21:26 30 серпня 2022 року в онлайн режимі відбулась секція «Професійна освіта: результати, поточний стан та перспективи» | |
30 серпня 2022 року в онлайн режимі відбулась секція «Професійна освіта: результати, поточний стан та перспективи» у рамках серпневої конференції працівників освіти Миколаївської області: «Освітяни Миколаївщини – незламні у війні» ![]() 30 серпня 2022 року відбулось онлайн засідання секції «Професійна освіта: результати, поточний стан та перспективи» в рамках серпневої конференції працівників освіти Миколаївської області: «Освітяни Миколаївщини – незламні у війні» (далі – Секція) за участі керівників і представників адміністрацій закладів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, генерального директора директорату професійної освіти Міністерства освіти і науки України Ірини Шумік, представників департаменту освіти і науки обласної військової адміністрації, Навчально-методичного центру професійно-технічноїосвіти у Миколаївській області. ![]() ![]() Засідання секції розпочалося з привітального слова директора департаменту освіти і науки обласної військової адміністрації Алли Веліховської, яка побажала всім учасникам продуктивної роботи та зазначила, що в умовах воєнного стану, як ніколи, існує гостра потреба у підготовці кваліфікованих робітничих кадрів, оскільки саме професійна (професійно-технічна) освіта є глибоко інтегрованою в регіональнуекономіку та важливою ланкою в розбудові нашої держави. ![]() ![]() З привітальним словом також виступила генеральний директор директорату професійної освіти Міністерства освіти і науки України Ірина Шумік та зазначила, що позитивний імідж професійної (професійно-технічної) освіти підтверджується тим, що саме ця система освіти забезпечує сьогодні життєдіяльність кожної окремої людини і суспільства взагалі. Генеральний директор директорату професійної освіти Міністерства освіти і науки України виступила із доповіддю,поінформувавши учасників заходу щодо діяльності Міністерства освіти і науки України у забезпеченні освітнього процесу в умовах воєнного стану. ![]() ![]() Під час заходу заступник директора – начальник управління професійної (професійно-технічної) освіти, вищої освіти, науки та кадрового забезпечення департаменту освіти і науки обласної військової адміністрації Людмила Комісарова розповіла присутнім щодо результатів, поточного стану та перспектив професійної (професійно-технічної) освіти області. ![]() ![]() У ході Секції голова ради директорів закладів фахової передвищої освіти Миколаївської області, директор Миколаївського фахового коледжу економіки та харчових технологій Анатолій Олійник акцентував увагу на діяльності закладів фахової передвищої освіти області. ![]() ![]() Директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області Наталія Шаповалова зауважила, що основними напрямами діяльності закладів професійної (професійно-технічної) освіти області у 2022-2023 навчальному році є: оновлення змісту професійної (професійно-технічної) освіти та сприяння підвищення забезпечення її якості; упровадження нових державних освітніх стандартів з різних професій; розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладів; посилення національно-патріотичного компоненту у змісті навчальних предметів; активізація надання освітніх послуг дорослому населенню; популяризація професійної (професійно-технічної) освіти шляхом участі здобувачів освіти, майстрів виробничого навчання у конкурсах та інших заходах змагального характеру. ![]() ![]() ![]() ![]() У рамках заходу було також розглянуто ряд інших важливих питань: профорієнтаційна робота закладів професійної (професійно-технічної) освіти, освітній процес у закладах освіти у період збройної агресії російської федерації проти народу України, модель створення єдиного цифрового освітнього середовища закладу професійної (професійно-технічної) освіти в умовах воєнного стану та ін. ![]() Підбиваючи підсумки онлайн зустрічі, учасниками Секції зазначено, що організація освітнього процесу в умовах воєнного стану відбувається з урахуванням низки чинників, тому діяльність закладів освіти у 2022-2023 навчальному році має бути мобільною та спрямованою на готовність до продовження навчання у дистанційному форматі завдяки різним онлайн-ресурсам. | |
|