close

Інформаційно-методичний журнал "Професіонал" № 2/2019

З ДОСВІДУ РОБОТИ

Свидро В. П. Домашній фізичний експеримент та його значення при вивченні фізики

Хомякова В. В. Краєзнавча робота на уроках історії та в позаурочний час як розвиток ключових компетентностей учнів

Свіденко Т. М. Фактори, що визначають формування і розвиток ключових компетентностей на уроках української мови та літератури

Жерченко Т. Л. Компетентісний підхід до навчання і виховання учнів як важливий компонент професійної мобільності викладача літератури (сутність компетентісного підходу)

Жерченко Т. Л. Методична розробка уроку української літератури з теми «Новела «Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції»

Жерченко Т. Л. Методична розробка уроку зарубіжної літератури з теми «Чи потребує людство дива?» (Г. Г. Маркес «Стариган з крилами»)

Годовиченко І. А. Реалізіція діяльнісного підходу до навчання в контексті впровадження сучасних технологій на уроках зарубіжної літератури

Бугайова Т. Л. Панорама нестандартних уроків з формування творчої компетентності учнів

Бугайова Т. Л. Методична розробка уроку української літератури з теми:

• «Григір Тютюнник. «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації в новелі «Три зозулі з поклоном»»;

• «Проблема батьків і дітей у повісті «Кайдашева сім’я» І. Нечуя Левицького. Характеристика героїв»;

• «Леся Українка. Драма-феєрія «Лісова пісня». Тематика, історія написання, образи»;

• «Життя і творчість Остапа Вишні «Моя автобіографія» – гумористична розповідь письменника про свій життєвий шлях»;

• «Василь Семенович Стус. Життєвий і творчий шлях поета»

Куришко Г. В. Використання Інтернет ресурсів на уроках англійської мови

Козичева В. М. Використання технології критичного мислення на уроках зарубіжної літератури

Козичева В. М. Методична розробка уроку зарубіжної літератури з теми «Проблема краси й моралі в романі О. Уайльда «Портрет Доріана Грея». Система образів»

Хортюк Т. В. Креативне мислення на уроках української літератури як засіб розвитку творчих здібностей учнів

Ровінська О. А. Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури в контексті освітнього простору

НАШІ ДОСЯГНЕННЯ

ВІТАННЯ

ДО ДРУКОВАНОЇ ВЕРСІЇ ЖУРНАЛУ ДОДАЄТЬСЯ ДИСК, НА ЯКОМУ РОЗМІЩЕНО ПІДБІРКУ ТАКИХ МАТЕРІАЛІВ:

Електронний аналог друкованого видання (зміст матеріалів, які входять до // Професіонал № 2/2019).

Хортюк Т. В. Методична розробка уроку української літератури з теми «Павло Тичина – «дивний мрійник з очима дитини і розумом філософа». Світла нота «Сонячних кларнетів» (додаток 1) та електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді презентації MS Power Point та відеоматеріалів, а саме:

• презентація MS Power Point з теми «Павло Тичина – «дивний мрійник з очима дитини і розумом філософа». Світла нота «Сонячних кларнетів» (призначення: методичний супровід проведення уроку, комплексно-методичне забезпечення уроку) (додаток 2);

• презентація MS Power Point з теми «Креативне мислення на уроках української літератури як засіб розвитку творчих здібностей учнів» (призначення: обмін досвідом роботи викладача щодо реалізації завдань проблемної теми) (додаток 3);

• відеоматеріал (призначення: методичний супровід проведення уроку на етапі рефлексії, комплексно-методичне забезпечення уроку) (додаток 4);

• буктрейер до святкування Дня української писемності і мови (9 листопада) (додаток 5);

• відеоматеріал до новели Миколи Хвильового «Я (Романтика)». Присвята: «Цвітові яблуні» М. Коцюбинського (призначення: методичний супровід проведення уроку, комплексно-методичне забезпечення уроку) (додаток 6).

(Вознесенський професійний аграрний ліцей).

Ровінська О. А. Методична розробка уроку української літератури з теми «Інтимна лірика Ліни Костенко як спонука до роздумів про суть кохання. Її сповідальність. Пейзажна й філософська лірика» (додаток 1) та електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді презентації MS Power Point та відеоматеріалів, а саме:

• презентація MS Power Point з теми «Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови і літератури в контексті освітнього процесу» (призначення: обмін досвідом роботи викладача щодо реалізації завдань проблемної теми) (додаток 2);

• приклад есе на тему «Я Патріот» (призначення: методичний супровід проведення уроку на етапі рефлексії, комплексно-методичне забезпечення уроку) (додаток 1.1);

• інформаційний матеріал щодо 10 маловідомих українських художників зі світовими іменами (призначення: методичний супровід проведення уроку на етапі рефлексії, комплексно-методичне забезпечення уроку) (додаток 1.2);

• інформаційний матеріал щодо офіційного відкриття у Києві персональної виставки українського художника Івана Марчука «Земля моя – краса моя» (додаток 1.3);

• відеоматеріал – творча робота учениці Фіцак Вікторії (додаток 3).

(Миколаївський професійний ліцей).

Козичева В. М. Електронний дидактичний демонстраційний матеріал у вигляді презентації MS Power Point з теми «Використання технології критичного мислення на уроках зарубіжної літератури» (призначення: обмін досвідом роботи викладача щодо реалізації завдань проблемної теми) (Миколаївський професійний промисловий ліцей).

Резніченко О. А. Передумови успішної діяльності учнів на уроці іноземної мови (призначення: висвітлення досвіду роботи викладача щодо реалізації завдань проблемної теми «Формування мотивації до навчальної діяльності учнів з іноземної мови за сучасних умов»)

(Новоодеський професійний аграрний ліцей).

Витяг з протоколу засідання навчально-методичної Ради Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області від 20.06.2019 № 2 (поширюється для використання в роботі).

Категорія: "ПРОФЕСІОНАЛ" | Додав: vaSKIN (22.11.2019)
Переглядів: 540 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]