16:00 Завершено роботу обласних робочих груп педагогічних працівників з професій бухгалтерського профілю | |
Протягом листопада 2023 року – лютого 2024 року на базі Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти Миколаївської області були створені та функціонували робочі групи щодо укладання збірників «Комплексні кваліфікаційні завдання як інструмент визначення рівня якості професійної підготовки», які містять пакети комплексних кваліфікаційних завдань (далі – ККЗ) з професій 4121 «Офісний службовець (бухгалтерія)» (кваліфікація – офісний службовець (бухгалтерія)) та 4121 «Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних» (кваліфікація – обліковець з реєстрації бухгалтерських даних). ![]() До складу обласних робочих груп увійшли викладачі навчальних предметів професійно-теоретичної підготовки та майстри виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) Миколаївської області, а саме: Казанківського професійного аграрного ліцею, Єланецького професійного аграрного ліцею, Кривоозерського професійного аграрного ліцею, Арбузинського професійного аграрного ліцею, ЗП(ПТ)О «Новоодеський професійний коледж», Вознесенського професійного ліцею та Маринівського професійного аграрного ліцею. ![]() ![]() ![]() ![]() Продуктивна співпраця педагогічних працівників дала можливість відпрацювати єдиний підхід до проведення самоаналізу освітньої діяльності закладів та атестаційної експертизи із зазначених професій, оновити зміст комплексно-кваліфікаційних завдань відповідно до змісту державних освітніх стандартів (СП(ПТ)О, ДОС) та сучасних вимог щодо розроблення й оформлення ККЗ. ![]() ![]() Матеріали збірників можуть використовуватися педагогами також під час проведення державних кваліфікаційних іспитів, підсумкових тематичних атестацій, у процесі поточного (поурочного) контролю знань та вмінь здобувачів освіти. ![]() Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти Миколаївської області оголошує подяку членам обласних робочих груп за плідну працю! Наталя ПАНЧЕНЯ, методист НМЦ ПТО у Миколаївській області. | |
|