Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядами
Державними вимогами до рівня загальноосвітньої підготовки учнів передбачено не лише засвоєння хімічних понять, законів, теорій, а й осмислене використання знань учнями, формулювання ними оцінних суджень, виявлення власного ставлення у різних життєвих ситуаціях.
Одним із завдань вивчення хімії є формування життєвої і соціальної компетентностей учня, його екологічної культури, навичок безпечного поводження з речовинами у побуті та на виробництві.
У нових програмах посилено прикладний характер хімічних знань завдяки ознайомленню з впливом хімічних сполук, у тому числі алкоголю й нітратів, на здоров’я, хімічним складом харчових продуктів, видами палива, побутовими хімікатами, мийною дією мила, будівельними матеріалами тощо. |
Інструкції до виконання практичних робіт з екології |
Зміст |
Зміст |
Зміст |
Зміст |
Зміст |
Повна версія статті (для скачування) |
Зміст |
Зміст |