17:46 Від екології природи – до екології душі | |
08 жовтня 2024 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області проведено онлайн-засідання обласної методичної секції викладачів фізики і астрономії закладів професійної (професійно-технічної) освіти області «Формування екологічної грамотності здобувачів освіти. Розвиток «зелених» компетентностей та «зелених» навичок під час вивчення природничих дисциплін». ![]() У ході зустрічі учасники мали змогу обговорити прийоми та способи залучення штучного інтелекту (ШІ) на різних етапах – від підготовки до уроку до виконання домашніх завдань, ознайомитися з досвідом використання ШІ при створенні планів занять та персоналізованих навчальних матеріалів, сфокусованих на конкретних темах і навичках, які потребують покращення, при формуванні індивідуальних освітніх траєкторій кожного здобувача освіти. ![]() ![]() Викладачі переконалися, що завдяки штучному інтелекту можна отримати доступ до потужних інструментів, які дозволять оптимізувати свою роботу та створювати інноваційний, захопливий та якісний контент для своїх учнів. ![]() Велика увага приділена розвитку екологічної свідомості здобувачів освіти інструментами фізики, формуванню екологічної компетентності через усвідомлення основ екологічного природокористування, екологічної грамотності та здорового способу життя, дотримання екологічних норм у професійній діяльності та побуті, правил природоохоронної поведінки, навичок раціонального використання енергоресурсів. ![]() ![]() Присутні акцентували увагу на реальних проблемах України, пов’язаних зі зменшенням виробництва енергії; ділилися досвідом роботи з екологізації програми з фізики через розширення соціокультурного компонента змісту освіти питаннями, пов’язаними з енергоефективністю й енергоетикетом, відповідальним споживанням, зокрема в побуті. ![]() Учасники заходу презентували навчальні проєкти спеціально розробленої тематики щодо раціонального використання енергії та організації досліджень власних звичок, стилю життя, що пов’язано з користуванням електричними приладами; компетентнісно орієнтовані завдання, які інтегрують зміст різних освітніх галузей. ![]() Проведений майстер-клас акцентував увагу на проблемах компетентнісного підходу в процесі реалізації наскрізних змістових ліній, долучив учасників до конструювання завдань з фізики компетентнісного спрямування. ![]() НМЦ ПТО у Миколаївській області висловлює щиру подяку всім спікерам за професійний підхід до підготовки матеріалів та якісний візуалізований супровід виступів. Разом до перемоги! Все буде Україна!!! | |
|