» (призначення: методичний супровід проведення уроку, комплексно-методичне забезпечення уроку); • презентація MS Power Point з теми «Імунітет. Визначення поняття. Види імунітету. Природний і штучний імунітет. Фізіологічні фактори імунітету. Фагоцитоз» (призначення: методичний супровід проведення уроку, комплексно-методичне забезпечення уроку). (Арбузинський професійний аграрний ліцей). Слєпєндяєва О. В. Електронний дидактичний демонстраційний матеріал до методичної розробки уроку біології з теми «Віруси. Особливості їхньої організації та функціонування», а саме: • презентація MS Power Point з теми «Віруси. Особливості їхньої організації та функціонування» (призначення: методичний супровід проведення уроку, комплексно-методичне забезпечення уроку); • відео та аудіо супровід до проведення уроку «Неклітинні форми життя», «Розмноження бактеріофага» (призначення: методичний супровід проведення уроку, комплексно-методичне забезпечення уроку); • відео супровід до проведення уроку – фільм «Проникновение вируса» (призначення: методичний супровід проведення уроку, комплексно-методичне забезпечення уроку). (Вознесенський професійний ліцей). Витяг з протоколу засідання навчально-методичної Ради Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області від 23.10.2018 № 2, від 20.12.2018 № 3 та від 19.03.2019 № 1 (поширюється для використання в роботі). | |
| |
Переглядів: 418 | |
Всього коментарів: 0 | |