close

Інформаційно-методичний журнал "Професіонал" № 1-2/2017

З ДОСВІДУ РОБОТИ

Волянський С. М. Використання інноваційних технологій при підготовці молодших спеціалістів

Старинець Н. В. Електронний навчальний посібник для учнів як інформаційний засіб навчання при підготовці продавців продовольчих товарів

Петращук О. М. Активізація пізнавальної діяльності учнів при вивченні математики

Паславська Г. О. Розвиток критичного мислення учнів на уроках хімії

Прилєпіна Т. Л. Використання нетрадиційних методів навчання на уроках біології

Костіна Ю. А. Використання ігрових прийомів на уроках фізики

Варламова К. С. Використання методу проектів на уроках історії та в позаурочній діяльності

Вовчик О. А. Позакласна робота з української мови та літератури як засіб розвитку творчих здібностей учнів

Василенкова О. І. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії

Заїкін Ю. С. Методика роботи з історичними джерелами в умовах дослідницького навчання

Манжола О. В. Шляхи зміцнення професійного «Образу – Я» викладача через інтеграцію самоосвітньої діяльності викладача й учня (формування позитивної Я – Концепції)

Ямпольська Н. С. Розвиток креативності учнів під час вивчення англійської мови

Нікітіна Л. А. Формування всебічно розвинутої особистості на уроках суспільних дисциплін та в позаурочний час

Корнієнко В. В. Дослідницька діяльність як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках історії

НАВЧАЄМО ІННОВАЦІЙНО

Корнієнко В. В. Методична розробка уроку з основ правових знань з теми «Цивільне право і відносини, що ним регулюються»

Корнієнко В. В. Методична розробка уроку з історії України з теми «Наш край у 1939-1945 рр.»

НАШІ ДОСЯГНЕННЯ

ВІТАННЯ

ДО ДРУКОВАНОЇ ВЕРСІЇ ЖУРНАЛУ ДОДАЄТЬСЯ ДИСК, НА ЯКОМУ РОЗМІЩЕНО ПІДБІРКУ ТАКИХ МАТЕРІАЛІВ:

Електронний аналог друкованого видання (зміст матеріалів, які входять до // Професіонал № 1-2/2017).

Петращук О. М. Методична розробка «Метод «Mind maps»» (в рамках реалізації практичної складової проблеми «Активізація пізнавальної діяльності учнів при вивченні математики»).

У методичній розробці «Метод «Mind maps»» розглянута технологія застосування карт пам'яті в навчальному процесі, описані психологічні підстави методу інтелект-карт, показані можливості карт розуму, надані корисні поради щодо їх складання, наведено короткий аналіз деяких програм зі створення катр пам'яті і показано практичне застосування карт розуму на уроках математики.

Кожен викладач, ознайомившись із запропонованим матеріалом, може вільно застосовувати метод побудови карт пам'яті на своїх уроках. Рекомендовано методичною радою Миколаївського професійного промислового ліцею для використання в роботі (Миколаївський професійний промисловий ліцей).

Вовчик О. А. Електронні дидактичні демонстраційні матеріали та аудіо записи з реалізації теми «Виховна робота як засіб розвитку творчих здібностей учнів» (в рамках реалізації практичної складової проблеми «Позакласна робота з української мови та літератури як засіб розвитку творчих здібностей учнів»), а саме:

• презентація творчості Т. Г. Шевченка, призначена для мультимедійного супроводу проведення позаурочного заходу «Стежками Великого Кобзаря»;

- пісня «Заповіт» Т. Г. Шевченка у виконанні М. Осадчого, мешканця села Щербані Миколаївської області, призначена для музичного супроводу проведення позаурочного заходу «Стежками Великого Кобзаря»;

• «Маринівка моя дорога, рідна серцю моя сторона» (творча робота з обдарованими учнями).

(Маринівський професійний аграрний ліцей).

Манжола О. В. Електронні дидактичні демонстраційні матеріали та методичні розробки уроків з української літератури (в рамках рреалізації практичної складової проблеми «Шляхи зміцнення професійного «Образу – Я» викладача через інтеграцію самоосвітньої діяльності викладача й учня») з теми:

• «Еволюція художньої свідомості митця – М. М. Коцюбинського: від народництва і реалізму до модернізму. Психологічна новела «Intermezzo». Автобіографічна основа новели. Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіки творчого процесу. Символічні образи, ускладнена метафора. Поетика імпресіонізму» (методична розробка уроку-аналізу української літератури);

• «Остап Вишня – Великий оптиміст доби «Розстріляного Відродження»» (методична розробка уроку-інтерв’ю української літератури);

• «Ліна Костенко. Життя і творчість незламної шістдесятниці. Життя й творчість письменниці. Особливості індивідуального стилю. Глибока інтелектуальність та філософічність лірики: «Страшні слова, коли вони мовчать…», «Українське альфреско», «Мій перший вірш…» та ін.» (методична розробка уроку-дослідження з української літератури);

електронні дидактичні демонстраційні матеріали, призначені для забезпечення методичного супроводу зазначених уроків.

(Вище професійне училище № 21 м. Миколаєва).

Витяг з протоколу засідання навчально-методичної Ради Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області від 26.04.2017 № 1 (поширюється для використання в роботі).

Категорія: "ПРОФЕСІОНАЛ" | Додав: vaSKIN (20.07.2017)
Переглядів: 558 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]