11:39 Від оригінальних ідей до їх втілення: розвиваємо потенціал, здібності і таланти здобувачів освіти | |
Сьогодення потребує активних особистостей, здатних ставити перед собою складні завдання та вирішувати нові проблеми, знаходити ефективні рішення в умовах множинності вибору, розпоряджатися особистісним потенціалом, творчо діяти у стандартних і нестандартних ситуаціях. ![]() Страшні наслідки військових дій: руйнування житла та інфраструктури, негативний економічний та екологічний вплив – виклик, який постає перед країною у всіх сферах життєдіяльності, подолання якого буде під силу компетентним людям, які уміють творчо, креативно мислити. ![]() ![]() Які методи та прийоми застосовувати для виявлення індивідуальних нахилів та здібностей учнів, як допомогти розкрити та розвинути потенціал, здібності, таланти і можливості кожного здобувача освіти обговорювали 17 грудня 2024 року викладачі закладів професійної (професійно-технічної) освіти області на онлайн-засіданні методичної секції з теми «Проєктна діяльність здобувачів освіти на уроках предмета «Технології». ![]() ![]() Учасники заходу окреслили практичні аспекти викладання предмета, а саме: обґрунтування вибору модулів для кожного напряму професійної підготовки здобувачів освіти; розробка тематичного та поурочно-тематичного планів відповідно до трьох навчальних модулів; проєктування сучасного уроку з урахуванням професійної спрямованості навчального матеріалу модуля; організація дієвої навчальної діяльності, спрямованої на творчий, навчально-пізнавальний та дослідно-пошуковий підхід «від творчого задуму до реалізації ідеї у завершений проєкт»; використання цифрових технологій у процесі вивчення предмета «Технології» (з досвіду Єланецького професійного аграрного ліцею). ![]() ![]() У ході роботи продемонстровано шляхи відображення культурної спадщини українського народу, цінностей та трудових традицій української культури під час вивчення модуля «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва» (з досвіду Вознесенського професійного ліцею). ![]() ![]() Ознайомлено з підходом до планування модуля «Дизайн предметів інтер’єру» (з досвіду ДНЗ «Баштанський професійний ліцей») та формування основних компетентностей у природничих науках і технологіях через використання природних та штучних матеріалів у процесі вивчення модуля «Ландшафтний дизайн», усвідомлення важливості безпечної організації процесу виготовлення та використання елементів дизайну у повоєнній відбудові України (з досвіду Кривоозерського професійного аграрного ліцею). ![]() ![]() Акцентовано на організації проєктно-технологічної діяльності під час викладання модуля «Комп’ютерне проєктування» (з досвіду Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва) та розвитку творчого мислення здобувачів освіти, здатності генерувати ідеї та втілювати їх у проєктах, аналізувати помилки або можливі ризики у прийнятті рішень під час вивчення модуля «Основи підприємницької діяльності» (з досвіду ДНЗ «Южноукраїнський професійний ліцей») ![]() Проведено круглий стіл з тематики засідання заходу. Оцінно-рефлексивний показник якості проведеного заходу забезпечено шляхом реалізації сесії запитань і відповідей. | |
|