close

11:39
Від оригінальних ідей до їх втілення: розвиваємо потенціал, здібності і таланти здобувачів освіти

Сьогодення потребує активних особистостей, здатних ставити перед собою складні завдання та вирішувати нові проблеми, знаходити ефективні рішення в умовах множинності вибору, розпоряджатися особистісним потенціалом, творчо діяти у стандартних і нестандартних ситуаціях.

Страшні наслідки військових дій: руйнування житла та інфраструктури, негативний економічний та екологічний вплив – виклик, який постає перед країною у всіх сферах життєдіяльності, подолання якого буде під силу компетентним людям, які уміють творчо, креативно мислити.

Які методи та прийоми застосовувати для виявлення індивідуальних нахилів та здібностей учнів, як допомогти розкрити та розвинути потенціал, здібності, таланти і можливості кожного здобувача освіти обговорювали 17 грудня 2024 року викладачі закладів професійної (професійно-технічної) освіти області на онлайн-засіданні методичної секції з теми «Проєктна діяльність здобувачів освіти на уроках предмета «Технології».

Учасники заходу окреслили практичні аспекти викладання предмета, а саме: обґрунтування вибору модулів для кожного напряму професійної підготовки здобувачів освіти; розробка тематичного та поурочно-тематичного планів відповідно до трьох навчальних модулів; проєктування сучасного уроку з урахуванням професійної спрямованості навчального матеріалу модуля; організація дієвої навчальної діяльності, спрямованої на творчий, навчально-пізнавальний та дослідно-пошуковий підхід «від творчого задуму до реалізації ідеї у завершений проєкт»; використання цифрових технологій у процесі вивчення предмета «Технології» (з досвіду Єланецького професійного аграрного ліцею).

У ході роботи продемонстровано шляхи відображення культурної спадщини українського народу, цінностей та трудових традицій української культури під час вивчення модуля «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва» (з досвіду Вознесенського професійного ліцею).

Ознайомлено з підходом до планування модуля «Дизайн предметів інтер’єру» (з досвіду ДНЗ «Баштанський професійний ліцей») та формування основних компетентностей у природничих науках і технологіях через використання природних та штучних матеріалів у процесі вивчення модуля «Ландшафтний дизайн», усвідомлення важливості безпечної організації процесу виготовлення та використання елементів дизайну у повоєнній відбудові України (з досвіду Кривоозерського професійного аграрного ліцею).

Акцентовано на організації проєктно-технологічної діяльності під час викладання модуля «Комп’ютерне проєктування» (з досвіду Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва) та розвитку творчого мислення здобувачів освіти, здатності генерувати ідеї та втілювати їх у проєктах, аналізувати помилки або можливі ризики у прийнятті рішень під час вивчення модуля «Основи підприємницької діяльності» (з досвіду ДНЗ «Южноукраїнський професійний ліцей»)

Проведено круглий стіл з тематики засідання заходу.

Оцінно-рефлексивний показник якості проведеного заходу забезпечено шляхом реалізації сесії запитань і відповідей.

Категорія: Обласні заходи для пед.працівників | Переглядів: 33 | Додав: vaSKIN | Рейтинг: 0.0/0